5.05.2019 г., 23:09 ч.

Чат 

  Проза » Разкази, Хумористична
832 4 16
3 мин за четене

 

То не беше чат, не беше чудо! И двамата бяха семейни с деца. Започнаха да си пишат от скука. Просто си допаднаха и си споделяха неща, които с никой друг не биха споделили. И неусетно се влюбиха. Още от началото започнаха с открити карти и не криеха недостатъците си. То беше нещо като полет на душите, нещо като емоционално разтоварване и зареждане на батериите. Тя го наричаше Мечо, а той нея Хъни, защото беше сладка. На него чатът му стигаше, но тя настояваше да се срещнат, защото имаше чувството, че е влюбена в призрак. След дълги увещания, той се съгласи да се срещнат в едно малко хотелче, в едно забутано градче. Видяха се в бара на хотела.

– Хъни!

– Мечо!

Според мечтите им в чата, сега двамата трябваше да се прегърнат, разцелуват и разплачат, но нещо ги задържа. Вместо това се разглеждаха внимателно. Той беше нисък, набит, с вече посивяваща коса и сенки под очите, а тя беше слаба, висока, тъжна, уморена от живота жена.

– Казах ти, че ще сме комична двойка! – проговори Мечо.

– В коя стая си? – прошепна тя.

– 11.

– Аз съм в 21. Над теб.

– Защо шепнеш?

– Мъжът ми и децата са тук.

– Ти си луда! – извика той.

– Тихо, бе! Ще ни чуят! Нямаше начин! Той ме подозира.

– И сега?

– Нищо. Ще ги приспя и ще дойда при теб.

– През нощта ли?

– Не. Сега следобед…

– Добре, ще чакам!

Двамата се огледаха и прибраха в стаите.

 

Тя наистина дойде по някое време. Пиха джин с тоник. Разглеждаха се.

– Кажи нещо, де! В нета не си така мълчалив!

– Радвам ти се! Не мога да повярвам, че това ми се случва.

– Едва ли сме първите! Очаквах поне да ме целунеш…

Той се доближи и я целуна по бузата. Тя се засмя.

– Егати тъпотията! Чувствам се като ученик!

– Очаквах да заровиш лице в косите ми, да ме прегърнеш силно и страстно… Доста си смотаничък… Нали ми казваше, че ме обичаш!

– И ти ми го казваше.

– Истина ли е?

– Щом съм тук!

– Нямаме много време. Трябва да действаме! – прошепна тя.

– Как ги мразя тия работи!

– Кои?

– Страхът, притеснението…

– Ама тебе страх ли те е? – засмя се тя.

– Ядоса ме, рунтаво дупе!

– Не съм рунтава! Бръсната съм! – уточни тя и бариерите паднаха.

 

Двамата се съблякоха.

– Заключи вратата! – подсети го тя. – Ама коремчето ти започва от гърлото… Иначе си пропорционален и добре развит!

– Не ме разглеждай!

Той отиде и дръпна пердето.

– На тъмно ли ще стоим? Искам да те гледам!

– И ти имаш разширени вени, но не ти го казвам!

– Гадняр!

Двамата се мушнаха под завивката и се гушнаха. Той дръпна крайчето и се завиха през глава.

– Сега сме в чата и няма значение как изглеждаме! – каза Мечо. Двамата се засмяха, разцелуваха и заопипваха.

– С тази чушчица ли ми се хвалеше? – изненада се тя.

– Давам ти го мек, правиш си го твърд, на принципа направи си сам!

– Аха! Ти си принципен! Нямаш проблеми…

И се започна една… То бяха викове, стонове, крясъци, боричкане, пъшкане и търкаляне… Двамата свършиха едновременно. Отгоре се чу топуркане.

– Децата се събудиха! – скочи тя, облече се, оправи си косата, сложи си червило и излетя от стаята. Той остана в кревата и запали цигара.

– Събудиха ни! – каза мъжът ù. – Отдолу една квича като ненормална! Не се съобразяват, че има малки деца!

– Хора всякакви! – отвърна тя.

– Ти къде беше?

– В ресторанта. Отидох да видя менюто.

Мечо и Хъни не можаха да се усамотят повече. Мъжът и децата ù бяха плътно до нея. След два дни Мечо си тръгна. След още два си тръгна и Хъни. На петия ден и двамата бяха в чата. Първото нещо, което написаха едновременно и без да го мислят беше “обичам те”.

 

© Георги Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ха-ха. Майстор си на диалога, Сенд. Усмихна ме. Благодаря.
  • Хареса ми! Много!
  • Хареса ми разказа ти Сенд,а иначе и преди 10г. и сега миндила си остава миндил,с мъжа и децата ама пак намери начин да дигне краката.Ама щом са обичат в чата ний какво да направим.Поздрав.
  • Не знам, кой е точният момент. Има хора, които го помнят. Конспиративните фантазии на някои, направо ме смайват. Ако има някакво съвпадение, то е абсолютно случайно.
  • “Чат” е написан преди десетина години и няма никаква конспирация в него. Качих го, защото зачепкахме темата. Кой е Сенд, знаят почти всички и едва ли е някаква тайна.
  • Благодаря, Марианче! И ти да си жива и здрава, и да ни радваш с прекрасни творби!
  • Няма лошо. Ще си празнувам.
  • Дааа, така е. Като си избрал това име ще си носиш последствията.
  • Благодаря, много сте сладки! Но не се казвам Георги.
  • Този разказ го помня, но е все така въздействащ. Честит имен ден и само да побеждаваш!
  • Благодаря ви от сърце! Да сте живи и здрави! Много творчески и житейски успехи!
  • Честит имен ден от Америка !
  • Георги,ама и детайлите си ги докарал.Този чат е направо балсам за мераците.Само дето трябва да бъдем по-аналитични към шумовете около нас.Честит имен ден Георги Победоносецо!
  • Георги, да ти е живо и здраво името и Светия Победоносец да те закриля! Кратко и драматургично и разбира се, в крайна сметка любовта побеждава!... А при какви условия и в каква форма - това са просто детайлите на реалността ...Много благодаря за усмивките
  • Ох, тоя чат!
  • 😅!
Предложения
: ??:??