8.01.2022 г., 10:43 ч.

Абе, що не мирясам с тия мисловни слаломи 

  Проза » Други
215 3 11
5 мин за четене

Няма, няма – и нещо ми хрумне. Или внезапно, или под въздействието на умни хора. Намерих си занимание – скитам из интернета и слушам или чета неща, които у нас няма да видя.

Е, ако са глупости, манипулации, измами – родните медии веднага ще ни ги сервират. Но умни мисли, подхранващи въпроси, след които идват отговори, водещи до още въпроси…

При това – непозволени, защото са неправилни…

Ето – станахме капиталисти, защото избрахме да живеем в капитализма. Доброволно. Кой не скача…

А ХХ век даде две нови направления на човечеството. Фашизъм и комунизъм. За първото не ставахме – искаше се расова основа, ред и дисциплина. И второто пренебрегнахме – искаха себеотрицание и отговорен труд…

Не, не са за нас…

Виж – чист капитализъм – става…

Само дето не отчетохме, че се връщаме два века барем назад, а съвременният капитализъм е друг. При нас проведоха успешно ограбването на народа и създаването на властова класа – с парите, силата, идеологическата медийна обработка.

А западняците отдавна подминаха частния капитализъм и са вече в корпоративния. Корпорациите – властители на държавата и хората.

Защото едно време капитализмът е искал резултатите от труда на хората, днешният иска самите хора. Заради което усилено работи върху генната модификация на човечеството. Е, още в началото е – някакви си трийсетина години само, обаче има обнадеждващи самозваните господари на планетата резултати.

И, естествено – идеологическата обработка на човечеството. Като в кухня. С подправки, химикали и усилени промивки. Плюс специални добавки за нарастване на овчия оптимизъм.

Примери? Много. Да се сетим само за наложената ни пандемия, гарнирана с ужас и паника. И всичко това – под набиващата се в подсъзнанието траурна медийна обработка.

Таман съобщиха, че май през 2022 година ковидът си заминава… И ни информираха, че пристигал омикрон. Нов, пресен, активен и опасен щам…

Навреме…

А епидемиолозите се чудят – абе, класическо правило е, че когато вирусът е смъртоносен, ареалът му е малък. Ако не е толкова опасен – разширява се.

Но – за пръв път се появява вирус, който да е хем обхващащ големи зони, хем да е смъртоносен…

При това се пръква отде? От Южна Африка. А сериозно погледнато там вирусът не вилнее. Вилнее из медиите в основния капиталистически свят – Европа и Северна Америка. Китайците се стегнаха, закриха някои американски институти в земите си и… Тишина!

Но тъкмо тогава в Южна Африка се появи – от космоса ли, отде? – омикрон.

Който изисква вече не три ваксини. В Турция почвали вече петата…

А ваксините струват пари. На държавата. Тоест – на нас, защото нашите пари са в хазната, нали?

Намек – не забравяйте английската поговорка: Безплатно сирене има само в капана…

Печалбите на корпорациите им се усладиха. И хич не щат да спират…

А корпорациите се разрастват. И налагат интересите си над цялата планета.

Обърнете внимание – всички те имат вътрешни правила. Които най-често противоречат на законите в дадената държава, която завоюват. Така че се налага държавата да защитава гражданите си! Нечувано…

Обаче – тя така защитава и себе си. Защото транснационалните корпорации не признават границите. И действат по два метода – директно противопоставяне на държавата, или… Или завоюването й. Чрез купуване…

Затова не се учудвайте, че хората, приемащи на доверие недообработените, недоказани и налагани почти насилствено ваксини, клеймят здравомислещите като „антиваксъри“. Антиваксър е човек, противник изобщо на ваксините, забравихме ли?

А мислещите хора не са съгласни авантюристично да се ваксинират с нещо недоизпипано и с недоказана полза, да не кажа направо – рисково…

Ролята на медиите е ясна – черна пропаганда и терор със заплахи и мрачни прогнози. Излиза математик и казва: „Очакват се увеличения на смъртността, ще видим утрешните данни…“

И щях да му повярвам, ако не разбирах, че „утрешните“ данни са написани от него вече – така, както му е наредено да форматира реалността за пред публиката…

Ха! От капитализма, през вируса, до математиката…

Виждате ли какво става – тръгнеш с едни въпроси от историята, стигнеш до възможното бъдеще.

