31.12.2007 г., 9:11 ч.

Чудеса с продължение, голям късмет 

  Проза » Хумористична
1535 0 26
1 мин за четене
 

 О, стана чудо! Откакто се удърви, моят все след мен ходи. Защо не го направих по-рано, просто се чудя?!

Като бехме по-млади се сещаше по-честичко за мен, напоследък нещо никакъв го нема. Викам му, то аз не викам де, казвам му:

- Може всичко да е, ама аз изпълнявам ли си семейните задължения? Изпълнявам ги. Съдовете мия ли понякога? Пералнята пускам ли редовно? Пускам я. Помниш ли, веднъж ти направих и кафе? А ти, защо не се сещаш да ме уважиш за старанието ми?

- Щото само като те погледна и ми става... лошо.

- Ролките ли ти пречат, ще ги махна.

Нали живеем у панелки, всичко се чува. И по-рано съседките все ме питаха:

- Вие снощи пак, а?

И като спре моя да ме пипа, аз да не съм луда да се излагам пред съседките. Всяка вечер лягам и започвам да „карам" колело.

- Какви ги вършиш, ма?

- Изразходвам си енергията, ти като не се сещаш.

- Спри веднага, че не мога да заспя от теб!

Как ли няма да спра. Въртя аз крака, леглото скърца като истинско. Ще се излагам, че моят не ме пипа, друг път. Нека си мислят, че всичко ни е наред. Краката ми станаха муци. Сега правя коремни преси. Може всичко да е, ама направих телце и половина. Но за моя съм си била „собствена", пак нищо.

Но откак онази вечер спа на проветрено, леле... Не се удържа.

Ще спра за известно време с коремните преси, че взех много да се изморявам. То пране, чистене и... мъжленцето ми, милото. Щом спре, пак ще спи на отворен прозорец. То това му е цаката за весели празници.

- Идвам!- вика ме душичката сладка. То защо ли да карам мама да прави баница? Утре ще го изненадам гълъбченценето ми. Отивам, няма как, трябва на наваксвам пропуснатото. Абе, празниците са хубаво нещо.

Да ви е честита и на вас Новата хиляда, обърках се, щото тия дни предозирахме май, две хиляди и осма година! Бъдете щастливи, щото аз съм!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Танюшка, с много обич те прегръщам и аз! Щастието обаче да си поделим, а? Борянче, вълшебна да е и за теб 2008! Петинка, честита и на теб новата година, скъпа моя! Доче, после после да разкажеш, след като проветриш! Ангар, защо ме объркваш? Правила съм ч и преди това, но малко е неудобно, ръцете са ми в тесто, пък и масата в кухнята е неудобна. Като се подпра на нея па лепна... А на теб ти трябва едно леко масажче и си на крак. Е не точно, омекват колената, но иначе е гот.
  • Наздраве, Венец! Леле, пропих се, тъпанарка. Кой ми каже "наздраве" и айде. Трябва да се науча да казвам "Не". Криси, мерси, подобно! С обич кака ти Светланал Танче, мерси за чудесата, нека има и при теб! Ти си знаеш най-добре, Мила! Креми, благодаря ти. През Новата година по-често да се срещаме! Маги, през 2008 повече поводи за радост ти желая! Деси, мерси! Краси, ти си знаеш най-добре!
  • Отворих сам прозореца, добре се проветрих. Докарах си кихавица, та цяла нощ: "Ких...Ких...".
    Шегаджийка си е Светлана. Друга е рецептата, а именно: да не се чака баницата да се прави след това, а да се прави преди това!
  • ХаХаХа! Каква била рецептата за семейно щастие!Мерси, че ме научи!Отивам да проветрявам!
  • Я да се разпиша под тебе и аз за Новата Година и да ти кажа - освен че обичам ТЕБ, обичам и твоите истински "фантасмагории", граничещи с реалността и вълшебството!
    ЧНГ, мила ми Светланчик!!!
  • Ей, Светле, Чудо си ти!!! Много чудеса и вълшебства ти пожелавам през Новата година! Все така слънчева, усмихната и позитивна, много щастие и вдъхновение и все така да ни зареждаш с настроение ! Поздрави!!!
  • Не съм те забравила Светле,винаги препрочитам разказите ти,когато имам нужда от твоят свеж хумор.
    Да си жива и здрава, и нека Новата Година ти донесе всичкото щастие,което сама си пожелаеш!
    С много обич те прегръщам!
  • Ееее, нееее... хахахаха!
    Не се издържа с теб, смехорийке такава!
    Прегръдки!
  • Светлина си ти в сайта...светиш с красивия си хумор и ни усмихваш.
    когато съм тъжна...често идвам при теб и те чета с умиление.с обич, прекрасна. Бъди щастлива и усмихната винаги...заради себе си и заради нас.
  • Светланчик... Нямало е случай да не ме разсмееш!

