21.09.2023 г., 14:41 ч.

Човекът 

  Проза » Други
181 0 4
1 мин за четене

Човекът бил създаден по Божии образ и подобие. От пръстта бил сътворен с много старание и мъдрост.

Обаче Бог вложил разум в човека за да може да наименува всички твари на земята и свободна воля.Именно заради тези дарове се случили събитията, които прокудили Адам и Ева от Едем.

Векове наред човекът съгрешавал благодарение на своите неразумни постъпки, но това не попречило на Бог да измисли съвършения план, с който да върне най-великото творение при Себе Си.

Ето, пратил на земята Спасител, Своя син Исус Христос, но заради злобата, която Сатана вложил в човешкото сърце, бил похулен и убит на кръст.

Коравото сърце превърнало човека в убиец. Въпреки това Бог не се отказал от него и превърнал кръвта на Своя син в начин за спасение.

Ако  човек се покае, признае своите грешки и приеме жертвата Христова с всичкия си разум и цялото си сърце, щял да бъде оправдан за всеки грях и да се върне отново в Райската градина.

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това е мъжка приказка (шегувам се 😊). Успех!
  • Така е откакто свят светува…и историята на човечеството ни доказва това. Харесва ми да те чета.
  • Аз пиша това, което чувам и виждам, а напоследак в църкват където ходя се говори само за това и се вдъхнових. Според мен темета изобщо не е изтърката, а трябва по-често да се говори за това понеже са последни времена. Все пак благодаря за коментара, ще го имам в предвид !
  • Доста са ти объркани представите за Сатанаил и Исус. Темата е изтъркана и малко имат да кажат нещо ако не ново, то поне интересно по нея. Например Ан Ринер или Гор Видал. Избирай интересни теми, и пиши за нещо, което си преживяла лично и ти е близко и свое. Граматическите времена също ти куцат (последния параграф). Похвално е, че гледаш на себе си като на начинаещ писател, но писането е повече четене, и по-малко (но качествено) писане. Казвам го с добри чувства, не като писател, а като читател. 👍
Предложения
: ??:??