13.03.2015 г., 20:28 ч.

Аре стига, бе! - 6 

  Проза » Хумористична
1042 0 6
3 мин за четене

Аре стига, бе! - 6

 

  Както и да е!

  Сашко се качи в таксито и потегли. Махна ми с ръка.

  О, Боже!

  Забравих за Ташко. Заканата... парите...

  Хрумва ми една идея, повлияна от високоскоростния ми адреналин.

  Затичах се по тротоара и настигнах охранителя.

  Преди да го заговоря, повдигнах гърдите си с две ръце и разкопчах още едно копче на ризата си, за да се виждат прелестните им закръглености.

  "Аре стига, бе! Какви страхотни гърди имам. Спестих на бившия поне пет хиляди евро за силикон."

 – Извинявай, имам една задача за теб – смело изричам.

  Погледът му изтръпва при вида ми. 

  И как няма! Млада, нахална и разкопчана жена.

  – Кажете... – с разширени зеници отвръща той.

  Магнитът на полукълбата ми прикова погледа му... безотказно!

  Както и да е!

  Съгласи се на всичко. При такива гърди...

  Разбрахме се да се срещнем в "Хепи" в осем часа вечерта. Прибрах се вкъщи и този път се облякох страхотно.

  Стоя права, в осем без пет, пред ресторанта.

  – Успях! – ухилен ме приближава Кирил.

  Под лявата си мишница стискаше петнадесетинчов лаптоп.

  Тъкмо да му отговоря и на една маса виждам седнал Ташко.

  – Мими! – съпругът на Кристина ми маха с ръка.

  Влезнахме вътре и двамата приближихме масата му.

  – Таше, здравей! – казвам и сядам на един стол срещу него.

   "Аре стига, бе! Толкова готино съм облечена – с прилепнала червена рокля без ръкави и с убийствени червени обувки с висок ток, обути на бос крак. Тия двамата... не могат ли да правят комплименти? Тъпанари!"

  – Носиш ли ми парите? – опитва се да бъде учтив той.

  – По телефона ти казах, че ги хванах на една маса да се държат за ръце...

  – Това не е вярно – отсича той. – Криси ти е бясна за чантата и ми каза, че си измисляш. Иска си парите.

  – Този охранител – показвам с ръка стоящия зад мен мъж, – ще ни покаже видеозаписи. Ако не съм права... ще ти платя парите – лъжа и дори не примигвам с клепки.

  – Какъв си ти? – поглежда униформата му той. – Охрана... Добре, покажи ми записите.

Кирил поставя лаптопа на масата, отворя го и натиска ентер.

  – Камерите ни записват двадесет и четири часа – започва да обяснява. – Едва след този срок могат да се правят копия. Не беше лесно... с момчетата. Те са четирима и на всеки дадох по сто лева. Ето го записа, господине.

  След десет минути гледане разпознахме образите на Криси и мъжа ми.

  Бяха влезнали в асансьора. Вратата зад тях се затвори.

  – Имаш ли запис от кабината? – повдига вежди Ташко.

  Охранителят кима с глава и го пуска.

  Вижда се ясно как съпругът ми с ръка здраво обарва кльощавия задник на Кристина.

  О, Боже!

  Ташко се изправя и ме поглежда.

  – Е, те сега, отивам да го убия тоя! – изкрещява той, вместо да ми подаде лапа за извинение.

  – Недей... това е бащата на детето ми! – хващам го за ръката.

  Опита се да я дръпне, но аз стискам.

  Забивам нокти в месото му.

  Изохка и най-накрая спря.

  – Таше, жена ти е под тридесет години. Тя е чист миксер. Само бърка работите.

  – Добрееее... няма! – изпуфтява той. – Може ли тогава да го понабия?

  Завъртях глава наляво и небрежно с пръсти се заиграх с една букла от косата си. Вдигнах високо брадичка и не отговорих.

  Той разбра.

  "Аре стига, бе! Женските похвати винаги следват мъжките желания."

 

***

© Сър Димитри 2015

© Copyright

© Сър Димитри Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ели, благодаря ти...
    О, Дани... не се бях сетил за това, че... е герой. Крехката жена винаги подчинява и най-едрия мъж!
    Дочка, благодаря ти! Няма да те питам... кои са женските похвати? Започвам да чета басни... за лисицата.
  • "Аре стига, бе! Женските похвати винаги следват мъжките желания."

    Женските похвати са като хитрините на лисицата:неизброими,вариабилни и устойчиви на подмолни действия.Чакам Аре,№7
  • Мимито е действала с няколко похвата наедно. Докато Ташко се разсейва с деколтето и, тя го моли за помощ, която единствено той може да и окаже. Демек той вече е герой. Тя е крехка, той силен. Предизвикателна е, наперена самка. За по-голямо въздействие трябва да го вкара в конкуренция, състезателен елемент. Не бива да е лесна, иначе ще се изгуби ловния инстикт. За сега толкова. Успех
  • Ели, аз знам, че като мъж... нищо не знам за жените
    Какви оръжия имат? Разкрий тази тайна... на всички мъже /няма да я включа в разказа /
  • Ели, благодаря ти! На този свят всичко... винаги започва с една жена.

    Керанка... благодаря ти. Скромно се опитвам да включа тази магия при писането на творбите си, при която Н. В. Читателят - да прочете на един дъх, да му е интересно и да иска още и още...

    Дани, жените имат три // скрити оръжия. Първото - Мими го използва. Остават още две...
  • Много кратко, бе Сър Дими, ми то, докато почна и свършва... Недей излиза с такива мъжки мурафети, ами дай малко по-длъжка версия на следующий раз. Понял?
Предложения
: ??:??