27.03.2017 г., 23:45 ч.  

Арабският сън на Хининова 

  Проза
477 3 4
2 мин за четене

            Корнелия Хининова беше бясна. Не знаеше на кого по-напред да си го изкара.  Съпругът й бе командирован от Чесънойл в Москва на среща с новия директор на РИСИ. Жалко, защото бе свикнала да удря по него като по боксова круша. Хубаво й ставаше да го поразкървави. Но този път нямаше как. Чрез Чесънойл се получаваха инструкции Отгоре. Трябваше разбира се да се изчакат и нарежданията от УРЦ. Съвсем наскоро бе починал Портофелер и сега предстояха сътресения в банковия сектор. Малките ще покриваме загубите им - мислеше си Хининова, но не ми пука, нали джобчето ми е винаги пълно. Джобче тя наричаше тайния сейф в стаята си. След случая с КатЕбе се страхуваше да държи комисионните си в банка. Сейфът й бе с холограмно покритие на стената (в която бе вграден), а на холограмата се мъдреше полковник Курц от "Апокалипсис Сега" (на Копола), който по ирония на съдбата приличаше с огромната си, почти гола, биволска глава на победилия я в едни избори Генерал, за когото не искаше никак да си спомня. Колко пари потроших за тези избори - мислеше тя. Лично Килъри Кинтън ме благослови за тях, когато ми подари холограмното устройство. Щях да бъда връзката между Москва и Вашингтон. Да играя ролята на жив червен телефон. А сега наглият Генерал запали нов пожар на "Поз и Тано".  Но да му мислят пенсионерите. Пенсионери бол! И тя си представи как ги развява като огромен червен плащ пред Генерала, а той с налели се от кръв очи навежда глава и тръгва като бик към този плащ. Да удря - ще удря тях, а не мен - ловък тореадор съм си аз. Бях синя, а сега съм червена и каква ли не още ще бъда. Имам школата на БулгарАхмак. Ще го изморя и най-накрая ще го поваля. Само да дочакам пачките от Саудитска Арабия. Килъри Кинтън получаваше комисионните си оттам и опитната Хининова надуши арабската връзка. Тази забогатя от Арабска пролет, а аз ще забогатея от Арабската есен - разсъждаваше Хининова и горчивият вкус от хинина в устата й постепенно стана по-сладък от ягодов сок. През толкова много изпитания минах и почти достигнах до пачките, но тъпият Генерал ми мина път като черна котка. Жив ще го одера, само да го докопам - редеше мислено Хининова. Но няма как, ще трябва да изчакам до есента. Той няма да издържи по-дълъг срок, подпрян отзад от тези пейтриоти и потурци. Няма да го спаси само едната гола Воля.
             И Хининова блажено заспа с мечтата за своята Арабска есен.

 

 

Бел. на автора. РИСИ е абревиатура на -  Российский Институт Стратегических Исследований

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Всяка прилика с действителни лица и събития" е неприлично близо до истината
  • Май не само Корнелия Хининова има такива амбиции! Това което се случва в йерархията на политици и властимащи си е една цяла система! Поздравления, Младене!
  • Пачките валят, пълнят си джобовете, да му мислят пенсионерите. Поздравления!
  • Браво,Мисана! Това си е жив политически памфлет с много силен подтекст! Нищо чудно да се окаже пророчески...😇
Предложения
: ??:??