29.09.2019 г., 13:09 ч.

Цар Лъв 

  Проза » Приказки и произведения за деца, Хумористична
1446 1 39
1 мин за четене

 

 

 

Един мъж се оженил с хитрост и решил да се покатери на жена си, за да се изкачи високо, високо 

 

Жената нали била добра -> позволила да й се покачи на главата

 

И заживял мъжът на жената на главата. Било хубаво да гледа целия свят и да дърпа юздите, докато един ден го заболял гъзът от седене и решил да слезе, но ...

 

Главата се била срастнала с гъза и нямало мърдане . За жената, която била свикнала -> промяна нямало, но за мъжът, който бил вече друго искам -> положението се усложнило, не ами направо се досадило и заболяло

 

Минало известно време и гъзът на мъжа се деформирал под формата на главата на жената . За цената, която била свикнала да тегли- това не било проблем, но за мъжа било истински ад .

 

Започнал той да мисли как да се спаси от положението , което сам си поръчал -> имал си глава, но си нямал гъз, обаче пък бил на високо-> с гледка 

 

Не щеш ли се появила една самодива.

Виждайки необичайната гледка , тя запитала жената , не й ли тежи мъжът на главата?

 

Жената отговорила : 

-А той не ми тежи . Пък и гъзът го виждат хем мъже, хем жени. 

 

© ДМ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Загубеното време, няма как да се върне по обратния си път в гората от добри намерения... Каквото и да означава това.
  • Предложение:
    От утре (понеделник) тази "творба" трябва да се изучава в началното училище.
    Който е съгласен - да гласува, моля!
    Децата - също, всичките!


    ...няма ли да спрем веднъж завинаги да се занимаваме с недооценени гении, неразбрани от никого?
    ...объркани хора...
  • Нищо не разбрах, но го прочетох само два пъти, за да съм сигурна... На децата никой не им отнема правото на глас, но поради крехката си възраст може да не разберат дълбокия смисъл, който сте вложили в думата "гъз". И, за да не се налага ние да им обясняваме може да намерите друг начин да го адресирате към човека, на когото е посветено. Само предлагам.
  • И.К. , защо трябва да следвам вашата истина, след кто това е моя творба и аз съм преценила как е добре да бъде представена. Всеки е свободен да си коментира , но създаването е процес, в който не съм участвала с всички вас...
    Позволете на децата само да решат дали е хубава приказката вместо да им отнемате правото на глас... благодаря за разбирането
  • ДМ, изказвате мнение срещу хора, които не познавате, а търсите разбиране... Поставянето на клеймо върху другите няма да промени възприемането на идеята Ви. Текстът Ви се възприема,( щом има коментари), но не е за деца...Освен ако не искам да науча племенниците си,че е нещо нормално да се седи на главата на някой, и да се подчинява и е нормално с грубо държане да се говори за "гъз","изсиране" и така нататък. Плюс това е наситен с горчивина...Четях и усещах. Не бих искала така да се чувстват децата. Хора сме, не сме идеални и няма как да бъдете разбрана, ако не покажете,че сте отворена към различното мнение. Сама виждате,че никой не е променил текста Ви и е одобрен, без цензура и без да виси в чакащи, а това, че не се харесва как е показана идеята и "честотата на вибриране" си е лично мнение на всеки един. Колегите , даже, са коментирали доста "меко "... Ако ще пишете за поука, която навява горчивина, не поставяйте текста в раздел за деца.Така, може би, ще се възприема по нормално.
  • Благодаря на всички за коментарите и критиката. Четейки аудиторията тук, намирам колко никой не вибрира на моята честота ... за разлика от вас аз обаче не съм се “изсрала” с извинения , под вашите творби , ръсейки недоразумения предвид невъзможността за възприемане на даден текст.
    Всеки един е написал нивото си ... и както съм публикувала - тази приказка е за деца , не за “спрели” човеци...
  • Прав си, Нейков.
    Който търси разбиране ще го намери.
    Има и друг вид писане: да пишеш за себе си, без да публикуваш. Това също може да е някакъв отдушник, когато имаш проблеми. Много са го правили.
    Но когато публикуваш, трябва да съумееш да надскочиш личните си проблеми.
    Понеже ще те четат непознати хора.
    А те не искат да знаят за проблемите ти, понеже си имат свои.
    Те искат да прочетат нещо, което ще ги заинтригува, развълнува, зарадва, развесели.
  • Познавам лично авторката. Добър човек е, умна с интелект, но последно време се промени много. Има много лични проблеми и болка която не минава, а и тя явно не иска да направи нужното и да продължи напред. Не оправдавам този текст и това че се намира секцията за деца. Просто търси разбиране.
  • Пепи...🙃 Нахили ме.
  • Може пък авторката с тази приказка да си приспива децата!
  • Като съм в нарушение, ме докладвай. Каменов. Твърденията ми са базирани на публикациите ти, не личността.
  • Майсторе, изваждаш от контекста думите ми, а това не е хубаво!
    Гавра с литературата, посветена на деца, е това, което казвам.
    Да си кажа аз 😜
    Айде, със здраве 😋
  • Авторката е избрала, груба, разговорна форма. Би било по-приемливо "задник", "дупе", "седалище". И на мен не ми харесва. Но не налагам цензурираща редакция на смущаващата дума. Оставих без корекции интрвалите в повече, липста им също и на няколко места занака ->, каквото и да означава. Това са атрибути на авторския стил. Хващате се за една дума. Ето, тук е заменена:
    https://otkrovenia.com/bg/stihove/nejnite-zadnici-1
    Гавра с литературата било. Хубаво е човек преди да хвърли първия какък да извади гредата от своето око. Тогава по-добре ще види сламката в братовото. За същия раздел става дума, Георги Каменов, за раздел ,,Литература,,. Други са категорията и подкатегорията.
  • адаш, ти си винаги интересен и забавен, само дето аз мн рядко влизам в червената точка

