30.09.2019 г., 9:19 ч.

Борбата се развихря 

  Проза » Хумористична
419 3 24
2 мин за четене

Обидиха се, разсърдиха се, ядосаха се хората. Иска им се приятен климат, топъл слънчев ден, лек ветрец и красиви дъги без дъжд… Не след време, не с труд, не с ум, а сега, веднага…

Тропна човечеството разсърдено с краче, тръшна се на пода и се завъргаля…

И рипна народонаселението планетарно на борба с промените на климата…

В детска градина „Тихата дъга“ малките възпитаници стояха цял час на един крак в знак на протест срещу промените на климата…

В училище „Мумбу Юмбу“ в Югосеверната джунгла учениците издълбаха двеста кратуни за вода в знак на протест срещу промените на климата…

В колежа „Сент Джироламо Сюлейман ага“ обучаващите се изиграха тричасов степ турнир в знак на протест срещу промените на климата…

В болницата „Хъкълбери Сойер“ оперираните болни, начело с лежащите, стояха прави цял следобяд за измиването на пода и в знак на протест срещу промените на климата…

В Н-ския общински съвет чиновниците почти час и половина се въздържаха да вземат подкупи в знак на протест срещу промените на климата…

Бай Кольо Ичкията до обяд успя да пие само вода в знак на протест срещу промените на климата…

Кака Мара Общата героично отиде до супера два пъти и се върна – без да тръгне по сладките лафове на някой комшия, почти цяла и минимално непорочна в знак на протест срещу промените на климата…

Дин Дон Дуан преплава Жълтата река върху сал от пластмасови бутилки в знак на протест срещу промените на климата…

Хумбиайн Трък от инуитското племе чуракака се засели в иглу от стари гуми в знак на протест против промените на климата…

Тихонити Марбалунго от Сао Паолу де Жиронда се възкачи като стълпник връз фотоволтаична клетка в знак на протест против промените на климата…

Чакарака Моноголи от Кампучия се изкъпа безстрашно за пръв път от рождението си /изключваме двете му случайни попадания под проливен дъжд/ в знак на протест против промените на климата…

Мултимилиардерите Смит, Джонс, У Хай Хай и Мартинюк тръгнаха да пресекат океана с платноходните си яхти и рискуваха милионните си придобивки в знак на протест срещу промените на климата.

В една от тях, заела кралския апартамент, отиде да изпълни поредната истерия в ООН самата великомъченица на протестите срещу промените на климата…

Някакви неизвестни – защото и име не желаят да носят – запротестираха срещу съществуването си, което пречи на борбата срещу промените на климата…

И цял свят зяпаше, обсъждаше, ахкаше, охкаше, врякаше около нечутите подвизи на самоотвержените борци срещу промените на климата…

Единствено промените на климата не обърнаха никому никакво внимание, а си продължиха по графика на природните закони.

Обидно пренебрежение към всемогъщото човечество и неговите пророци, истерици, шизоиди, кретеноиди от хексагоналната система…

 

