19.06.2011 г., 21:36 ч.

Анастасия 

  Проза » Еротична
1720 0 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

10 мин за четене

                                    Анастасия

 

Минаха десет дни от онази нощ, когато Сия се беше отдала на неудържимия си сексуален порив и бе нахлула в интимния живот на момчето. Между впрочем в този живот той нямаше нищо, освен нея. За първи път Николай беше почуствал женска ласка и воден от инстинкта си, беше отвърнал на горещите ù прегръдки и пламенните ù целувки. Беше следвал нейната страст  и се беше старал да компенсира липсата на опит с удовлетворяване на желанията на тази жена, която го дари с неповторими преживявания. Само в силно еротичните си сънища беше получавал такова удоволствие, но никога не можеше да си представи, че ще го изживее в действителност.

        Вече десет дни живееше със спомена. Почти не се виждаха. Тя го отбягваше от неудобство и срам, а той нея от притеснение и желание тази първа нощ да не бъде последна. И двамата го искаха, но не намираха смелост  да направят следващата крачка. Така минаха още няколко дни на въздържане и отбягване. Почти не се виждаха. А когато случайно пътищата им се кръстосваха, се разминаваха с наведени глави и поглед, впит в пода. Николай едвам поздравляваше и вече не  произнасяше думата „госпожа”. Тя кимваше глава в отговор на поздрава, без да вдигне очи и бързаше да влезе в стаята си. Там се хвърляше на леглото  и тихо ридаеше. Желаеше го. Цялото ù тяло тръпнеше при мисълта за нова близост с младия мъж. Мъж?? Тази думичка я изпълваше със страстно влечение и същевременно я плашеше. Той беше още дете, можеше да ù бъде син. Вероятно майка му беше по-млада от нея.Тази мисъл я караше да се срамува от постъпката си, но влечението беше по-силно. Сия не беше порочна жена. Дълги години беше живяла почти целомъдрена и беше подтискала моментните си сексуални желания. Но сега го искаше. Беше невъзможно да спре до тук.

        Беше неделя. Както обикновено, сутринта рано Николай беше отишъл да тича по алеята край реката.

Тя чу завръщането му и когато той влезе в банята, за да  вземе редовния душ след кроса, Сия стана, хвърли на леглото нощницата, която беше единствената ù дреха през топлите нощи, и тръгна към банята. Влезе. Той не реагира. Мълчеше и продължаваше да стои под течащата вода. Само се обърна с гръб към нея, за да не види тя силната му възбуда. Сия влезе във ваната, седна на ръба ù, хвана го за кръста и го обърна към себе си.  Николай беше надарен. Силната възбуда го правеше огромен. Сия го хвана и нежно го привлече към себе си. Притисна  го към гърдите си и с ритмични движения го поведе към върховете на удовлетворението. Николай не стоеше безучастен, галеше мокрите ù гърди, между които  се чувстваше на седмото небе. Наведен над нея, целуваше косите ù, а ръцете му отново не можеха да си намерят място и шареха по цялото тяло на възбудената до предел жена.

Когато свърши между гърдите ù, издърпа я под душа и водата обля възбудените им тела. Устните му потърсиха  тези на Сия и огнена целувка заплете езиците им. Целувка дълга, страстна и безкрайна. Без да отделя устните си от тялото ù, Николай се спусна надолу, застана на колене пред нея и премести целувките си върху разтворените ù бърни. Езикът му галеше малката розова пъпка на страстта, взимаше я между устните си, всмукваше я заедно с водата, която ги обливаше и правеше допира им някак си невинен  и естествен. В един момент Сия се обърна с гръб към него, хвана се за металната тръба на душа и му поднесе  прекрасните полукълба, които бяха продължение на стройната ù фигура. В първия момент момчето беше шокирано, но бързо схвана желанието на Сия и продължи да покрива с целувки интимните ù кътчета. Жената достигна бързо до кулминацията, потрепери, стегна мускулите на бедрата си и главата на Николай остана заклещена между тях. Така останаха няколко минути. Водата продължаваше да ги облива. И двамата продължаваха да чувстват възбудата на партньора си. Както и до сега, Сия беше активната. Хвана го за ръка и го поведе към спалнята си. Хвърлиха се на широкото легло и се отдадоха на любовните игри, познати на човека от люлката на живота му. Игри базирани на естественото влечение между половете и усъвършенствани през вековете, успоредно с развитието на цивилизацията и културата на отделния индивид.

