24.01.2024 г., 14:52 ч.

Цикъл кратка лирическа проза - "Целувки светлина" - Небесна поща 

  Проза » Други
145 1 3
1 мин за четене

4.Небесна поща

Това с небесната поща ми хрумна случайно преди години. В разговор с близка приятелка заявих шеговито:

⸺ Изпращам ти по небесната поща сънища с море и палми.

На другия ден тя развълнувана се обади по телефона и ми благодари. Оказа се, че бе сънувала точно такъв сън.

⸺ Пълна случайност – казах си усмихната. ⸺ Но колко е хубаво, ако наистина има такава!

Започнах да правя експерименти. Вечер изпращах по небесната поща на много скъпи за мен хора, на близки познати сънища като от каталог. Не се получаваше. Имаше попадения само когато човекът, на когото изпращах заявка за някакъв сън, беше изключително близък на душата ми. Значи небесната поща работеше само за обичащи се души.

Дали тя не занасяше съобщения и до онези наши любими хора, които казваме, че вече са ТАМ? Не знам и може би никога няма да разбера. Това обаче, което ме изпълва с надежда и усмивка, е фактът, че за небесната поща няма претоварени линии, такси или работно време. Може по всяко време на деня да изпратим хубави мисли до някого; вечер да се помолим да сънува хубав сън този, когото обичаме или е душа до душата ни. И независимо в кой край на света е – небесната поща ще го намери и предаде нашето топло послание, нашият летен сън или огънче в зимния ден.

Нещата без плът всъщност крепят на своите невидими колони целия свят. Какво би бил животът на всеки от нас без обич и нежност, без близка душа или без спомени?

Станете част от небесната поща и вие. Изпращайте хубави сънища на онези, които обичате. И някой ден ще получите отговор – светъл прекрасен сън, който ще ви накара да се събудите с усмивка и да сте сигурен, че точно сега трябва да кажете на някого: „Благодаря! И аз те обичам!“

 

©Илияна Каракочева (Ина Крейн)

из "Мисли без плът"-2

издателство "АртГраф"-2024 г.

© Илияна Каракочева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Разкош!
  • Благодаря, Валя! Поздрави по небесната поща!
  • Това обаче, което ме изпълва с надежда и усмивка, е фактът, че за небесната поща няма претоварени линии, такси или работно време. Може по всяко време на деня да изпратим хубави мисли до някого; вечер да се помолим да сънува хубав сън този, когото обичаме или е душа до душата ни. И независимо в кой край на света е – небесната поща ще го намери и предаде нашето топло послание, нашият летен сън или огънче в зимния ден.

    Нещата без плът всъщност крепят на своите невидими колони целия свят.
Предложения
: ??:??