28.12.2018 г., 9:13 ч.

 Бисери от банковите салони - 9 

  Проза » Хумористична
1053 2 11
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Всеки банков офис работи с някоя куриерска служба. Обикновено куриерът е най-чаканият посетител, той трябва да донесе, или да отнесе пощата от един офис, до друг офис, или до клиент. Това е човекът, който Ви познава, който ще Ви поздрави първи, когато влезе, и ще каже два-три „лафа“, за разнообразие, особено ако е ерген, и когато с влизането му чуете:

- Хей, пак сте тук, вчера Ви оставих тук, и пак тук Ви намирам. Ама, Вие не ходите ли си до вкъщи? - атмосферата се разчупва, и сутрешното кафе е излишно. Умълчаните банкови служителки надигат глави, подсмихват се, и достойно отговарят на предизвикателството:

- Дай да видим какво ни носиш? – казва най-усмихнатата.

- Дай, все "Дай!" казвате? Само "Дай!", ми един път не казахте – „На!“

- Е, недей така де, сега ще видиш колко пратки ще получиш. Ти пари ли искаш да ти дадем? Я си признай?

- Ама, имате ли пари в банката?

- А, има си хас в банката да няма пари! Това да не ти е… ??? – смее се младата служителка.

- Сега и аз ще Ви дам, да не си мислите, че нямам. Я, виж, колко пачки нося да отчитам! Дядо Коледа много ми е задължен.

- Ама, вързал си ги с бял, плосък ластик! Как можа така да се изложиш?

- Свалих го на баба от кюлотите! – куриерът намига на младата служителка. – Я, ми дайте от Вашите ластици, банковите, та дано нещо и мен да ме прехване! Хайде де, не се стискайте?

- Ластици да искаш! Дай да броя пачките.

- Брой, и гледай да ги изкараш повече! Шегувам се, шегувам се!

- Дай си личната карта да ти видя ЕГН-то, че не ти го помня?

- Ми, по-често трябва да се работи, колежке, та да помниш!

- Намекваш ли ми нещо? Подпиши се тук! – служителката изважда от принтера бележка и сочи на куриера в графа „подпис“.

- Добре де, знам къде да се подписвам, какво все ми отбелязваш като на първолак?

- Готов си!

- Ееее… миии… щом съм готов… ще ми пуснеш ли, упс... ще ме пуснеш ли? Шегувам се, грешка на езика, ти да не ми се разсърдиш сега?

- А, бой де! – смеят се всички.

» следваща част...

© Таня Чардакова Всички права запазени

Честита Коледа!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви, приятели, хубави празници! Здраве и късмет през 2019 г. на всички!
  • Усмихваш Таня,весели празници и на теб.
  • Привет, г-н Лихвов, страхотна фамилия! Все ги чакам и аз да тръгнат, но надолу ... С пожелания за добри лихвени условия през 2019 г., и просперитет на всички българи!
  • Ей,за това ли ме влече все към банките!
    Всеки месец прилежно посещавам по няколко гишета в някоя от тях,за да проверя кога ще тръгнат лихвите по кредитите, че нещо заспаха...
    Весели Коледни и новогодишни празници кредитополучатели!😅
    Ваш: Брокер Лихвов!
  • Благодаря ти, Надя, Честита Коледа и много успехи!
  • Следя твоите бисерчета. И ме усмихват.
  • Благодаря Ви, Марианче, Светле, Дани и Илианка! Желая на всички читатели весело посрещане на новогодишните празници!
  • Весело е при теб, Таня! Още по-хубаво е, когато е написано с такава човещинка и топлота!
  • Харесах, Таня! Весела Нова Година!
  • Внасяш хубаво настроение по празниците, поздрави!
Предложения
: ??:??