Животът и двамата се промени. Безумните любовни нощи им се отразяваха добре. Сия отново беше усмихнатата, старателна, образцова служителка. Колегите ù веднага забелязаха изчезналата от големите ù черни очи тъга. Забелязаха, че постепенно стилът ù на обличане стана по-младежки. В гардероба ù се появиха дънки и тениски с модни шарки, каквито досега Сия никога не беше носила. Нещо ставаше, нещо се беше коренно променило. Колегите ù се споглеждаха, усмихваха се многозначително, но никой не обелваше дума. Сия се променяше не само с дни, но и с часове. Движенията ù станаха по-бързи, по-енергични, по-гъвкави. И досега тя имаше безупречно за годините си тяло, но сега полагаше много повече грижи за външния си вид. Преди работа ходеше на плуване в Спортната палата, ходеше на аеробика и каланетика. Но неделните походи из планината с приятелки бяха заменени с „отиване на село” при роднини, или с много домашна работа, ремонти и грижи за  „изоставения” напоследък дом. Единствено Люба разбираше, че зад цялата тази метаморфоза на приятелката ù се криеше мъж. Познаваше всички мъже, които от години се въртяха около Сия, знаеше нейното отношение към тях и никак не можеше да си обясни кой беше успял да я преобрази до такава степен. Обяснение нямаше.

Николай ходеше на училище, следобедите,  докато Сия беше на работа, залягаше сериозно над уроците.

Престана да скита по улиците с приятели, на кино не ходеше, оправдавайки се с много учене. Даже заряза плуването, което щеше да го отдалечи за час-два от Сия. Животът му стана лесен – училище, уроци и Сия. Беше влюбен и я желаеше безумно силно. Всяка свободна минута прекарваха на широкото легло в нейната стая. Тя го учеше на все нови и нови сексуални похвати, за които той беше само чел или чувал от батковците. Николай не можеше да се насити на нейното стегнато тяло, на твърдите конуси на гърдите ù, на силните ù бедра, които му доставяха най-силните преживявания, на смолисто черните ù коси, които се разпилявана на възглавницата, докато се любеха и контрастираха със снежната белота на  възглавницата. Кожата ù беше кадифяна и с тонуса  на младо момиче. Фактът, че не беше раждала, правеше тялото ù неповторимо за жена на нейната възраст. Вечерите се редяха една след друга по стандартен план. Когато Сия се връщаше от работа, приготовляваше набързо нещо за вечеря, хапваха, взимаха душ заедно и мокри се пренасяха на широкото ù легло, което вече беше „тяхното легло”. В малката стая Николай само учеше или пишеше писма на родителите си.

        Нощите им бяха бурни и разнообразни. Винаги започваха с игрите „69”, които им бяха станали любими и предпочитани. Николай обожаваше да я люби между твърдите заострени гърди и обикновено предпочиташе тук да достигне момента на тоталното освобождаване. След което дълго масажираше гърдите ù. Това го възбуждаше отново и отново, и често пъти загубваха представа за времето. Николай не знаеше умора, когато беше в нея, над нея или между бедрата ù. Често пъти я обладаваше часове наред без прекъсване. Моментът на свършването и на новата възбуда съвпадаха много често. Беше талантлив ученик на още по-креативната си учителка.

        Един ден Сия се върна от работа в много добро настроение. Беше игрива и закачлива като никога. Николай я гледаше с недоумение и в погледа му имаше един-единствен въпрос.”Какво става?” Отговорът беше прост. Сия отвори чантата си и извади не много обемиста книга, пълна с илюстрации. На корицата пишеше „Кама Сутра”. Беше я намерила на една от сергиите на площад Славейков и беше я купила. Каза му за намерението си да разучат една след друга позите, препоръчвани от тази библия на сексуалната любов и да ги изпробват. Много се смяха, но не за дълго.