    Честита Нова Година, слънчице! Бъди много щастлива!
  • Хм... какво ли ще стане, ако и на моя му отворя прозореца?
    Или да запазя ценния съвет за след няколко години, че сега и без това достатъчно зор вижда?
    Весела и щастлива 2008!!!
  • Весело посрещане на 2008-а година и на теб!
    Много щастие и чудеса ти желая!
  • Ех, Светлуше, пак ме разсмя!!! Сладураната ни тя Да сте живи и здрави всички вкъщи, много веселие, обич, сговор и сполука!!!!!!
    Хубава Новогодишна нощ!!!
    С обич!
  • Сега разбрах кои са ми истинските приятели! Отивам да му приготвя багажа и ти го пращам. Пийте си, той готви много хубаво и ще те люля, люля, та свет ще ти се завие. Като ти омръзне му кажи силно:"Спри!" или "На място". Мама каза, че добре съм го дресирала. Ще пия за твое здраве. Щастливи дни, Веси!!! Той ако ме чуе, ще стане едно чудо...Трайте, не ме издавайте! Трудолюбива съм като става въпрос за...семейното щастие, да не го наричам с други имена. Пепи да се уморяваш само от щастие през Новата година, това ти се падна, няма как!!! Нели, а ти си ми златото!!! Благополучие през Новата 2008 година!!! Целувки!!!
  • От цялата работа...а бе, не ми се говори. Ти си си чудо на чудесата!!!
    С много обич, Светле!
  • Хаха,Светланка,все така неуморнаМного щастие през 2008г.!!!
  • Бях ти обещала хамак... Ето пращам ти го
    Да се люляш на него,да си предствяш,че си на Карибите заобиколена с можещи хамаковци по всяко време,да се наслаждаваш на много и най-различни чудеса
    Докато се върнеш... тайфата ще ти помогнем..да не си го познаеш и да не се оплакваш повече
    Адаш ми е,ще пия за него довечера теб няма да те мисля,щото не съм спирала
    Целувам те слънце...другото го знаеш!
  • Марине, аз ако знам какво искам, то ще си е истинско чудо, моето момче!!! А то, какво, все разправии и все съм недоволна, за да вдигам адреналина на любимия ми за сега съпруг. И го правя единствено и само, за да е в кондиция и да изглежда добре. Оставя ли го да му е тихо и спокойно, ще се състари, ще се сбръчка, а аз не съм такъв човек, всичко правя само и само да му е добре на него. Хич не ми е лесно, но... Весели празници!!! Ей, Джейни и вие ме зареждате, без вас нямаше да съм същата. Да си ми жива и здрава и щастлива!!! Вълшебства в Новогодишната нощ ти желая!!!
  • продължавай да бъдеш щастлива, ведра, и обичана!
    И ние те обичаме!
    Усмивчица си ти!
    Весела Нова Година Светле!
  • Наборе, набореее, не разбрах хвалиш ли се, или се оплакваш
    Весела нова година и да си здрава и обичана
  • Ама ние с теб сме по чудесата, за това не сме заедно, за да радваме с чудесата си и други хора. Късметлии са ни половинките и туй то. Ице, весело изкарване на празниците и много любовни чудеса!!!
  • А, да не забравя имаш писмо, чакам редакторите да го одобрят и помисли по моя въпрос.
  • Ани, Вилдан, понякога ако скучаете си направете някое чудо, лесно става. Някой да ви сервира закуска в леглото, не е ли чудо. Чудо си е. В началото им е трудно, но като свикнат...само чудеса правят за нас жените, тези сладки мъже, някои де, не моя. Я какъв хубав пръстен, просто чудо! Той не го купува, но о, чудо, аз взимам паричките му и хоп...Чудо, купих си го, малко мрънка, но не го връща, не е ли чудо?! Весело посрещане на настъпващата Нова година и повече чудеса!!!
  • Жената като сложи ролки и викам - сега си като тиранозавър Рекс. И отивам да пусна пералнята да мия съдове
    Обаче измислих друга тактика. Скрих и ги. И сега тя си изпълнява редовно семейните задължения. Не ставали чудеса, а Ама аз в ролята на майстор Чудеско
    Поздравления за усмивките, Светле!!!
  • Цяло чудо си ти!Пак ме зареди с веселие!Да не секва смехът през Новата година!Жива и здрава!
  • Верно ставали и чудеса!
    И аз се заразих от теб, че си осигурих едно такова чудо!
    Весело посрещане на Новата година!
Предложения
: ??:??