2.12.2011 г., 6:14 ч.

А хората искат скандал 

  Проза » Хумористична
744 0 1
1 мин за четене

  А хората искат скандал... Всеки търси интригата, клюката, спекулацията. Хората забравят откъде са тръгнали. Всички сме дошли еднакви на този свят и еднакви ще си отидем. По различен начин обаче ще запомнят всеки от нас.

 Искате скандал?  Таня от шестия етаж има любовник, нищо, че е женена и има две деца. Иван от съседния вход се прибира всяка вечер пиян. Синът на семейство Киреви продава наркотици, а Яна, която живее под тях, е редовна клиентка.

 Това ли е най-интересното? Не мисля. Ако утре ти кажа, че имам добра работа и се издържам сама, ще се обърнеш и ще измислиш хиляди незаконни дейности, които ще ми припишеш без капка срам. Не си виновен/а - това искат хората. Ти само даваш на обществото дневната доза лъжи.

 Скандално е, че в днешно време, времето на фейсбук, скайп, туитър и т.н. всеки трябва да се старае да опази личното си пространство от околните. Все едно пази гърне със злато, защото иначе веднага ще започнат коментари.

 Някой видя ли истината? Таня от шестия етаж няма любовник, това е неин колега, с когото работят у тях, за да може тя да прекарва повече време с децата си. Иван не се прибира всяка вечер пиян, просто миналия петък е разпуснал с колеги след работа. Синът на семейство Киреви не продава наркотици и Яна не му е редовна клиентка, просто миналата седмица ù беше дал назаем парите за наема и тя му ги върна, когато се засякоха на стълбището.

 Време е всеки да започне да гледа в своята паница, защото не се знае утре как ще се изтълкуват и моите, и вашите съвсем невинни действия от алчното за скандали общество.

© Стефка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??