    Марианке - точно така!
  • Сега ще съм нескромен: и аз писах едни еротични разкази преди време, за едно заклещване в тоалетната на влака... 😊
    Трябва да е забавно, нали?
    Хайде да работим, стига сме философствали. 😆
  • Синьо цвете, нямам нищо против мнението ти спрямо творбите ми. Всеки има право да се изкаже.
    Но - коментират се творби! А ти си позволяваш да отправяш обиди спрямо автор. Тоест, обиждаш човек. С това нарушаваш етичните и писаните правила. Не съм дребнав, ще го преглътна.
    Но едно ще кажа - може да пускам спорни творби понякога, но едно не си позволявам никога - да обиждам личностно човек.
    Както и да е, приключих с теб в тези коментари.
    Бъди жива, здрава и вдъхновена!
  • Защо не, Пепи?
    Права си, за да подражаваш на някого, трябва да си го прочел поне. А ако си го и разбрал, той вече ти влияе. Така се случва с писателите, влияния има при всеки. Само Първият творец е уникален.

    Сериозно, И Хенри Милър са наричали вулгарен, а той е направо божа кравичка, в сравнение със съвременния хардкор. 😊
  • Петър1 (Петър Димитров) - вулгарни като жанр в смисъл А ла Буковски и Върнън Съливан ("Това тъпо чувство, което се нарича с думата любов", опасявам се само, че някои ще объркат вулгаризма от уличния жаргон и простотията, щото това тука по никакъв начин не мога да го причисля към тоя жанр!