Каня на гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Иржи, Пепи!
  • Поздрав! 😅!
  • Голям си зевзек,Георги,как ти дойдоха на ум толкова "действащи лица" и все с една цел-протест срещу промените на климата!Щях да цитирам някои,ми то всички са за цитиране,но май ми допаднаха Мара Общата и Кольо Ичкията ...А то ....кучето си лае,а керванът си върви!....
  • Благодаря, Елке!
  • С присъщото си чувство за хумор сте описали безсмислените истерии на тълпите. Поздравления, много находчиво!
  • Благодаря, Росилина!
    Няма нужда от спор - има нужда от просвещение и излизане извън вярата в нещо си...
  • Благодаря! Най-после един приятен поглед към събитията! Уморих се да споря с активисти, че кучето си лае, а керванът си върви.
  • Благодаря, Стойчо!
    Финала на "Морски труженици"...
    Колежке ДПП!
    Не ми отговаряй, а ме остави да мисля какво би отговорила... Такава красива и романтична сцена на дискусията виждам... В съзнанието си. Или по-скоро - нейде под подсъзнанието...
  • Търпеливо наблюдавам прилива...
  • Ех, мислех, че ще споменеш и уфолозите, но те явно не са от протестиращите и не ти влизат в полезрението Най-лошото на нашето време е, че има толкова много информация, че е лесно да попаднеш на дезинформация, та затова и манипулацията и демагогиите цъфтят и връзват. А какво за камината и виното? По-долу изказа мнение за дискусиите, но не видях въпрос. Какво си мислел, че ще отговоря е друга тема
  • Благодаря, Красе!
    Драга ДПП!
    Няма разпалване - студен съмкато пенсионер пред гола блондинка.
    Просто изложих базата на мисленето си. Без прибързаности, без увлечения, без лесно улавяне на лепкавите манипулации.
    Ние нямаме и противоречия - просто изложихме мнения.
    Космолозите, впрочем, не са ми толкова интересни, колкото космозоолозите. При тях ще е шоОто...
    А споменах за "консенсуса", защото демагозите ни го натрапват - имало, видите ли, консенсус между учените. Няма. И няма как да има.
    Съответно политиканстване, манипулиране на пуберите и инфантилите /на години по-стари от пуберите, но със същия акъл/, замотаване на хората с гръмки приказки. Пример - Ал Гор.
    И- далавери...
    Хубава вечер!
    П.П. Какво стана с камината и виното?
  • Ама не знам защо така се разпали, г-н Коновски То и космолозоте не знаят какво е тъмна материя, но я има... Добре че са измрели пусти финикийци, че току виж освен пари бяха сътворили и друго зло Затова казах, че всяко залитане е безумие и фалшиво, а консенсуса лично мен не ме интересува. Който има мераци за политиканстване нека се захапе за запетаята, но никой тук няма толкова знания и търсения, за да потвърди или обори нечия теория или теза. Тук можем да сме любители поддръжници на дадено становище, така че свободни сме да се интересуваме и споделяме мнения.
  • Природните механизми за справяне с липсите и излишъците - струва ми се, че те "отговарят" на потребността на Природата за хармония, а иначе да - всичко има значение: протестите, даже и парите ... временно.
  • Зад всяка кауза стоят нечии пари, които трябва да се превърнат в пари прим...
    И да ти напомня - в науката няма консенсус за климата и бъдещето. Просто в науката НЯМА дума "консенсус", което е политическо понятие. В науката има хипотези, предположения, мнения, теории и така нататък.
    Тъй че - ако видиш "учените са приели, че..." - не му вярвай! Винаги има нещо друго.
    Бърз пример. Геометрията. Според Евклидовата две успоредни прави не се пресичат никога. Според Лобачевски те се пресичат в пространството.
    И 2+2 понякога е дори 4...
  • Аз пък още по-малко съм спец нито еко-активист ( пази Боже , ама и аз тъй чета от време на време, други статии и изследвания, а не гледам само преднамерени новини Апропо всяка крайност води до безумия, а заместването на едно с друго не винаги е най-доброто решение.
  • Благодаря, Валя!
    И пак към неизвестната със странното име.
    Да, наистина - това е дискусия край камината, на чаша червено вино.
    За пластмасата само подсказвам - искат да не се убиват животни заради кожите. Заместваме ги с изкуствени материали, които... Колко хиляди години им трябват за разлагане? Та ето - екомераци отвеждат към замърсяване...
    Не съм спец, само си размърдвам понякога мозъка - веднъж седмично, за пет минути гимнастика.
  • Смея да не се съглася с теб, но ще влезем в една много обширна полемика и не ѝ е тук мястото, но да земята ще си съществува и без нас. Метан е имало и преди нас, но преживните са се увеличили заради нас и въглеродният двуокис или диоксид, все тая пак се е увеличил заради нас, радиацията също, пластмасата която замърсява също е заради нас. Но да, земята ще си мине от глобално затопляне към ледников период, а хората може би ще си отидат на Марс, кой знае
  • Накрая си права. Но за човешката дейност... Нищо не зависи от нея. И няма как да се сравнява - просто няма данни. Освен откъслечни - например, по времето на Рим е било много по-топло, а не е от самолетите. Нил е замръзвал два пъти през новата ера, през 17 век в Холандия са карали кънки по морския лед, Гренландия е била цветуща и така нататък.
    И още нещо. Ако се намали изхвърлянето на СО2 - едно време му викахме въглероден двуокис, сега бил диоксид - какво ще стане с фотосинтезата? Унищожаване на растенията?
    Прекалено се надценяваме. Замърсяваме, да. Но метанът го произвеждат преживните - особено говедата 8не само човешките/. А природата даже не ни забелязва. Както не е разбрала, че е останала без динозаври...
  • Хич даже не я и надценявам, на всички са ясни негативните последици от свръх-използването на ресурси и замърсяването. Но, има едно но, че климата така или иначе се променя, това е факт, но напоследък се променя с драстично завишена скорост, което е следствие на човешката дейност. Друг вече е въпроса, че се спекулира с всичко това и се политиканства. Така или иначе земният климат си има специфични редуващи се цикли и това е в реда на нещата, просто скоростта на случването им зависи от нас.
  • Благодаря, ДПП!
    Надценяваш ролята на пръдльовците. И изобщо на хората - климатът се мени, хората се приспособяват, природата си кара по свой път. Като няма и понятие, че някакви претендиращи за господари на планетата Й смятат, че променят каквото и да е по нея.
  • Жестока сатира! Само лека вметка, че климатичните промени никак, ама никак не си "продължават по графика на природните закони", а са силно форсирани от всички там протестиращи и всуе други кибици и сеирджии...
  • Благодаря, Мариана, адаш!
    Бай Кольо е герой - извършил най-много и конкретно най-трудното в тия протести...
  • Трябват действия! Всичко останало е шоу за пред публиката и цирк!
    Поздравявам те!
    Бай Кольо за мен е най-заслужилият протестиращ!...
  • А, освен тях има манипулации, лъжи, измами, далавери и това, което Крайтън нарича "състояние на страх"...
Предложения
: ??:??