7.12.2010 г., 10:22 ч.

Аромат на декември 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1261 0 9

Миризмата на студен, декемврийски, зимен въздух полазва кожата ми сякаш с дълги, нишести, отровни пипала на насекомо. Впива се безмилостно остро и безочливо в нея и я попарва с вледеняващата си целувка. Горещият ми дъх мигновено се превръща в бяла плътна пара, която се вглежда в мен и ме изпива. Държа ръката ти и я притискам до моята малка детска длан, но тя се изплъзва рязко, объркана. Омръзна ми от неразбрани желания. От недоизживяни спомени. Омръзна ми да бъда празна кутия, в която хората се заключват, криейки се от себе си. Тънките ми картонени стени се разрушиха от болката, вкиснаха се от студените ти топящи се снежни ръце. Аз не мога да върна твоето преди. И не мога да обещая наше после. Може би, обаче, днес се търсим. Безпътно се срещаме. И този път не искам да си тръгвам. Уморен си от моноспектакъла. Помня. Признавам, само защото и аз, иначе нямаше да си направя труда. Всъщност не ми пука, искам просто да останеш. За дълго. Макар да ми е трудно да си позволя да те обичам. А за теб - невъзможно.

© Ирен Попова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • толкова сродно...познато усещане...
    прекрасно написано, струва ми се, че този жанр
    е създаден само за теб...лирично-тъжно и красиво...
    с обич, Ирен.
  • Харесва ми как пишеш!
  • И на мен ми хареса...Но... бе сложи някоя запетйка в първото изречение :D
  • Браво! Момиче! Кефиш ме и то...много!Поздравления
  • "Омръзна ми да бъда празна кутия, в която хората се заключват, криейки се от себе си."
    Изречението всъщност, което преминава през читателя, осъзнава го, приземява го, разбира цялата истинност на своите понякога недоизказани мисли - ти го умееш, Иренче, а това е едно от най-важните неща, защото точно това изречение оставя усещането за значимост на прочетеното.
    Мъдрата ми тя! Толкова много ме радваш...
  • Финалът сваля дрехите на битието! Реалистично и пикантно поднесено!
    Харесах!!!
  • Благодаря ви!
  • Допадна ми "Аромат на декември". Поздрав!
  • Ужасно много ти се отдава да пишеш в такъв жанр! Поздравявам те, продължавай напред!
Предложения
: ??:??