18.04.2020 г., 9:44 ч.

Безумици под карантина-1 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1584 6 16
7 мин за четене

17.04.2020

Има някои видове алкохол, които и досега не са ми по дРоба.

 

 

 

17.04.2020

Ако не излизам от ума на някого, това е, защото спазвам карантината.

 

 

 

17.04.2020

Защо не пускат софиянци, може просто да отиват на м@йн@т@ си?...

 

 

 

17.04.2020

Предполагам, че след няколко дни софиянци, ще се поздравяват със:
Воистина прибрах се!

 

 

 

17.04.2020

Една карантина пролет не прави.

 

 

 

16.04.2020

Путин отлага Парада на победата и насрочва нова дата за неговото провеждане - на 4-ти юли, на Таймс Скуеър...

 

 

 

15 април в 21:49 ч.

Изглежда, че О.А.Е. означава Огладнелите Аграрни Емирства.
Кирето - все още ям фурмите без костилките

 

 

15 април в 16:11 ч.

Новият филм на Туентин Карантино - "Гадни Covidлета".

 

 

15 април в 13:46 ч.

Най-много се дразнят, когато ги попитам:
- Кучето на профилната ви снимка ваше ли е? И веднага следва истеричен отговор:
- Ама това съм аз, бе, идиот!
Съвсем възпитано им отговарям:
- О, извинявайте.

 

 

15 април в 9:42 ч. 

Няма как човек да изпростее по естествен път. За тази цел е нужна държава.

 

14 април в 23:05 ч.  

Хората не търсят Истината там, където е логично да я намерят, а където им се иска да я наврат...

 

14 април в 20:45 ч.

 

Борбата с насекомите трябва да започва от пеперудите в стомаха и да завършва с бръмбарите в главата...

 

 

 

11 април в 13:04 ч.  

Събудих се, пих кафе, хапнах и полегнах да си почина.
 

 

 

11 април в 11:41 ч.

Идването на пролетта не помогна, затова вече съм убеден - държавата няма да се оправи на куково, а на Карлуково лято.
 

 

11 април в 11:07 ч.  

Забелязал съм, че, когато се готви голям обир на банка, или държава, някой излиза с призив всички да са с маски.
 

 

 

10 април в 10:49 ч.  

Смятай, какви вируси е имало в древен Египет, щом и фараоните им, даже след смъртта си са в защитни костюми.
 

 

9 април в 10:39 ч.

Ще взема да илюстрирам богато новата си книга "Карантина сутра" с различни пози за: търкаляне по дивани, по легла, по килими и мокети, за седене върху столове, върху табуретки и друга мебел...
 

 

 

6 април в 15:51 ч.

Забраната да се ходи в горите, е по-скоро, за да си останат маймуните по градовете.

 

 

6 април в 0:47 ч.

Напук на всички експерименти, които се правят с нас, искам да ви окуража:
По-добре да сме опитни зайци, отколкото неопитни.

 

 

6 април в 11:20 ч.

Бюрокрацията в България се предава по бездушно-папков път...
 

 

30 март в 15:48 ч.

От толкова лицемери човек не може да се вреди за маска...
 

 

28 март в 10:07 ч.

Българинът е изобретателен. Дори да му забранят да не ходи никъде, той все пак намира къде да ходи - по нервите на жена си...
 

 

21 март в 0:52 ч.

Радвайте се, че все още не са ви забранили да излизате от кожата си...
 

 

 

16 март в 1:07 ч.  

В България е така:
Онова, което не ни убива, ни прави по-хитри...

 

Кирил Ганчев / Кирето/, 15.03 – 17.04.2020 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 🤯!!!w@w
  • Това наистина е хумористична есенция, на която се възхищавам!
    Щастлива съм, че днес попаднах на твоите короновани усмивки, в които е закодирана такава мисловна дълбочина! Благодаря ти!🍀
  • Времето понякога не достига като въздух, но човек наистина преосмисля и препрочита много неща, за които преди не е имал възможност.
  • Е, ти го можеш, а карантината сега ми даде възможност да почета повече, нещо, което преди правех на прибежки.
  • Благодаря, Вале! Събитията напоследък, са подходяща среда за извличане на хумористична есенция. А политиците - за тях само хубави и смешни неща, или нищо.
  • Много е вярно това, Кире,
    По-добре да сме опитни зайци, отколкото неопитни.

    И бездушно-капковият път е много готина находка
  • Благодаря, Пепи / паленка/! Цялата карантина беше просто перла в короната на съществуването ни напоследък. Поздравче!
    Сърдечни поздрави Мария, Мариана и Добрина! Надявам се, че се посмяхте от сърце. Доброто настроение помага човек да преодолява всякакви трудности с лекота. Искрено Ви го пожелавам, Приятели!
    Здравей, Георги! Похвално е, че тенамирам и тук, в приповдигнато настроение и бодър дух! Благодарско за находките!
    Брате Безжичен, винаги целта ми е една и съща - да разсмивам хората в тези трудни времена и да им казвам, че не са сами не само в главите си.
    Здравей Приятелю Петре! Хубаво е, когато Те виждам да се отбиваш, а за рибата не бери грижи - тепърва ще ловим шарани, братле! Глупостта е безгранична река, бъкана с риба. Поздравче!
    Благодарско, Силве! Винаги си с вип карта тук!
    Брате Дон Бъч, ще станем шампиони, не бой се! Както казах и за ШЛ преди,ето на- сбъдна се, взехме Купата. Можем само да се забавим, но така празненствата ще са по-сладки! Радвам се, че си тук!
  • Идвай по-често тук, бат Кире! Налага се да поотложим YNWA 19/20 заради COVID19, но експрес на малки гари не спира. Поздрави, бъди здрав!
  • Браво, Кире!
  • Кире, пак уби рибата, брат! 😀
    Желая ти светъл Великден!
  • Пак актуален и находчив! Поздравления, Кире!
  • и не са безумици, а са си (без)умици!
    Весели празници на всички!
  • И нещичко, което ще измисля сега 🤪
    Хубаво е, че още не са сложили карантина и на мислите ни...
    Харесах! И усмихва, и раздвижва сивите мозъчни клетки!
    Поздравявам те.
  • Много добри! Поздравления!
  • Харесах. Поздравления.
  • Поздравления! Достигнал си мега яки коронтинни простИзрения!

    пп
    коронтина, коронтинни - карантина по време на коронавирус

    и все пак да не забравяме, че тези "софиянци" във вицовете си отиват по родните места - градове и села, които не са "софиянци!
Предложения
: ??:??