18.06.2023 г., 11:56 ч.

Безсрамница 

  Проза » Разкази, Еротична
697 0 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

-Скъпи, тази вечер съм поканена на рожден ден в Мими от 18:00ч. Какво ще правиш докато ме няма?

-Както ти обещах ще простна прането и ще направя от любимата ти салата с целина, морков и тайният ми дресинг.

-Благодаря ти! Ще се видим когато се прибера. Чаооо!

-Чао.

Цвети излиза от тях и въздиша тежко, въздишката и беше по-скоро отдъхване, че ще се забавлява без съпруга си.

Телефона и звънии, тръъъъ тръъъ се чува от задният и джоб на тесните дънки които беше облекла. Толкова добре очертаваше кръглото и дупе, че се затрудни с изваждането му.

-Ало?! Излязох от вкъщи и идвам към вас. След 10 минути ми хвърли ключа от входа през терасата.

-Добрее, хайде всички само теб чакаме, нямам търпение да се запознаеш с колегите от работата ми.

- Добре де идвам! Знаеш, че винаги закъснявам.

И затвори телефона. В бързането и беше трудно да напъха телефона си в задният джоб както вече казах на тесните дънки, и той падна в една шахта.

-Просто супер!! Вечерта как ще звънна на Иван да ме прибере?! - Помисли си тя.

Изнервено крачеше със забързана стъпка все едно е на състезание по бързо ходене.

Тя имаше тайна от Съпруга и Иван.

Алкохола доста бързо я ловеше и когато подпийне започва да прави глупости.

Пристига пред дома на Мими - рожденичката.

Нея в няма на терасата а телефона е в шахтата.

Провиква се тя - Мирелоооо долу съм!

Мими се показва и мята ключа. 

В този ден асансьора не работеше. - правеха му профилактика и се наложи да се кажи до 5- ти етаж по стълбите.

Задъхана и потна влиза, честити и празника и подарява подаръка, след това се представи на всички останали.

- Мими булка, сипвай ми нещо ледено да пия, че капнах от бързане и телефона си изтървах в шахтата пред бутика за бельо.

-Взела съм много хубав джин с тоник, искаш ли?

-Да! Сипвай!

Две, три чаши, тази жена пиеше като смог!

Познайте какво стана?

Напи се като казак.

Започнаха всички да танцуват - течеше някакво диско.

Колегата на Мими - Тони, определено си беше паднал по Цвети. Когато тя влезе я огледа от петите до главата, всяка една част от тялото и която стърчеше.

Тя бе забелязала, че той я огледа, но не му обърна внимание.

Нещата се промениха след като се беше напила.

Тони отиде при нея и я попита 

- Хей явно си много добра в танците?

Пияната Цвети извърна глава към него с усмивка.

- Мда! В много неща съм добра!

-Така ли? А в игрите добра ли си?

Пияното и въображение си помисли на ум - В кои игри? В тези в леглото или някакви други?!

И отговори 

- Да!

-Хайде да пийнем по още едно докато играем на една?

-Нави ме! Да попитаме и другите?

- Оо Остави ги тях, виж че са заети.

-Добре, каква е играта?

-Предизвикателства.

-Охо добре хайде, аз съм първа, аз питам!

-Добре, не питаш а ми казваш какво да направя де - Засмяно отговори той докато си прехапва устните и плакне очи.

Доста се бе напила, докато танцува и вдига ръката в която държи чашата с джин докато прави танцови движения и се полива по деколтето, бялата тениска стана на места прозрачна и черният и сутиен прозираше.

-Опссе, май съм много пияна вече. - подхилква се тя.

Тони взима чашата от ръката и за да не продължи да се полива, въпреки че искаше да я види цялата мокра и прозираща, ако може само по парфюм.

Сядат на дивана и той я пита 

- Хайде де, измисли ли предизвикателство?

Определено и тя си бе паднала по него.

-Да! Измислих, искам да отидеш и да целунеш колежката на Мими. 
- Няма шанс хаха, предпочитам теб да целуна 

Докато го казва я придърпва за малката и талия и с другата ръка я хваща за косата докато я целува страстно с език.

Мими ги вижда и се усмихва, беше голяма мръсница, но знаеше, че тя прави такива изпълнения по купони и просто и се радваше, че си е намерила компания.

Тони я вдига и завежда в спалнята където досещате се, какво следва. 
30 минути по-късно, тя директно заспива.

Секса им беше минал супер, просто беше изпила много и се измори.

Става 2:00ч. Иван се опитва да се свърже с нея, но се пуска гласова поща. Беше звънял около 40 пъти.

На сутринта Мими я събужда понеже Иван трепери от притеснение и е долу да я вземе.

-Скъпа защо не ми се обади, че ще спиш там?! Многократно се опитах да се свържа с теб, къде ти е телефона?

-Съжалявам, тотално се отплеснах, изпуснах го в една шахта докато ходех към Мими. Трябваше да ти се обадя от нейният телефон.

Иван забелязва ухапки по врата и и червенини по шията и. Сигурно бяха от секс игричките и с Тони.

Пребледнял Иван я пита - Цвети какво е това? Какво се е случило?

-Аа това еее ъмм нищо с Мими се натискахме. 
- С Мими??! Та тя си има приятел, как така се натискате с мими?!

Естествено той не и повярва, но беше готов да и прости. Тя бе всичко за него. Имаха планове да си правят деца.

-Съжалявам, но трябва да си тръгна, направих мнгоо глупости за които не мога да си простя. 
Вчера след секса с Тони се бяха разбрали да се нанесе при него. Събра си багажа и затвори вратата. Стана и малко жал, той се разплака и я молеше да не си тръгва. Иван имаше надежда, че тя ще се върне, понеже и преди е правила така, но този път не се върна.

© Poli Pp Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Краси!
  • Не е заключено оценяването. Гласуването също. Край на гласуването 25 юли.
    Таня, може да нямаш повече гласове за тоя конкурс. Ако са изразходвани.
  • Допускането в конкурса става по преценка на модератора. Той ще реши дали да го декласира. Редакторите се съобразяват с общите условия за одобряване в сайта. Коментари не са трити. Творбата беше публикувана отново след редакция. Има такова изискване в регламента.
  • Така са преценили редакторите...
  • И какво? Изтри предните коментари, подмени целия "разказ", защото нито 1-вият вариант с "бременната пача", нито този са художествени разкази, а по-скоро разкази от селски вечеринки, и това неграмотно и ненамясто писание се допуска в конкурс?
  • За мен този разказ не отговаря на темата. Освен това вече беше публикуван и редактиран. Има правописни грешки, които смятам, че са " клавиатури", но това е доста кратък текст и е добре авторът да го беше огледал по- добре. Също така има "скачане" в глаголните времена. "Цвети излиза от тях и въздиша..." "Толкова добре очертаваше кръглото и дупе, че..." "Мими се показва и мята ключа. " "В този ден асансьора не работеше." Проза не се пише лесно. Пожелавам успех в бъдещите опити.
Предложения
: ??:??