2.10.2019 г., 8:14 ч.

Чер пипер в повече 

  Проза » Хумористична
646 6 19
1 мин за четене

Снощи сложих повечко чер пипер в манджата. Та нощя ме сви стомахът. И, разбира се, отидох... Да, де – там. А нощем там е скука. Още повече, че жената прибрала списанията, вестниците и таблета, та се чудя какво да правя. Седя и си мисля.

През което време стомахът ми се дере като Ивана и Преслава наедно. Културни хора сте, та друг път ще ви обясня кои са тия.

А сега всякакви мисли прехвърчат през главата ми. И, стреснати от огромния вакуум, изчезват набързо. Едва успявам да ги зърна.

Например.

... С колко ли ще се увеличат пътно-транспортните произшествия, ако изпитите в КАТ се полагат като в днешните матури?

... Има един начин да изчезне корупцията – като честно си я преименуваме на държава.

... Какви лидери имаме... На един рейтингът му расте по-бавно, отколкото спада популярността му.

... Финансовият министър трябва да участва в „Стани богат”. Друг начин за закърпване на бюджета няма.

... Янките вече няма да водят войни. Започват мирни дела из света. Ето – готвят се за мирното танково рали Вашингтон – Техеран.

... Изборите за президент у нас са се провели по пътя София – Перник. Следващите дали са вече факт?

... Ако издигнат бюст на някоя чалгаджийка, няма нужда да слагат глава.

... Приемат ли Русия в ЕС, той ще се разпадне. Разбира се, ако начело му сложат Горбачов.

... Открият ли в Англия или Франция нефт, САЩ веднага ще се усъмнят в демокрацията им ...

Ама я стига! Повече няма да прекалявам с черния пипер. Я какви му идват на човек, когато душата му е разрошена...

 

 

https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке!
  • Какви хубави мисли му идват на човек като се усамоти...Посипани с чер пипер! Много ми хареса!
  • благодаря, Пепи!
    Съгласи се, че е майсторлък да викаш музата във всяко положение и по всяко време.
  • човекът си е намерил рецепта да си събужда Музата, вие ще му давате съвети как да я игнорира 😅!
  • Благодаря, Светлана!
  • Неутрализация за чер пипер - канела с кисело мляко.
  • Благодаря, Валя!
    Зависи от манджата.
  • Благодаря, Юри!
  • 😋😋😋!

    В кенефите се случват чудеса!
    Там бягаме понякога насрани,
    но раждат се такива... небеса -
    пародии... поезия... романи!
  • Благодаря, Иржи!
    Навремето на тавана на старата къща на село намерихме маса романи, сглобени от изрезки. Сред тях видях за първи път "Граф Монте Кристо", както и "Тигърът от Рио Гранде" и куп други.
  • Страхотен хумор,Георги!И си го побрал в такова късАче!/на наш диалект нещо кратко/Вече се ядосвам на моите постни бози,като се сравнявам с вече многото хумористи...Не знам дали от черния пипер ти идват толкова мисли/вероятно цяла нощ си бил...там/,но това ми напомня истински случай.Дали не беше измислена тоалетната хартия още,но дори в София се използваха вестници,нарязани и окачени на сиджимка...В нашата луксозна къща е имало още някога красив балатум,но се наложи да го махнем,че е остарял.Оказа се,че под него,за да не се залепи са наредени вестници,ама от старите "Утро","Заря" и др.които не се печатаха вече в соц-а.А бяха интересни-имаше романи на части,кандидати за женитби,разни смешни съобщения и ги сложиха там...но ненарязани.И когато някой влезеше и се зачете или търси продължението на романа....можеш да припаднеш навън докато го чакаш да излезе...Та се смях и за някога и на твоите подробности и мисли!!!
  • Благодаря, Марко!
  • И на мен кураж да кажа истината ми идва само ...там , де .
    Засмя ме ! Поздрави за творбата !
  • благодаря, Ангелче, Пепи, Георги!
  • Ужас! Вярно с мисли за политиката и прекалил с черния пипер стомахът става звер!
  • Значи, само един мъж мой да разбере друг (да ме извиняват жените) по темата за връзката между проявите на интелекта и онова деликатно място :"
    В този мъжки свят на рахат спокойствието динамиката между физическите процеси се уравновисява с тези, на интелектуалните напъни!
    Само едно са чудя - като естер познавам имената и творчеството на такива тигани, като Кондьо, Азис и Софито, ма тиа двете, не моа са сета, кои беа 😋😊😋
    Поздравявам те 😋😂😋
  • Благодаря, Мариана, Таня, Красе!
    Миии... Да, в черния пипер е вината.
  • Ха-ха! Сложи си повечко черен пипер другия път
    Ако финансовият министър на България
    корумпира американско щатската лотария,
    "... ех, ще започне такъв живот, че само си викам "Дано"."
    "Ако към тия две същества, прибавиш" изборното звено
    и нефт открият и в България, не само във Франция,
    за някои съюзи може би има сериозна гаранция
    И аз да те развеселя малко, Генек! Е, поводът е от теб... Благодаря за усмивките!
  • За всичко е виновен единствено черния пипер...
Предложения
: ??:??