28.11.2008 г., 6:52 ч.

Безплатният сладолед 2 

  Проза » Разкази
1023 0 2
9 мин за четене

...

Една година след първия разговор

Пак беше зима. Камината пак гореше, но отвън нямаше сняг, а се виждаха два нови джипа.

- Имам да черпя. Преди седмица пуснахме павилион на самата Копа Кабана, за да не пропускаме летния сезон в южното полукълбо. Нямаш си представа, колко са горещи бразилките! Веднага се изви опашка пред автоматите, а пък сървъра ни се претовари от посетители.

- Вярвам ти, но това е рутина друже. Първо признай, че спечелих баса!

- Евала! Мисля, че и ти си доволен от петдесетте процента за теб?

- Разбира се, но и аз като теб ги влагам за делото. Време е за втори етап. Ще се наложи да слушаш още философия, този път и история.

- Втори етап? Нима не постигнахме върха на сладоледа. Изпипвам нещата по всички правила на маркетинга!

-  Така е, но не можем да бием легионерите на тяхното бойно поле. Изобщо забрави! След месец най-късно, ако вече и не са, Холивуд или Лас Вегас ще са го реализирали по нашия модел. Имай предвид, че ние им нямаме нито организацията, нито парите, да не говорим за бързата реакция. И най-важното - никога няма да ги имаме! Това, което имаме обаче е хитростта. Беден човек – жив дявол! Те са свикнали да са на върха винаги и някой явен и следим конкурент, да се мъчи да ги измества. Това е тяхната игра, приятелю.  Нашата игра е друга, далечна, древна, мъдра от хилядолетия, преди да се родят дори техните предци индианците.

- Чакай, стана ми малко сложно! Това го няма из курсовете, които ни водят европейските експерти.

-  Ще ти го обясня по-просто. Цивилизацията се развива по спирала. Едно време нямало машини. Преуспявал този, който владее десетохилядни тълпи от строители – примерно на пирамиди, или стохилядни войски от верни нему войни. После се появила науката и пръкнала технологиите. От тогава, който знае как се кове стомана, е владетел на света. После парни машини, после двигатели и химия, барути, динамит, и Нобелови награди, и прочие. Но дошъл 20-ти век и материалните науки изчерпали света и космоса дори, и станало трудно. За да откриеш и „копче”, трябва да строиш ускорители за милиарди.

-  Опа-а, да не искаш да кажеш, че вече не са на мода технологиите?! Може би японците са изпята песен с тяхната перфектна организация.

-  Не зная. А защо, според теб, на телекомуникационните лъскавинки напоследък пише Сони-Ериксон или Фуджицу-Сименс. Не искам да ми отговаряш, просто да продължим конструктивно нататък. Та, идва ерата на духовните технологии. Хората пресъздадоха: краката си - в колелото и корабите, ръцете си – в машините, слухът си - в телефоните и радиото, зрението си в телескопите, кино и телевизия. Миналия век и мозъка си почнаха да пресъздават - в компютъра. Какво остана - ароматите и допира единствено. Миризмите и вкуса са твоята сила. Аз се концентрирах върху допира.

- Не те разбирам нещо?

- За шест месеца доста порових и намерих решение. Как от очи пълни – ръце празни, да преминем нататък.

-  Хитрец, май се досещам какво си намислил. Предполагам е било доста трудно. И какъв е матиращият ход?

-  Прав си! От теб искам само тънък и гъвкав сладолед, нещо като еластична дъвка. Идеята ми е проста. Пренасяме допира от устните и зъбите дословно върху датчиците под сладоледа. Те ще са на принципа на тъчскрийна на нотбуците. А от там по интернет върху един подобен на хай-тек апарат за доене, възпроизвеждаш и най-фините движения. Намерих фирми, можещи да произведат и двете при подходящо финансиране.

- Чакай малко! Да не искаш да кажеш, че от виртуален секс минаваме към реален?!

- Да-а! Направо - към седмото небе драги. Нали си наясно, че няма мъж, който може да устои на тази съблазън. Овлажняване и полъх са елементарни за възпроизвеждане добавки.

- Ай, стига бе! Ти направо ме разби!

-  Нищо подобно. И при това имаме най-много две години, преди някой да ни е изпреварил в този глобален и високо-технологичен свят! По-трудното е, как да скрием това свръхпроизводство на чаркове за доилни апарати при това провалено у нас животновъдство. Но при тези масови лъжи по еврофондовете, ще помислят, че пак са някакви далавери ;-)

- Егати, с този бизнес ще срутим борсите пак.

-  Искам да те предупредя. Пристрастяването е не по-малко опасно, отколкото при дрогата. Това носи рискове и при клиентите, и при производителя. Отклоняване на толкова много пари ще вдигне на крак срещу нас подземния свят, а и производителите на компютърни игри ще пострадат. Ще им отнемем по-отрасналите момчета.

...

© Костадин Димов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тук има една много хубава идея и се надявам да видя скоро неиното продължение.
  • Супер е! С нетърпение чакам продължение!
Предложения
: ??:??