    пп
    да си призная, най-много съм се забавлява и смяла с Буковски, особено с оня разказ, дето мъжествеността му се заклещва във вазата 😅!
  • Ами, Пепи, явно има нужда от раздел за вулгарни творби. Но въпросът е, че трябва да са творби, а не - драсканици, с вмъкнати цинизми. Има си влак за всеки пътник.
    Мая, права си. Мълчахме.
    Касиус е прав, но това е бизнес, бестселърите. За пари говорим тук, не за изкуство. Всъщност, авторите на бестселъри познават много добре читателя, затова и творбите им се продават. Но това е дълга тема...
    Хубава дискусия, хубаво е да се говори, освежава.
  • Да не си говорим за достойнства, Каменов. Не те познавам като човек, може и да си добряк, но като творец съм отвратена. Дала съм си обещание, както и пред част от администрацията, да не коментирам твои публикации. Така че ще ти се наложи да ме четеш тук, редно или не, въпреки евтините ти провокации. Каменов, по-чалга творец от теб едва ли има в Откровения. Заслужи си отделна графа в сайта. Лигощините ти нямат край. Но коя съм аз да надавам вой срещу "свободата на поезията"?! Признавам черешката на тортата беше сълзливото ти съчинение, с "автобиографичен" мирис за умиращото дете. Ти ли, Каменов, ще говориш за достойнства?! Вземи си събери комуна, вдигни храм в своя чест и проповядвай криворазбраната си справедливост. Или си отвори цирк, палячовщината винаги се е радвала на аплаузи, които да хранят крещящата ти жажда за внимание.
    Мои коментари, несвързани с конкретната публикация, подлежат на изтриване.
  • Подкрепям написаното от Мая,за това че и ние и редакторите, и модераторите сме хора и като такива не сме всесилни , още по- малко - идеални. Може да се пропусне и такъв вид произведение, сайтът е за лично творчество. Редакторите и модераторите вършат всичко на "добра воля" и се опитват да са коректни и безпристрастни, но обемът на произведения не е малък, все пак. А и точно заради това се коментира и се дават предложения, за да се подпомогне работата им и да не е едностранно от рода на: "аз не го харесвам, ти не го понасяш...". Под това произведение е, че ние не харесваме написаното и е в грешен раздел. Да не си търсим "черното" под ноктите. Всеки от нас го има в един или друг момент. За уточнение: Забележки съм получавала на лични и от Тенев, и от Хамър, и под произведения. И от другите,Токсин, Пер Перикон...Опитват се да си вършат работата, но не може да се угоди на всички .Нека бъдем коректни и да уважаваме труда на хората! За горе написаното вече си написах мнението.
  • Относно първият възмутен, това съм аз.
    Синьо цвете, ако имаш нещо да ми казваш, събери смелост и достойнство и го направи под моя творба, а не под чужди.
    Доколкото за това тук, просто мястото му не е в раздела за деца. Както и моите творби, за които се намекваш, не са в в този раздел.
    Ще те чакам с удоволствие.
  • П.С. Поправям се - сериалът тръгна 2010-та, но книгите четох през 2011-та, все в Ирак.
  • В Ирак през 2011г. имах време да чета. Тогава тръгна фентъзи сериала "Игра на тронове". Събрах воля и прочетох книгите до четвъртата на Джордж Р.Р. Мартин, по които се направи сериала. По-гнусно нещо до сега не съм чел - при това лансирано като литература. Ако има, кой да ми плаща, както на този гнусар, Мартин - що пък не... Си помислих, тогава. Ще напиша не четири, ами осем. Ако не ви плащат, моя съвет - не си заслужава пишейки, да се въртите само около "гъзове"
  • Петър1 (Петър Димитров) - аз съм против такъв раздел, няма място тука!
    Има достатъчно сайтове за такива творения, там да си качват!
  • Аз и не желая да коментирам отново тук. Кой разбрал, разбрал!
    На авторката пожелавам да обмисля последващите си публикации. Думите са велико нещо, стига да ги използваме интелигентно...
    И да прощава за панаира, но беше нужен.
  • tictac (Синьо цвете) отворих това, защото прочетох друг коментар. Верно за пръв път ги виждам...
  • Да де, Тенев е "виновен", защото тук вдигнахме джангъра. А защо мълчахме под предишните, които Тенев видимо не пускаше за разлика от други редактори?!
  • Знам, Мая. Ето ти друг пример: в един друг сайт, редакторът решава кои произведения да се публикуват. И това не е цензура, така се отсява изкуството от имитациите.
    И не е само в един сайт за литература това, в повечето е така.
    Тази слободия тук, в " Откровения" ми прилича на положението в бедната ни държава.
    Да дадем на всеки поле за изява, а дали може, или - не, няма значение.
    И, естествено, че посредствеността ще надделее.

