19.09.2007 г., 14:17 ч.

Битка със злото 

  Проза
1054 0 10
1 мин за четене
 
          Герито много обича приказката за Хензел и Гретел. Четем и разказваме всеки ден. Решаваме да изиграем приказката като пиеса в куклен театър. 
         Приготвяме куклите момче и момиче, имаме си и стара вещица - Баба Яга, сувенирна кукла  - голяма и много грозновата. Сложихме на масата-сцена къщичка -замък и гора от флумастери.
          Застанах зад масата и с куклите в ръце разиграх приказката като театрална пиеса. Герито пляскаше с ръце и много се радваше. Съответно повторихме и потретихме представлението и всичко свършваше с бурни овации.
          Вече прибирахме куклите, а Герито тъжно и умислено ме попита:
          - Бабче, защо тази Баба Яга е толкова грозна?
          - Защото е събрала всичкото зло на света у себе си. Баба Яга е символ на лошотията - обясних и аз.
          - Не я искам в къщи. Страх ме е от нея.
          - Няма нищо страшно, това е само една кукла - опитвам се аз да я успокоя.
          Тръгнах да правя нещо друго и забравих за този разговор, съвсем забравих и куклата Баба Яга. Мина време, един ден се наложи да пренаредя дрехите в раклата и с изумление открих куклата Баба Яга, грижливо завита в кърпа и натъпкана навътре в раклата. Попитах Герито за това, а тя ми отгорори:
          - Не искам да я виждам тази лошотия. Страх ме е от нея.
          Милата! Тя  беше решила проблема със злото, като го беше скрила от очите си. Разбрах, че моята внучка е пораснала още мъничко и водеше вече първите си битки със злото. Засега успешно. Но утре?

© Магдалена Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Децата винаги ни изумяват с постъпките си и разбираме колко много са израстнали.
  • Благодаря ви , че прочетохте и харесахте моите истории с Герито.
  • Гушкам ви и двечките, Маги!!!
    С обич!
  • и утре.

    пак ще е така.

    защото ТЯ вече знае как.
  • Маги, отново много поучителна история!
    Да ти е жива и здрава Герито! И всички ангели да бдят над нея, АМИН!
    С обич!
  • Малка умница е твоята внучка, Маги! Нека винаги е толкова чиста и невинна, различавайки зло от добро!
    Поздрав!
  • Не сме ли и ние понякога точно като Гери - заравяме глава в пясъка,за да не гледаме лошотията и грозотията?Поздрави!
  • Както сега,така и след време ще съумее да неотрализира лошото!Тя ти е една малка,но вече пораснала умница!Целувки и на двете!
  • Поздрав, Маги за теб и малката принцеса!
  • Децата винаги намират своите решения по въпросите. Сега са направо уникални.
    Поздравявам те за поредната ти мила история за твоята внучка, Маги!!!
    Да сте живи и здрави!!!
Предложения
: ??:??