7.08.2009 г., 19:15 ч.

Да устоиш на самотата... 

  Проза » Други
1108 0 9

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Да устоиш на самотата...

 

phantom: Тук ли си?

larkspur: Да

Защо ми трябваше да му отговарям? Сякаш не е достатъчно, че до сега бяхме заедно. Вярно, че не бяхме сами, ама все пак... Знам за какво ще иска да говорим - за онази нощ, когато бяхме на вилата на Бряновщица... Ммм, беше хубаво! Беше много хубаво! Не трябваше да свършва...

phantom: Мисля си за теб, за нагорещената ти кожа...

larkspur: Ти само за такива неща можеш да мислиш

Женкар! Иска ме пак... Да не ме мисли за някоя курва!

phantom: Права си, само за теб мисля, не мога да си те избия от главата, побъркала си ме

Оле, какво говори той?! О, сърцето ми ще изскочи! Той е невероятен! Нали не искаше обвързване?! Какви ми ги говори сега... Цялата настръхнах! Главата ми ще експлодира!

phantom: Мисля си за палавото ти езиче... За нежните ти зърна, искам да опитам вкуса им отново, да усетя аромата на кожата ти... Искам да съм вътре в теб!!!

larkspur:Спри! Не ми говори такива неща! За каква ме мислиш?! Онова, което стана, беше грешка! Забрави да се случи отново!

Дали ще ми повярва? Наистина го искам, искам го толкова силно! Искам да усетя онзи дъжд от изгарящи капки по цялото ми тяло. Искам да ме целува така, както само той умее. Искам да почувствам ръцете му отново... Но ако го направя... Той ще реши, че може да ме има, когато си поиска. Аз не съм момиче за една нощ! Не съм!

phantom: Знаеш, че не е така. И ти го искаш колкото и аз...

Мамка му! Откъде е толкова сигурен? Мисли се за голямата работа! Майната му! Не ми е притрябвал!

larkspur: Не го искам!

phantom: Искаш сега да съм при теб, да те целувам по вратлето... Искаш да си моя! ЗНАМ ГО!

Да... Искам да съм твоя, прав си... Но не искам да съм твоя само за секс! Няма да съм му надуваемата кукла, която да зареже, когато му скимне! Било го страх от обвързване! Страхливец! Бъзльо! Путьо! Да ми се маха от главата!

phantom: Искаш нежно да сваля прашките ти... И да прокарам езиче по твоята розичка, нали... Това ти харесва!

Добре... Само веднъж... Какво толкова?! Никой няма да разбере, вече е късно, никой няма да ни види... Защо не? Толкова хора го правят постоянно...

larkspur: След 15 мин. те чакам на ъгъла до нас! И не искам НИКОЙ да знае за това! ОК?

phantom: Разбира се, съкровище (целувам те страстно)

 

- Знаех си, че ще се съгласи. Жените са толкова лесни, хаха! Само им дай повод да намокрят гащичките и са твои.

- Браво, пич! Ще я чукаш и тая нощ, ами утре? Ами, за по-нататък замисляш ли се? За какво ти е за една нощ?

- Е, че за какво ми е за повече? Само да ми мрънка и да ми надува главата с женски глупости...

- И цял живот така ли ще го караш? Самотник до край?

- Абе, говориш като путка, брат! Аз тръгвам, че ще ме чака мацката...

© Армагедон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "страховете на хората да си позволят да обичат са тоолкова отживели..." Не съм съгласен, по-голямата част от хората се страхуват от чувствата си и ги прикриват. Това изобщо не е отживяло, даже напротив - засилва се!
  • че е хубаво човек да си вярва
  • "хубаво е да си вярва човек... "?????? Какво искаш да кажеш, Геновева?
  • хубаво е да си вярва човек...

  • 1000% вярно!
  • Галина, Хобит (много як ник ), благодаря за мненията
    Яна... те вече са много самотници ... кофти свят, кофти хора !!!
  • а ми се щеше да вярвам, че романтиката е още жива и, че не всичко опира до животинското в нас...разни хора, разни идеали...разказът е уникален
  • Страхотен разказ! Някак не мога да подбеера думите, с които да напиша коментар, но описва толкова реално днешните мъже...
  • Да..., а след няколко дни или месеци... Много самотници...
Предложения
: ??:??