        Бяха изминали много дни и нощи от онази първа нощ, когато Сия не издържа на изкушението и потърси Николай, без да знае, че това беше и неговото силно желание, и че той я сънуваше всяка нощ и намираше удовлетворение чрез   еротичните си сънища. Той беше загубил стеснението си, а тя неудобството да стане любовница на толкова млад мъж. Бяха щастливи заедно, изолирани от света и отдадени само на удоволствието. Дишаха чрез сексуалните си игри, живееха за тях, съществуваше само желанието да дадат пълно удовлетворение един на друг. Другото беше задължително условие за сексуалната реализация на вътрешния им стремеж към плътските им пориви.

        Намериха за толкова естествено да се любят всека свободна минута, че даже не намираха за необходимо да ходят облечени вкъщи. Още с влизането отиваха под душа за първите игрички под водата и цяла вечер и цяла нощ измисляха какви ли не сексуални закачки и фантазии, които ги изпълваха с желание за още и още.

        Когато разтвориха книгата, прескочиха въведението и философските основи на тази сексуална религия, директно преминаха на описанието на различните типове мъже и жени според големината на органите и кои са най-добрите съчетания. Оглеждаха се взаимно, смяха се от сърце и преминаха на първите пози. Опитаха, но не се получи. Имаха свои предпочитания, свои навици и желания. Много бързо захвърлиха книгата и се отдадоха на страстта, която не ги напускаше вече много седмици. Преди няколко дни Сия беше пожелала да я люби в дупето. Предвид надареността на Николай, първият път беше доста болезнен и за двамата. Но после свикнаха и изпитваха безкрайно удоволствие от този нестандартен секс. Николай обожаваше това, защото изпитваше необикновено удоволствие при всеки допир до задните части на бедрата ù. Той ги целуваше, разхождаше палавия си език по тях, мачкаше ги със силните си ръце и не рядко изливаше жизнените си сокове върху  двете полукълба. Тук той свършваше много бързо. Сия беше забелязала това и често пъти сама се обръщаше, за да му  даде възможност по-бързо да достигне до кулминационната точка... С ръце върху гърдите ù, и прилепен плътно зад нея, Николай се чувстваше най-щастливият мъж в света.

        Всеки ден Сия  го изненадваше с нещо ново. Ровейки  из интернета, беше попаднала на сайт за лично творчество, там разни самозвани поети, писатели, фотографи, есисти и тромпетисти, еротици и кибици, признати и непризнати таланти и плагиати, пишеха, бришеха и се радваха на безплатните похвали на събратята си, в очакване и те да се отблагодарят с поредната четка. Сия не запомни точното име на страницата, но окончаваше на... ения. Може би беше падения, видения, заявления или даже откровения. Кой знае и какво значение имаше сайтът. По-важно беше, че там попадна на някакъв си Гудман, който пишеше еротични разкази. Когато прочете за „една любовна нощ”, така се възбуди, че тичешком се прибра и още от вратата се хвърли в прегръдките на Николай. Днес забравиха за душа, хвърлиха се на леглото и с настървение се отдадоха на сексуалните си игри. Сия винаги се беше показвала пламенна любовница и ненаситна на ласки, но винаги всичко ставаше по правилата, които сами си бяха изработили. Днес всички те бяха потъпкани. Страстта бушуваше като ураганен вятър в нея, и не случайно още с влизането  хвърли дрехите си на пода, съблече и него и го завлече в  спалнята. Нейната възбуда се предаде и на него и  те изживяха  най-бурните сексуални моменти от началото на връзката им. Николай беше много изненадан от тази припряност и ненаситност на любовницата си. Когато първата вълна на тайфуна премина, той я попита каква е причината за тази бурна страст. Тя се усмихна загадъчно, извади няколко листа прясно излезли от печатащото устройство и започна да му прочете разказа на Гудман  „Любовна нощ”. Не беше стигнала до средата на разказа, когато Николай грабна листата хартия, хвърли ги на земята и я облада с настървението на човек, не виждал жена поне 10 години. Любиха се цяла нощ, не затвориха очи нито за миг, любовните им игри копираха поведението на гудмановите герои и техните сексуални авантюри. Едва когато  Слънцето прокара първите си лъчи през плътните завеси на спалнята, Николай се укроти и сладко заспа в обятията на Сия. И те бяха изживели една необикновена любовна нощ.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??