21.06.2011 г., 14:27 ч.

Чико Чиков в Горна Оряховица 

  Проза » Други
848 0 13
3 мин за четене

 

 

 

Чико  Чиков  в  Горна  Оряховица

 

Жега, пек, камък се пука. Но на Чико хич не му пука. Бързо стяга багажа, нарамил фотоапарата, чифт чорапи и парата, и хайде на автогарата. Зад шофьора се настанява, вади вестник, жълт като лимон, нали по пътя трябва да се забавлява. По шосето всички задминава и в 12 пристига в града престолен, жаден и потен, поема бързо към заветната цел, където с трепет и вълнение го чакат приятели незнайни, поети, фотографи и музиканти, по гащи шарени с тиранти.

        Седи си Чико в  бар  „Империал”, пие си кайвето с кеф и съзерцава  тайно русата красавица в бяло.

        Часът е точно седемнайсет,  ето го  площада – сборен пункт. Колкото и да е парадоксално, тук сега се събират познати стари и нови виртуално. С широка усмивка Джейни го посреща. Даряват Чико с шапка с цвят зелен, да му напомня за джунглата родна и  да има спомен от  днешната ни среща. 

        Такаааааааааааа! А сега по същество. Чико Чиков много се вълнуваше от тази творческа среща на интернет таланти. Беше му за пръв път. Не познаваше никой и никой не го познаваше, докато не каза  „да ви се представя - Гудман".  Тук са всички - и Дорето, и Таня, Различен, Росина, Лилив и Изречена и т.н и т.н. 65-66 творци на виртуалния фронт. Размахват се китари, камери и фотоапарати, абе с една дума - фиеста.

        Чико, по стар маймунски навик, се огледа наляво-надясно и в сладък лаф с Данчо Висоцки, Петьо - Различен и Росито, под звуците на Данчовата китара потеглиха към Младежкия дом.

Хубавата, приятна зала тръпнеше от вълнение при мисълта за присъствието на такъв голям брой самородни таланти. Най-много бяха поетесите. Чико се почеса по тила и не можеше да се начуди на толкова много поети и поетеси на едно място. А когато започнаха да четат стиховете и поетесите ставаха една след друга да се представят, оказа се,  че въпреки затворените прочути захарни заводи на Горна Оряховица, животът на града сега е подсладен от безработни поетеси. Ама много хубаво пишат, качество на световно ниво, без майтап. Както и печката Раховец,  с която наш Чико си служи вече 35 години.

        Горна Оряховица е голям железопътен възел, но се оказа и огромен инкубатор на таланти. На сцената блестеше друг талант. Чеховата героиня беше излязла направо от сборника пиеси на великия Антон Павлович.

        Заредени с емоции, потеглихме към Джевана, където ни очакваха нови супер приятни изненади. Студената ракия, пресно нарязаната шопска салата, сервирана от млади усмихнати сервитьори,  повдигна още повече градуса на настроението. А когато се развихриха танците, хората и песните луди полудяхме.

Часът беше 2, а Чико не му се мърдаше от този райски кът. Маймуната му недна, беше понесъл във вихъра на танца една местна красавица, а после една софийска веселячка, та се наложи да се намеси баща му, царят на еротиката, достолепният  Гудман, за да му охлади маймунските номера. Както и да е,  нощта преваляше, когато талантите се оттеглиха в покоите си и се отдадоха на заслужена почивка.

        Чико Чиков дълго се мята в широкото легло, като риба на сухо. Беше един прекрасен ден всред  нови приятели, хммммммм и приятелки.

        Догодина ще направим и конкурс за мис „Откровения”, сподели той с любимката на всички, многоуважаваната и чаровна Мая Попова. Чико обеща журито да бъде силно корумпирано, за да даде възможност на абсолютно всички да имат шанса да се класират на призовите места.

        За първо място се плаща в Евра, за второ - в левове, а за трето - в монголски тугрици. Сумите - според възможностите. Координатор - министър Дянков. А председател на журито ще сложим Яни Янев, си каза Чико, обърна се на лявата страна и сладичко захърка в тихата горнооряховска нощ.

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Може да се подкупва с всичко. Но аз не си падам по алкохола, човек не може да има всички пороци, нали така? Но в журито ще има и други, все мои хора. И там местата се плащат. Аз съм млад творец но стар търговец.

  • Здравей, Чико!!!
  • Мамин златен!!!
    - Да ви се представя - ми казва - Аз съм млад творец!
    - Аз като пиша отдавна да не съм стара?!
    - А, моля пред мен за възраст да не се говори! Повтарям, аз съм млад творец!!!
    - Млад, ама какъв!!!!!!!!!!!!!!!!
    И даже танцува добре, бих казала, лично проверих!
    За конкурса може ли освен пари да подкупваме и с...алкохол?! Само питам!
  • съзерцаваш а...искаше ми да дойда и да те попитам, дали не си от откровенците, но се сдържах, нали съм дама, как ще хукна в кафето на Империал и да разпитвам непознати, но по емоцията която витаеше около теб разбрах, че си от нашите
  • Благодаря на всички от все сърце.Обичам ви!
  • Сърдечни поздрави!
  • Тази сутрин в 6 ч. ми се онади Чико. Каза "хайде да тръгваме за Горна Оряховица". Луд човек, пардон маймуна. Мисли, че купона тече нонстоп. Казвам му, купона свърши, поети и поетеси, писатели и фотографи, всички са на работа, няма купон. А ти, казва, защо не си на работа?Иди обяснявай на такъв, че не си камила. Никога няма да разбере. Явно иска да пише стохове, съвместна продукция с някоя местна поетеса, мискинина му с мискинин. Да, ама не му се отваря парашута. Ще чака следващата Национална среща. Нали ще ни пращат чекове, пътните излязоха. Да сте живи и здрави. Дерзайте, пишете и танцувайте,пейте и се веселете, който пее зло не мисли!
  • Пращам запис от 200евро.
  • Еeх, не е било за изпускане!
    Поздрав за свежия хумор, който просто блика от теб!
  • Благодаря, че сподели прекрасното преживяване което си имал. Почувствах се, сякаш и аз бях там... Поздрави сърдечни!
  • щастливец!
  • Хи,хи.Как ми се искаше да ида и аз...но ще ги изчакам като дойдат във Варна.Завиждам ти благородно за преживяното Чико Чиков .Поздравче!
  • вярно с оригинала!
Предложения
: ??:??