19.05.2019 г., 18:24 ч.

„Да се срещнем в девет вечерта?“ 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи
691 1 5
1 мин за четене

     Лежеше на пясъка и се радваше на последните лъчи на Слънцето. Пред нея лежеше смартфона. Тя се пресегна, взема го и написа:

 

          „Да се срещнем в девет вечерта?“

 

            После написа: "Снимки, Принцеси" и след миг на екрана се появиха красавиците. Дълго ги разглежда и избира докато накрая се спря на една. Време беше, наближаваше девет  часа, на небето се появи огромният диск на Луната и беше светло като ден. Люспите по тялото ѝ грееха като златни. Тя взема дистанционното и натисна няколко клавиша. Чу се бучене и морето се развълнува там където на дъното лежеше кораба ѝ. В следващия миг тя се превърна в Принцесата от картината в смарфона. Беше девет часа...

 

          Той вървеше по брега и не можеше да откъсне поглед от нея. Когато я доближи, протегна ръце, прегърна я и времето спря... 

 

          ...Тогава тя нежно надяна хомота на врата му и когато го завърза, в следващия миг той се превърна в младо пъргаво конче, което нервно потропваше с копитца, изненадано се оглеждаше наоколо и се опитваше да каже нещо. Тя бавно го поведе към конюшната при другите кончета, като от време на време го галеше по врата. Беше толкова красив. Всички обичаха конете, а на нейната планета нямаше говорещи кончета...

 

 

 

© Аластор Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ключовите думи бяха: среща на сляпо уговорена в Нета, Принцеса, смартфон, Змията, която е била първата приятелка на Ева и хомота който ни надяват жените и ни превръщат в незнайно какво. И фентъзи
    А щом си изненадана, значи съм успял
  • Беше ми любопитно как ще се развие историята, свързана с другите две. Определено съм изненадана. Не знам какво друго съм очаквала да се случи на срещата в 9, но сигурност не и това.
  • Благодаря и на двете Ви. На едната за идеята, а на другата за заглавието.
    Може би съм успял да подскажа какво ни очаква в близкото бъдеще...

    Сестра ми е детска лекарка и покрай нея с интерес научавам за промените които настъпват при децата. Момичетата приличат все повече на момчета, а момчетата на момичета. И всички са със смартфони в ръце...
  • Много интересен поглед и прочит на съвремието! Поздрави!
  • Изключително странен разказ. Проблемът в нетното общуване е, че не знаеш кой какъв е и могат да те превърнат от конче до крастава жаба. Така че никакви срещи!
Предложения
: ??:??