9.05.2023 г., 12:25 ч.  

Бисерчена от последните месеци 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
371 5 17

- И да знаеш, че ако заплача, ще е от уасабито, което сервират с храната а не от съчувствие към ония ... ( към една дружка, също доказан русофил)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Уж ние в Европа сме " цивилизованите", пък на световното по шах останаха само руснак и китаец. 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Така ли е роден или е станал жертва на някакви ценности?  ( докато наблюдавах един поляк с розов суичър по телевизията)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

От кон за консул по римско време до камила за кралица в наши дни...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Македонците били наследници на Александър, украинците - на викингите.  Тия няма ли да се разберат най - накрая на кого трябва да благодарим за сътворението на вселената?

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Има надежда, част от маймуните са прибрани обратно по клетките...  ( първата ми мисъл, след като  научих изборните резултати на Славчо и компания)

 

 

© Акеми Йошида Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Миг
  • Право Куме в очите!
  • Прав си. Здраво са замижали тия украинци и не щат да си признаят, че са руснаци. Но доктор Владимир Владимирович ще ги излекува, ако ще да му отнеме още години.
  • Заблуденото не може да се оправи. Замижало е.
  • Имат над три хиляди, безжичен. И могат да си произведат още колкото им са необходими. Докато украинските паразити разчитат само на просия а всяко търпение си има граници. Рано или късно ще им врътнат кранчето.
  • Все пак ''диваците'' правят и самолети, а ''великите българи'' и едно бръснарско ножче не са направили.
  • Хубав парад. След 4-те унищожени (за срам и позор на диваците) самолета. Я си припомни или прочети за Римон 20! Ха, ха... Велики...
  • Пепи, Миг, и Краси. Нямам представа, Петре.
  • Мдаа, а парадът отново беше на висота / в ютуб го изгледах целия /
    Ама защо не видях други униформи, нали едни гости се канеха те да режисират и участват на парада.
  • ... "Хората с костюми изглеждат наистина успешни, докато не разбереш, че работят за човекa с пижамата."
  • Обичам осъзнаването на ситуация чрез дребни наглед детайли...бисерчета! Благодаря!
  • Месечина снага наляла,
    апетитна погача цяла!
    Поет на джама лиги точи
    и бълва ред по ред
    либовни метафорни римочи!
    **********************
    туй щото кривияКривак се изкефи на клющавата ми луна преди това, та му я налях като яка породиста мома
  • Наденце, Блу., добре сте ми дошли.
  • Скоро четох виц: Жалват се македонците на Бог -" Господи, Господи, как можа! Всички народи произлизат от маймуните, само ние от българите"
  • Нанизала си ги, Акеми.
  • Лека редакция, Димо. Всъщност аз ги избирам такива, само за да вдигна малко кръвното на русофобите. А руснаците какъв хубав парад направиха пак...
  • Някои от нещата бих коментирал, но не съм се ваксинирал против русофобията в сайта и чадър против лайняния дъжд, който може да завали тук не си нося. Така, че предпочитам да си замълча. ''Подчовеците'' днес празнуват победата над фашизма. Каква ти победа - фашизма е жив и здрав и днес се подкрепя от целия ''цивилизован свят''.
Предложения
: ??:??