14.11.2013 г., 18:28 ч.

България накъсо - 7 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1086 0 11
3 мин за четене

На път сме да сменим цветовете на знамето си - бяло, зелено... окървавено...

 

 

Когато един български политик няма какво да губи, той повлича след себе си всички, които са го имали...

 

 

Ограниченият ум нанася неограничени поражения...

 

  

Думата „ЛЕК” е изписана неправилно. Би трябвало да е „АК”.

 

 

Скоро България няма да е на три морета, а между триста минарета...

 

 

В България има три вида борба: класическа, свободна и... борба за оцеляване.

 

 

Единствено с пълзене можеш да се издигнеш в очите на хора, които не виждат по-далече от носа си.

 

 

И защо искате разпускане на Народното събрание, когато тези хора там са толкова разпуснати...

 

 

Имам усещането, че медийното пространство се превръща в мишенно поле...

 

 

Не виждам смисъл, но виждам това съвсем ясно...

 

 

Не знам с какво ги пръскат нашите политици, но няма такива плевели...

 

 

Държавата е една полева лудница, в която медиите са санитари...

 

 

Политиката загрубява - скоро фигурите в шаха ще бъдат заменени с хора...

 

 

Скоро човекът ще бъде липсващото звено в еволюцията на роботите.

 

 

Миризмата на барут е характерна и за всички държавни празници и за всички държавни преврати...

 

 

За да станете успешен политик в България, са нужни две неща:
1. Отричате се от съвестта си с Държавен вестник.
2. Правите си пластична операция на лицето, за да заприлича поразително на задник.

 

 

Бисерови миди - в тях няма перли, а сгънати на топче бележки за парични преводи...

 

 

Като гледам накъде вървят нещата у нас, скоро ще се появи нов литературен жанр - разкази с неоПЛакван край...

 

 

За да родиш здрава мисъл, не трябва да имаш болно съзнание.

 

 

В България идеята за Свобода явно е какавида на диктатурата. Историята досега го показва...

 

От медиите можеш да научиш всичко друго, но не и как се е случило в действителност едно събитие. Те са изключително изкривено огледало на онова, което представят за истина, но рано или късно тя намира пътя си към повърхността и тогава мерзостта лъсва. Жалко за хората, които в стремежа си да блеснат, стъпкват по пътя си всичко прогресивно, а от инакомислещите си правят жертвени агнета, за да успокоят алчния си порив за слава...

 

 

Някой отчаяно се опитва да превърне България в депо за всякаква измет, да ни унищожи като идентичност и да ни настрои едни срещу други. Подмолните сиви кардинали, които дърпат конците на този грозен и зле скалъпен спектакъл, доволно потриват ръце всеки път, когато хората освирепяват от най-малкото, когато са готови да се избият за каузи, нескопосано оцветени в розово, и когато цветът на Нацията бива попарен от партийна мана.
Всеки здравомислещ Човек в тази изтерзана от междуособни борби страна, трябва да има искрица светлинка, която никога не бива да угасва - семейство, приятели и любими неща. Рано или късно, този вятър на подмяната ще утихне и всички паразити, които сега смучат доволно живителните сокове на Народа ще станат ясни на всички с онова, което наричат лице. Всъщност, то е една лъжовна и покварена холограма на алчността, завистта и злобата...

 

Кирето, 08.11 – 13.11.2013 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, Ради !
    По-лошо е, братко, чакахме нещата да се влошат, а те се превръщат в безнадеждни
  • хем смешно, хем тъжно. Но вярно.
  • Благодаря за подкрепата, Викторе! Нека попътен вятър има и за Теб отвъд океана и носи само добри новини!

    Снежана,
    единственото, което искам хората да разберат, е колко вредна и унищожителна е политиката и как заличава приятелства и ценности, как води до отчуждение и омраза.
    Поздрави!

    Динко,
    не само да затвори вратата, но и да угаси осветлението на Терминал 2...
    Поздрави!
  • последният да затвори вратата...
  • Харесаха ме всички мисли!
    Четейки последния абзац съм на колене!
    Това трябва да се чуе и осъзнае от всички българи!
    Благодарност, че си го сътворил и че си ни го дал да го прочетем!
  • Когато спрем да се самосъжеляваме партиите ни ще станат само за съжеление.
    Твоите крилати фрази долетяха до мен чак тука. Реших да ти пусна и аз една прелетна птичка по обратния път над океана. Поздрав!
  • Простички човешки прозрения, Маями.
    Поздрави !

    Искам да поздравя Приятелите си, които не се поддават на политическо въздействие, мислят с главите си и не бързат с изводи под въздействието на вредни внушения ! Искам да поздравя всички свободомислещи хора, необременени от партийни амбиции и користни цели! Търсете Истината там, където Тя мъждука най-слабо, защото много са нейните имитации и по евтиния им блясък ще ги познаете. Истинските неща са простички, семпли и необлечени в лъскав станиол, те са въглен Надежда и Вяра,че винаги ще има Утре! Бог да Ви пази!
  • Възхитително! Ще публикувам във фейсбук с линк, разбира се! А за последната част коментарът ми е: "Амин!"
  • Благодаря ти от сърце!Бъди жив и здрав!
  • Поздрави, Лукане!
    Заповядай, вземай каквото решиш.
  • Кириле, прочетох го без дъх.Моля те позволи ми да цитирам едно едничко изречение, за да го видят приятелите ми във фейсбук, като, разбира се посоча и автора, моля те!Много е силно, това, което си написал...и много боли братко!
Предложения
: ??:??