Което някой ни е начертал и ни тласка напред – към неговата представа, към реализацията на неговите интереси.

Един прекрасен нов свят…

/Впрочем, четете „1984“, „Прекрасният нов свят“, „Машината на времето“… А може и моите видения в близкото – „Територията“, например…/

А най-добре – приемайте с бурни и продължителни ръкопляскания всичко, което ви сервират – особено „безплатното“. И не се щурайте по мислите на всякакви вредни елементи като мен от въпрос на въпрос. Никакви въпросителни!

Да живеят утвърждаващите възклицателни!

Знаци…

П.П.

Джокович чака екстрадиране от Австралия. Не го допуснаха до уж Откритото /?/ първенство по тенис. Деветкратния победител!!!

Не, защото не иска да се ваксинира.

А, защото – въпреки това! – е здрав, спортува, печели. И е жив!

Как така? Лошият пример е заразителен. Ще вземат и други да се питат разни неща и…

Ще намалеят, а може и да прекъснат, паричните потоци към фармафията?

Но Джокович да се благодари, че е здрав. Засега. Тъй като мафията знае как да действа и…

Да не се окаже тенисистът – пу, пу, пу! – внезапно заразен…

Който не мълчи – ще умре… Название на стара,  актуална и сега книга…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Пепи, Елке, Надя, ЕйКей, Петре!
  • Истината и само истината, хареса ми, Георги, нали знаеш, страхлив народ, лесно се управлява, та тия, богатите, разнообразят се с беднотията на хората! Браво!
  • Друго не мога да си обясня аз. Трима тенесисти, притежаващи същата документация, като Джокович (неваксинирани), са допуснати - той не. Преди малко по телевизията казаха, че австралийското правителство иска още два дни за "преразглеждане на случая"?!?
  • Точно така! Кой дава нещо безплатно! Всяко безплатно в това общество е твърде съмнително! Благодаря!
  • Въобще не ме интересува тука кой се ваксинирал и кой не, добре, че още няма виртуален щам. А Джокович си е Джокович и би трябвало да има дипломатически имунитет и да пътува безвизово. Защото ковидът все някога ще отмине, но Ноле ще остане със златни букви в историята на спорта.
    Нека не превръщаме ваксинацията в религия: личните си избори в обществени форуми и то на най-неподходящото място за това.
  • Какви закони, това са приумици на едни объркани политици, които са се хванали за ваксините като удавници за сламки. Само че сламките са гнили. Карат ни да се чувстваме виновни, че не сме се ваксинирали, това да не е порок, грях или какво. На фона на ефективността на ваксините това е уродлив натиск да карат хората да правят нещо против своята воля и да ни заробват. Който иска да се ваксинира не му преча, но не искам да ме убеждават в правотата на лъжи, които измислят всеки ден.
  • Ако сложим ръка на сърцето си и честно погледнем на нещата,.. кой е Джокович , та не спазва законите на една страна. Законите са за всички,.. дали е известен или обикновен човек...Все си спомням думите на Дж.Гилард мин.председател на Австралия - Всеки е добре дошал в страната ни, ако спазва нашите закони, религия и има билет за връщане....
    Пишат, имал проблем и за това не се е ваксинирал, а какво са виновни другите състезатели за това
  • Благодаря, Красе, Деа, Милена!
  • Предлагат ни ново робство посредством ваксини, които не работят и ще искат да бодат хората, докато ги приучат да живеят без тази, без онази свобода в името на здравето или някой друг лозунг и приемат робството като привилегия.
  • "А, защото – въпреки това! – е здрав, спортува, печели. И е жив!" ...
  • блакмеейл...-знаеш ли какво казаха по новините... - оооо, не, днеска съм добре
Предложения
: ??:??