19.01.2011 г., 0:16 ч.

Да возиш госпожа Тенди 3 

  Проза » Еротична
1523 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

 

 

Джон държеше меката ù топла длан, усещайки напрежението и болката, които струяха от нея. Госпожа Тенди беше намерила известно спокойствие и не желаеше да отдръпне ръката си. Той беше коленичил пред леглото, сякаш се молеше; отчаяно му се искаше да направи така, че тя да се почувства по-добре. Само че не виждаше как би могъл да ù помогне.

– Ти си много мил с мен – каза тя и внимателно отдръпна ръката си. За момент Джон се почувства безполезен и празен. После осъзна колко важна за него е тази жена. Той протегна ръка и нежно докосна бузата ù. Лицето ù изведнъж придоби стреснато изражение, а малко след това очите ù запримигаха изненадано.

– Не исках да те засегна – каза той, докато се давеше в зелените ù очи.

– Все още се сепвам, когато някой изненадващо ме докосне. Не мога да се движа, затова се чувствам уязвима.

– Това няма да се повтори. Съчувствам ти и напълно те разбирам. В твоето състояние…

– Да, жалка гледка съм. Аз съм нещастна жена с потрошено тяло, която не може да прави друго, освен да се оплаква и която дори не може да се изпишка без чужда помощ – избърбори ядосано тя.

– Аби… – прошепна Джон. Виждаше как гневът ù се разпада, превръщайки се в тъга.

– Искам да остана сама.

Той закърши нервно ръце и каза:

– Аби, искам да те целуна.

– Не мисля, че е смешно… – Тя замлъкна за момент, после отвори уста, канейки се да довърши изречението.

Неспособен да удържи емоциите си, той я целуна страстно. Тя се ококори и вдигна здравата си ръка, като че ли за да го удари. Устните ù бяха вдървени, неотстъпчиви някак си, а лицето – изчервено. После тя бавно се предаде и отговори на целувката му. Езиците им се срещнаха и се загъделичкаха нежно. Той подхвана лекичко бузите ù, като внимаваше да не докосне устройството, придържащо главата ù.

– Ти да не си луд? – попита с мек глас тя.

Той я погали по челото и приглади косата ù назад.

– Да, но мога да контролирам лудостта си – каза той и се усмихна.

– Странно ми е, че получавам такова отношение. Откакто загубих привлекателността си…

Той опря показалеца си върху устните ù и ù попречи да се доизкаже.

– Прекрасна си.

– Хайде бе, откъде знаеш?

– Честно да ти кажа, гипсовата ти черупка не скрива много неща.

– Хей, ти направо ме караш да се чувствам като принцеса – каза саркастично тя.

Ръката му се плъзна надолу и легна върху голото ù рамо. Галейки меката ù кожа, той се вторачи в отливката, обгръщаща торса ù. Гипсът беше оформен старателно около гърдите ù и подчертаваше техните заоблени форми. Тя сякаш бе стегната в тесен корсет. Джон прокара пръст по подплатата, стърчаща над ръба, след това любопитно докосна твърдата черупка.

– Какво правиш? – каза тя и извъртя очите си надолу в безуспешен опит да види ръцете му.

– Докосвам гърдите ти.

– Ха! Някой друг път, може би. Сега те са добре защитени, твърде добре защитени – каза тя и се засмя.

Той мушна показалеца си под гипса – в едва забележимата цепка между гърдите ù. Тя изпъшка, а лявото ù стъпало потръпна конвулсивно. Впоследствие челото ù се сбърчи от болка. Той отдръпна ръката си и се загледа разтревожено в пребледнялото ù лице. Чертите ù постепенно се изгладиха и тя направи опит да се усмихне.

– Голям идиот съм! – възкликна Джон.

– Моля те, направи го пак! – каза тя. Очите ù блещукаха със странен блясък.

– Сигурна ли си?

Тогава тя сграбчи дланта му и я опря в гипсираните си гърди. Той се зае да изпълни желанието ù, като в същото време не изпускаше от поглед озарената ù от емоции физиономия.

– В някои отношения тялото ми все още функционира както трябва – обяви тя.

– Радвам се да го чуя.

– Само че няма да можем да завършим това, което започнахме.

– Един ден всичко ще се оправи. Ще се възстановиш и…

– Бедрото ми се схвана. Лявото.

– Какво да направя?

– Масажирай го – настоя тя.

– Добре.

Джон стана и се пресегна между хоризонталните пръчки на рамката. Положи дланта си върху задната част на бедрото ù, после стисна внимателно голата плът. С изненада забеляза, че въпреки обездвижването, мускулите ù имат добър тонус.

– Спортувала ли си нещо? – попита той.

– Преди играех тенис три пъти седмично.

Той започна да я масажира с бавни, кръгообразни движения.

– Много е приятно – прошепна тя и изпъшка тихичко.

Той потърка лявата част на задника ù, наслаждавайки се на мекотата на кожата ù. Погледът му се спря на цепката, разделяща двете полукълба – лявото – голото и дясното – покритото със солиден слой гипс. За момент на лицето му се изписа колебание. След това плъзна ръка между краката ù. Напипа клитора ù и го потърка с върховете на пръстите си. Продължи.

Госпожа Тенди усети приятно изтръпване, после изведнъж беше залята от гореща вълна на желание. Вагината ù се навлажни още повече. Скрити в гипсовия затвор, мускулите ù се напрегнаха в безуспешен опит да откликнат по някакъв начин. Но само здравата ù ръка помръдваше спазматично. Пронизителен стон се изниза през устните ù; тя имаше чувството, че тялото ù олеква и отлита, подето сякаш от мощно въздушно течение.

© Хийл Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??