    А Тенев си е виновен, неговото име седи отгоре, няма какво да се защитаваме и обвиняваме, редакторът одобрява.

    ...отдавна бях писал някъде по коментарите, да се направи раздел: "Вулгарна поезия". Или нещо подобно.
    Но явно има значение кой дава предложенията.
    Както обикновено.
  • Петър, Бистра, а вие сега ли забелязвате подобни изпълнения?! Цяла поредица имаше
    май Когато и да вляза, то не бяха надупени, мръвки, цици, топки със секви размери...едва ли съм ставала свидетел на всички.
    Да не се целим в Тенев, м!? Обходете постовете на първия възмутен тук ако имате мерак...защото аз немам.
  • Прочетох първите три изречения и някакво от края.

    Имам три въпроса:

    - на каква дрога си, човече?
    - това защо е в "приказки" изобщо?!
    - с какъв акъл това е публикувано?

    Не знам, на мен и малкото, което изчетох ми е отвратително...
  • Срамота, Тенев, как го пусна това??
    Ами да се включа и аз: " Е..вате майката на сайта, не го ли разбрахте, бе хора умни?...
  • Миналата година по книжарниците беше тръгнала една книга с "Български народни приказки". Мернах я и по книжните пазари, но не бях я разгръщала, докато една позната не ми прати пост в социалната мрежа и не се запознах с естеството на част от "приказките"...Честно, това не бяха приказни истории и дори не беше написано, че книгата е само за възрастни и да се пази далеч от деца. Та моята позната взела, че я купила за подарък на близко дете, но случайно се зачела и изпаднала в ужас. Там имало приказки за "лай.."...тоест производните на горецитираните задни дадености. Купила друго за детето, но ни предостави текстове. И аз се опитах да прочета, но...се сблъсках с текстове, като този под който се включвам, защото ме доведе коментара на Троя. Това, което е написано не е за деца и не е е за този раздел. Поуката сигурно е, че когато някой се стреми и постигне да властва над друг и в един момент му омръзне, но вече не може да се откаже. Това е лошо показана идея.
  • Замисълът не оправдава средствата. Каквато и да е аудиторията, текстът си остава без худ. стойност. Вече обмислям да предложа на ръководството подкатегория Чалга, напоследък има добра продуктивност в тази посока, а и последователи ще се намерят. Дори се сещам кой може да оглави въпросния сектор.
  • Мисля, че някой е бил много ядосан и провокиран затова е написал приказка-отмъщение. Определено не е за деца, а за разочаровани съпруги.
  • Да живее чалга културата!
    Как няма?! Алвеолите й помпят с пълна мощ, щом има подаващи и поддържащи тона "дупета" , "топки" и пр!
  • И на мен ми се струва съвсем не на място в раздел за деца. Друго по произведението няма да коментирам.
  • Има един лаф от уличния пубертетски жаргон - "лицето ти е като гъ*" или в"в лицето приличаш а гъ*' и др.подобни, кат негов преразказ ми звучи
  • Ако беше само хумористично, бива. Може и да усмихнеш някого, въпреки, че при мен не се получи.
    Но да го сложиш и в раздел "Приказки и произведения за деца"???
    С това непрекъснато повтаряне на гъз, гъз, гъз...
    Жива гавра си е това с литературата, посветена на децата, както и подигравка и спрямо хората, обичащи да четят такива творби, независимо на колко биологични години са. А аз съм един от тях.
    Поне аз така го разбирам!
    Оценявам тази "творба" с единица, но да се чете минус едно.
Предложения
: ??:??