17.02.2021 г., 9:36 ч.

Анунаки- 1 ( Порталът ) - трета част 

  Проза » Фантастика и фентъзи
201 0 1
4 мин за четене

                                                              ТРЕТА СЦЕНА

 

              ( Космичеси кораб на анунаките. На голям екран се вижда Синята планета )

 

ЕН ЛУГАЛ: Сбогом, Синя планета...

ИНА: ( приплаквайки ) Ще ми липсва! Моите любими адамки, моите прекрасни градини! Ооо, какви са тези сияния по планетата!Не знаех за тях! Защо не си ми казал? Защо не си ми ги показвал?

ЕН ЛУГАЛ: До вчера и аз не знаех за тях! От Ен Асаллухи узнах! Случват се за първи и надявам се за последен път!

ИНА: Но защо за последен! Толкова са хубави!  Какви омайни, преплитащо се сияйни цветове!

ЕН ЛУГАЛ: ( встрани ) Сияйна смърт...

ИНА: Привързах се към тази планета и спомена за нея ще бъде в ума, и в душата ми до последния ми дъх! Но нали, мили, записите ще са моя утеха?

ЕН ЛУГАЛ: Разбира се, мила! Разбира се!

ИНА: Още сега отивам и пускам първия запис! Идваш ли с мен?

ЕН ЛУГАЛ: Не, благодаря! Не искам да преча! Нека удоволствието бъде изцяло твое!

ИНА: Благодаря ти, мили! ( излиза )

УМ: Ученият Енлил желае да го приемете!

ЕН ЛУГАЛ: Да заповяда! ( Енлил влиза )

ЕНЛИЛ: Привет, Ен Лугал!

ЕН ЛУГАЛ: Привет, Енлил!

ЕНЛИЛ: Дошъл съм да ви питам за сиянията, които се случиха преди малко!

ЕН ЛУГАЛ: Взривове! Изтребителите унищожиха туристическите станции, военните казарми и площадките за кацане и излитане, и някои временни съоръжения!

ЕНЛИЛ: Но това са само леки и нетрайни сгради! А тези взривове ми се видяха прекалено големи!

ЕН ЛУГАЛ: От кога не сте виждали взривове на живо? Окото лъже!

ЕНЛИЛ: Хм... Все едно! След един цикъл сме у дома! Какво мислите да правите? Рано ви е да се оттеглите от активна дейност!

ЕН ЛУГАЛ: Може да се отдам на писане! Какво ще кажете: " Мемоарите на Ен Лугал на Синята планета - четвърто колонизиране " ! 

ЕНЛИЛ: Ха- ха! Простете! Мемоари? Но вие през цялото време се оплаквахте, почти всеки ден, че правите едно и също, и че ви е страшно скучно! Колко ще е дълъг записа? Един или два екрана!?

ЕН ЛУГАЛ: Може да ми е било скучно и досадно, но съм бил жив и на отговорен пост! И аз съм правил това- онова в личен и в обществен план! И - уверявам ви, много ще се изненадате!

ЕНЛИЛ: Надявам се да е така! Желая ви успех! До скоро! ( излиза )

УМ: Ен Асаллухи е на линия!

ЕН ЛУГАЛ: Ен Асаллухи!!! Привършихте ли с творческите си задължения? Със сигурност сте сътворили нещо поразително!

ЕН АСАЛЛУХИ: Иронията ви не ме изненадва! Не се гордея със стореното!

ЕН ЛУГАЛ: Колко сте скромен!

ЕН АСАЛЛУХИ: Всички заповеди са изпълнени! Изтребителите са на корабите- майки! Приятно пътуване! Край!  

УМ: Връзката е прекъсната! Желаете ли да се свържете с някого?

ЕН ЛУГАЛ: Не, УМ, благодаря!  ( излиза )

 

                                                  ЧЕТВЪРТА СЦЕНА

 

                                 ( Планетата Нибиру, официален кабинет )

 

ЗИСИ РОБОТ: Съвършено готов сте! Вече знаете почти всичко за Синята планета!

АГАКУ: Знам за неща от преди! Може много неща да са се променили! Всичко, което съм научил ми изглежда като един мит, за някакъв прекрасен остров! И този Портал не се е отварял от 8 000 цикъла! Изобщо ще се отвори ли пак?

ЗИСИ РОБОТ: Чакаме! Нямаме власт над него! Отварял се е четири пъти преди! А и вие имате огромен интерес той да се отвори! Планетата е ваша символична собственост! Вие притежавате нужните записи за имота благодарение на вашия пра- пра дядо Ен Лугал, последният губернатор на Синята планета! Династията ви я е получила като почетна награда за това, че вашият прародител е изобличил тогавашното Правителство пред Петдесетте и пред народа на анунаките в задкулисие, лични интереси и в подриване на морала! Планетата е голяма отговорност за вашия род! Трябва да се грижите за нея! Заклел сте се!

АГАКУ: Как да се грижа за нещо, което е на милиони светлинни години? Заклел съм се на запис! Притежавам нещо на запис! Притежавам един куп архивни записи! Почетен член съм в научните среди на запис! Главнокомандващ съм на военен гарнизон на запис! Търговски представител съм на запис! Чувствам се изобщо като един запис!

ЗИСИ РОБОТ: Но този запис получава сигурни доходи, защото анунаките са гласували доверие на " този запис " ! Вие сте бъдеща инвестиция! Планетата е ваша отговорност и вие сте задължени на анунаките! Като ваш секретар ,съм длъжен да ви припомням- да поддържате знанията си за Синята планета! И да бъдете винаги готов за евентуалните ваши задължения! И да не забравите - днес третият ви син има рожден ден! ( излиза )

АГАКУ: УМ, визуален запис на Синята планета! ( На голям екран се появява Синята планета ) Там ли си, Синя планета? Какво ли правят адамите ?

 

 

                                                КРАЙ НА ПЪРВО ДЕЙСТВИЕ

© Асенчо Грудев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Спомних си, че съм чел този епизод, ама с труд го намерих, защото си забравил да туриш чавката на 'Произведението се публикува на части' ... Първият я има, ама другите - не
Предложения
: ??:??