18.09.2007 г., 21:37 ч.

Аз да не съм му прислужница 

  Проза
1252 0 28
2 мин за четене
Всяка събота се събираме съседките от входа на кафе. После си пускаме музика и танцуваме, нещо като аеробика си правим и се разделяме да си вършиме домакинските работи. Миналата седмица мъжът ми като ни видя, че разместваме мебелите, за да танцуваме, си облече екипа и отиде да рита футбол.
Тая събота ми се обади дъщерята на съседката от седмия етаж. Направила кафе и ме чака да танцуваме. Направила страхотни записи. Слизам и звъня. Отваря ми майка й.
- Здравей, Гинче! Мария ми се обади, че кафето е готово. Днес аеробиката е у вас.
Гинчето ме гледа и мълчи. От вътре се чува глас:
- Айде, влизай.
- Какво има, Гинче? Защо не ми говориш?
Съседката минава покрай мен и си влиза в стаята.
- Какво й е на майка ти? Нещо е сърдита.
- Не знам. Нищо й нямаше до преди малко.
- Да не би на мен да ми се сърди нещо.
- Нищо не ми е казала. Я я остави. Слушай каква музика имам. След малко нали ще скачаме?
Влиза Гинчето в кухнята, избърсва печката, измива съдовете. Аз пак я закачам:
- Ти си си купила готин екип за аеробиката? От къде?
Тя пак мълчи. Ядосах се.
- Да не би снощи като пихме, да съм те обидила с нещо? Кажи ма, чумо, знаеш, че не е нарочно. Па мълчи си, много ти важно, айде гледай си печката!
След малко Гинчето излиза. След десет минути влиза пак в кухнята. Облякла си дънките, нова блузка, сложила червило и ми се радва:
- Ти кога дойде, не те видях? Хайде да пийнем кафенце
- Какво ти става, бе жена? Питах и дъщеря ти, защо ми се сърдиш, ама и тя не знаеше. Какви са тия номера.
- Кои?
- Как кои? Отваряш ми вратата и мълчиш, цупиш се.
- Това не бях аз. Това ни е домашната прислужница. Всички казват, че поразително прилича на мен. Ти можеш ли да си представиш, че аз ще ти отворя несресана и с някакви размъкнати дрехи. Никога. Аз съм дама, не лукова глава.
- Така ли? А аз така се притесних, че нещо съм сгафила, а то прислужницата. Леле колко си приличате? Как можах да те сбъркам с нея? Извини ме.
- За нищо.Ти имаш ли прислуга?
- Не, аз моята я уволних. И тя много приличаше на мен. Мъжът ми ме опъваше вечер, а нея като я видеше в кухнята да готви, айде и нея през деня. Изнервих се, отслабнах и... айде у лево. Съкратих я. Та сега малко му е криво на моя, почна сам да си готви, а аз минавам и го пощипвам... Да види лесно ли ни е на нас, жените. Аз да не съм му прислужница... Сега за всичко си плаща, ама ха! Ама, Гинче, може ли да си толкова луда?!
- Ти ме обиждаш по този начин.
- Защо ли сме приятелки, не се чудя вече? Луди, по-луди, най-луди, па ние. Как един свестен човек няма покрай мен?



© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Джейни, прати го при мен на специализация. За един месец ще го направя Иван Звездев номер две. По трудно ще ми е да го науча да глади, но поне ще опитам. През това време те отпускам да правиш, каквото си искаш, виждаш ли колко съм добра?! Благодаря за усмивката, Танче!!! Връщам ти я двойно!!!
  • Сега моят като ме попита: - Ти пак ли в този сайт кисна, и не си наготвила, ще му кажа, че съм уволнила и аз прислужницата.
    Как ме усмихна миличка!
  • Късметлийка с късметлийките си ти Етчи!!! Помага, какво беше това?!
  • А не, аз моята прислужница няма да я уволнявам.
    Мъжа ми я харесва и кога тя е на смяна, все гледа да я отмени в домашната работа,да и помогне в готвенето, да я не товари, та да му е отпочинала кога я отпочне.
    Нека и помага, нека...
    Пък после и на мен.


    Поздрав и усмивка.
  • Яна, Стами, чак ви чух как се смеете - заразително!!!
  • Жени, щом си изморена, значи и ти си си уволнила прислугата май. Благодаря Зина, старая се!!!

  • Хахахаха е тук вече немога да спрада се смея...лелейй....браво на теб за идеята!!!Светлей душицо
  • Уволнявай, не му мисли, мъжът ти ще се научи да готви на бърза ръка, Анетче!!! Иванова и ти си у групата, как ги мислиш? Петинка, това, че си романтична, съвсем не значи, че не си от наш'те! Дарче, лъжа, ама друг път! Ти се много знаеш!!! Магдалена, а как хубаво звучи: "Луди - млади"!!! Теди, колко си права!!!
  • Така де!!!Браво,Светле,разсмя ме отново!!!
  • ))))
    Наслада си... както ми е изморено, поех свежа доза смях и настроение!
    Благодаря!
    ))
  • Луди, луди!!! Иначе е неинтересно и скучно!
    Благодаря за настроението
  • Луди глави сте вие! Ей, колко ми е хубаво и на мене тук! С обич, Светле.
  • "- Защо ли сме приятелки, не се чудя вече? Луди, по-луди, най-луди, па ние. Как един свестен човек няма покрай мен?"

    Как да няма бе? Ами ние, а? :-0
    Ама пък за 'тва сме от една кръвна група, нали Лажова?
    И... пак те обичам, да знайш!

  • Отивам да уволня моята прислужница
    Дано е сготвила за днес преди това.
    Ти си страхотна, Светле!
  • Мойра и Деси, прегръщам ви и ви целувам и даже ви желая хубав ден!!!
  • Хехехе, така ми е готино като те прочета!
    Чудесен старт на деня ми! Благодаря ти и целувки, Светле!

  • СТРАХОТНО НАСТРОЕНИЕ СЪЗДАВАШ...
  • Но пък Креми, като се развихриш по магазините, съм чувала по думи на очевидци, че си била като кралица!!! Защо ли не мога да те забравя, ах, сетих се...
  • Хехехеххе* И аз съм в тази роля, ама в по-голямата част от деня!
    Страшна си, Лажова!
    гушки*
  • Е това си е кулинарно изкушение от класа. Ще те опитвам по моя си начин. Без ръце...
    Ох, взех да се облизвам отсега. Въображението ми зачатка на високи обороти.
  • Ице, ти нещо не си ме разбрал. Нали обичаш торти?! Е, става въпрос, че ще изскоча от тортата само по шалче!!! Така става ли?
  • Хайде сега собствена жена... Че ако беше такава, нямаше да питам.
    А и аз питах чисто кулинарен въпрос. Ама и ти ствоето подсъзнание...
  • Ицо, и от теб ми е дошло до...да не показвам до къде. Започвам най-напред с шалчето, после работя по желание на клиента. Това устройва ли те или ще се държиш с мен като със собствена жена?!
  • Нарочно ли го правиш, Мая?! Много добре знаеш, че за теб всичко може!!!
  • Ще дойда, ама може ли да е докато ти си в "Кратуните"?
  • А ти какво правиш, Светле? Любопитно ми е... я ми покажи да видя...
    Поздрави за настроението!!! Вдигна ми го... настроението де!!!
  • Васето вчера направи страхотна торта, докато го пощипвах. Каня те да я опиташ!!!
  • и не можеш да правиш торти, нали?
Предложения
: ??:??