1.10.2023 г., 20:28 ч.

Да отлетим на ангелски крила 

  Проза » Други
196 1 3

Да отлетим на ангелски крила в обещаната земя, където тече мляко и мед. Там ще сме свободни от човешката си природа и няма никога повече да изпитваме страдания.
Да отлетим на ангелски крила. Да отидем на мястото, където вярата, надеждата и любовта са основните закони на света. Там няма да има лоши новини като кражби и убийства, а само спокойствие в живота ще цари.
Да отлетим на ангелски крила, за да отидем в земята на вечността. Там няма да стареем, а само младост и красота ще се виждат по лицата ни.
Да отлетим на ангелски крила. Високо да се извисим, че да стигнем в Божието царство в небеса.

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Естесвено че можем, обетованата земя е вътре в нас, както на земята, така и на небето, само трябва да се отърсим от товара си, да излекуваме сърцето си, и да създаваме любов и добрина.
  • Напротив, готови сме за полет, стига да повярваме в себе си. Разбери крила на въображението и ще отлетиш там, където се намира това място!
  • Не е лошо, но първо ще трябва да станем ангели. Не сме дорасли за този полет.
Предложения
: ??:??