6.05.2011 г., 0:13 ч.

Човешки съблекла 

  Проза » Други
783 0 1
6 мин за четене

Човешки съблекла

 

  Голото тяло, укрито от текстилна броня. Срещу студ. Защита от дъжда, студа, снега.

Стил. Време. Мода. Пресита.

  Голото тяло. Стаеният усет. Непокорният устрем. Топло отдаване. Първична биология, духовен катарзис, влечение. Зоологично съществуване. Физическо разпадане.

  Безжизнена, биологична дрипа, болезнено захвърлена, съблечена между острите камъни. Ненужно общуване и епохални раздели.

  Остатък. Характер. Личност. Време.Темперамент, ритмично захвърлен, умора на дните, изсъхнал сезон...

  Стари, привързани мигове, разголени бъдещи дни...

 

Епохи на обличане

 

  Будоарът на аристократа. Гримьорната на актьора. Армия прислуга и тъгата на клоуна. Бельо, дрехи, палта. Шапки, шалове, бастуни и чадъри. Масова култура, гръндж и стрийт. Пънк. Метъл. Траш...

  Захвърленият чарлстон. Шик ала Шанел. Прикритие и нужда. Парад и суета.

  Метална броня, защита, оръжие. Бална пантофка в цигулков ритъм.

  Коли и компютри. Съвременен „шанти Клер” и рицарски доспехи.

Необходимо-ненужни сезонни покрития, обхванали мисъл и устрем. Съблечени, стари любови, приятелства, потребени, отминали дни.

  Масов оборот, найлон, конвейерни мигове, хазартни игри...

  Облекла и съвремие, биология на обличане...

 

Разсъбличане

 

  Риза, панталон. Рокля. Падат. Голота. Проникване. Отдаване. Дреха... Ръка, гръд, разрошени коси. Палав кичур. Устремена. Допир. Тела. Обхват.

Горещи устни. Целувка. Палавите пръсти.

  Голата кожа, парещи погледи, горещи ръце. Голи тела и обхвата на сливане. Без мисъл, отдадени, забрава. Устрем. Предел. Път. Натрупване. Напластяване. Бои. Пъстрота...

  Двама. Разголени души. Тела. Чистота. Обмисляне. Отдаваш дължимото. Дни.

  Рождение и дъхав устрем, шумно израстване, финален спринт... Необходимо отделяне. Желана защита. Натрупване...

 

Стил

 

  В прехода възраст – дреха избрана. Материално възможна. Представяне. Червеният килим. Царственият прием. Военен парад. Груба материя, фабрична преработка... Дрехи на епохи.

  Вечното събличане. Разголване първичния стремеж. Парад на суета и дрехи. Всеобхватна голота...

  Audi” – възможни, „Bentley” – парадни, „Golf” – „скакауец”. Материя немачкаема, евтин ерзац. Светските лъвове, чалга-силикон. Дреха, материя, материал. Достигнати цикли, устремени свалки, пределни покрития.

  Камъни ценни, недостижим аксесоар. Будоарът недосегаем на модния подиум.

  Ускорение времево – мода и сил...

 

Обятия на култура

 

  Древният воин. Властвуващият аристократ. Нищета. Промишлено производство и масов оборот. Духовно осмисляне и парично изразяване.

Модно господство.

  Египетски лен, конопена препаска, нефритен аксесоар, духовност и вяра.

Религиозна и светска власт. Пурпурни клади, цивилизационни инвазии.

Материално обезпечаване, труд и лихварско дело. Крепостни, роби, рицари, военни храненици.

  Господство на доктрини и епидемии. Укротеният атом, изнежена сексуалност. Hollywood и оскари, изкуството на търговския усет. Лична порно-индустрия, нищожен устрем, егоистично вместване в нови обединения.

  Кървави гладиаторски арени, диви пръски кръв, зрелищна тълпа...

Нов „Гага” ексцентризъм, скрил посредсвена „Madonna”. „Води ме в някоя квартална кръчма”... „Стани богат”...

Нарупване на културни съблекла...

 

Съблекла

 

  Моментът на истина. Отхвърляне захабения сезон. Махане допълненията. Преход. Обновление. Привличане. Нов. Освежен. Осъвременен.

  Биологично, първо отдаване. Подтик за съществуване. Поредица от всеобщо движение. Рождение и смърт в жизнения цикъл. Следваш природния кръговрат.

  Отхвърляне паразитираща мисъл, премахване на цивилизационния скафандър. Упоение. Единение с природните сили... Слънце, въздух и вода.

Воинът, стремеж – оръжие и воля. Съществуване в садо. Голият облик, малко мисъл и много първичност. Възбуда и сексуално общуване, раздяла със старо покритие...

  Съблекла на личности, време и дни. Промяна и почти-интимен флирт с безкрая. Защитна пазва, продадена външност, устрем към духовно прераждане.

  Гняв, имотно презрение, ласкаво сливане. Период и примирие. Глътка въздух и бавно стареене...

 

03-04.2011

© Валери Качов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??