23.02.2022 г., 10:01 ч.

Божие спасение 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
787 6 14
1 мин за четене

Тя беше красавица – очи, устни, коси, походка, глас…

И той, разбира се, се унесе по нея. Изгуби апетит и сън. Забрави кой е – дори в огледалото виждаше само нея.

Което го накара да се престраши. И се обясни в любов. Страстно, горещо, патетично…

В отговор – смях. Даже не презрителен, а просто… Пренебрежителен.

Не издържа. И се метна под първия влак…

След петдесет години в Ада, където логично попадна, извикаха го на Божи съд.

На трона – сам Бог, наоколо архангели, серафими, херувими, ангелчета, светци…

Свети Петър прочете от огромна книга кой е този и защо е тук. Което Бог, разбира се, знаеше, но съсредоточено изслуша.

Той падна по очи пред Бога и попита за нея…

Бог кимна, от нейде се появи огромен екран. Тя. Красива, привлекателна, чаровна… Наоколо й купища мъже, страдащи по хубавицата.

- О, Боже, - изхлипа той – Защо така? Защо не съм при нея? Защо ме наказваш?

Бог учудено вдигна вежди:

- Наказвам? Аз те спасих?!

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Ивита, Нина, Дочке, Стойчо!
  • Ах тези крехки мъже...
  • Когато не получавам знак свише:идвам на страницата ти, за да добия мъдро въздържание.
    И ми олеква на душата. И ми е хубаво!
    Благодаря, Георги!
  • Харесвам лекия прикрит хумор в разказите ти!
  • Бог помага, прибирайки си ангелите...За да му служат. Защото самият той е Любов...Въпреки, че понякога ни наказва с нея. Тук, на земята....
    Коментар от мен, извън хумористичния аспект. Но пък вярно си го казал. Само не разбрах - имала ли е силикон хубавицата? Или са се срещали само по тъмно? Иначе офиса с екрана е съвременен.😉 Поздрав.☺
  • Еее, Генек,... образно казано може и да не е,... но трябва да се провери
  • Благодаря, Петре!
    Пепи, силата на силния пол не е свързана със слабостта му към слабия пол...
  • Адаш - Gospod затова ви е направил силния пол - да носите и на бой, и на пиене, и на любовни мъки!😄👍
  • Пепи, така му се пада,.. да страда от/за любов
    Интресна интерпретация за любовта, Генек
  • Благодаря, Пепи, Меночка, Надя!
  • На "слабите ангели" и Бог не помага.
  • Хареса ми Георги, много добре ги измисляш, забавно е при тебе ,
    а виж и Пепи, как ти е отговорила, насладих се!
  • Светът е голям и спасение дебне отвсякъде!😄👍
  • Любовта на живота ми

    Беше любов от пръв поглед.
    И за двамата. Ожениха се по любов. Тя правеше всичко с любов. С любов готвеше, с любов му переше чорапите, с любов го гладеше, с любов го завиваше през нощта, дори с любов чистеше и колата.
    От тази любов се роди първото им дете.
    А той на всички разказваше, че жена му не е жена, а е Любов, с главно Л.
    А тя побърза да роди второ, за да отговори на любовта му с любов.
    И като майка орлица обгрижваше и пазеше семейството с любов. Клатеше с разбиране глава, без да задава въпроси, когато той започна да закъснява от работа. С любов.
    Вдишваше чужд парфюм и чистеше следи от червило. Мълчаливо. С любов.
    Когато една вечер той заяви, че я напуска, тя нищо не каза. Само грабна вазата и го фрасна с все сила по главата. Със силата на любовта.
    По-късно пред разследващия заяви:
    - Той беше любовта на живота ми.
Предложения
: ??:??