28.10.2012 г., 21:27 ч.

Бездната 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
826 0 3

        Бездната... Едно непознато пространство, което според някои не съществува, а според други е олицетворение на смъртта. Там всичко е страх. Там ти ще се страхуваш дори от самия страх!

        В тази несравнима с нищо обстановка, изпълнена само с тъмнина, ти ще се опитваш да видиш нещо. Но безуспешно. От всеки ъгъл ще те следят зли същества. Ще бъдеш в техните ръце, докато и ти не се превърнеш в късче  тъмнина, реещо се в неизмеримата безкрайност. В бездната най-страшните ти сънища ще се сбъднат. Всеки ден ще е хелоуин, а скоро душата ти ще стане мрачна като нощно небе, а сърцето ти ще се превърне в камък, като скалите покрай бурното море.  В този черен ад не се познават любов и топлина, приятелство и радост. Там можеш само да тъжиш и да се движиш сред чудовищата, докато не паднеш от края на бездната, в по-долен пъкъл и всичко не започне отново. Но въпреки че в момента мислиш, че вечният живот е благо, то тогава ще бъде тъга...

© Даниела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласна съм с вас. Дори не съм обмисляла. Просто усетих че ми звучи добре и написах хелоуин, въпреки че нито ценя, нито празнувам този католически празник. Все пак благодаря за коментара!
  • По-добре ти да гледаш в бездната, отколкото тя да погледне в теб...,за да я превъзмогнеш.
    Доколкото Хелуин, си имаме достатъчно наши традиционни практики, с които да отдадем почит на отишлите си. Такива са задушниците, имаме си и карнавална траверсия и игрите на кукерите,маскарадите по Сирни Заговезни...Не е необходимо да вземаме от чуждата култура, за да бъдем модерни!
  • Дано никога да не попадаме там. Целувчици!
Предложения
: ??:??