7.11.2012 г., 22:07 ч.

Бленувана реалност (втора част) 

  Проза » Еротична
966 0 1
2 мин за четене

Отвори очи и се усмихна. Само мисълта за Алекс и сърчицето ú препускаше. Знаеше, че не бива да се увлича, но какво толкова. Силвана ú беше споменала, че е 38 годишен и че в момента няма сериозна връзка. 
Стресна я телефонът. Алекс и сестра му вече я чакаха пред блока. Не беше от суетните жени. Дънки, тениска, парфюм и усмивка. Потеглиха и през целия път Силвето не млъкна. Нел слушаше разсеяно. Имаше възможност да се нагледа на желания мъж. Дори не забеляза, че той също я наблюдава в огледалото.
Когато пристигнаха, Нел направо зяпна. Вилата впечатляваше със стил, много зеленина, а когато разгледа вътре, беше учудена колко много книги и картини имаше. Нещо не се връзваше обстановката с небрежния Алекс.
- Хайде, момичета, да запрятаме ръкави - нареди домакинът.
Докато се подготвяха за купона, Нел неусетно изпадаше в плен пред харизмата му. Гостите започваха да идват и всички се пренесоха в градината. Малко ревнуваше. Всички познаваха Алекс и го искаха за себе си.

- Нещо не се забавляваш, малката!

Нямаше нужда да се обръща. Дъхът му опари шията ú.
- Забавлявам се, но не познавам никой.
- Едно нощно къпане ще вдигне ли адреналина в теб?
- Ами, ако не пробвам, как да знам?
- Значи не страхуваш от нови изживявания. Това включва ли секса? Колко далеч си стигала? Опитвала ли си "златен дъжд" или БДСМ?
Нел само кимна неразбиращо.
- Не знаеш за какво ти говоря, нали? Ох, малката ми девственица. Пак ще го раздавам ментор. Не бой се, няма да те шокирам много.

Бяха стигнали до морето, а от този разговор желанието ú трудно се контролираше. Припряно се съблече и се гмурна. Водата погали горещото ú тяло. Алекс бързо я настигна. Прихвана я през кръста и я повдигна високо. Бавно я спусна. Устните им почти се докоснаха.

- Нел, вълнувам ли те като мъж? За себе си знам, но ти... Само не се влюбвай в мен. Днес съм тук, утре ме няма.
- Аз никога не съм се влюбвала, защо сега да го правя.

Алекс докосна устните ú, спусна се по шията ú, между гърдите ú, хвана ръката ú, целуваше дланта ú.
 
Нел изпадаше в опиянение. Устните му я поглъщаха. Притисна я страстно. Беше готова веднага да се отдаде на толкова дълго стаена бленуваност. 

(следва продължение) 

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пази се, да не те целне някой заблуден феромон, че после не ми се мисли какви ще ги пропишеш и ти Борянке
Предложения
: ??:??