20.06.2007 г., 0:23 ч.

Дали с всички женени мъже е така? 

  Проза
1046 0 17
1 мин за четене

- Аз искам да съм цвете в градината на твоето сърце! Аз искам да съм светъл лъч за твоята душа в нощта. Аз безумно те обичам, мое мило момче, дошло в моята съдба, да споделим живота до смъртта. - мълвеше Геновева, докато галеше косите на съпруга си, който беше "безнадеждно" заспал от дългия работен ден. - Толкова си красив и добър, и романтичен, и аз със теб съм истински щастлива. - продължаваше тя.
Така нареждаше тя цяла нощ. МИлата, надяваше се поне за малко той да отвори очи, за да го види буден, за да си поговорят, за да му се порадва. Тази беше поне десетата поредна нощ, в която той докато "помиришеше" възглавницата и вече беше заспал. Добре, че ги имаше двата почивни дни в края на седмицата, иначе тя беше загубена. Той също се ядосваше сам на себе си, че заспива. По цял ден не е лесно "да летиш" с колата, все едно си птица и имаш криле. Ако беше така, като се прибереше, крилата щяха да си почиват, а той щеше да е буден за нея. Все пак на земята не са нужни криле, за да се придвижва... Да, но той беше съвсем обикновен, отруден човек, а тя беше съвсем обикновено, влюбено до полуда в него момиче, което се чувстваше безкрайно самотно.
И сега, докато пиша този разказ, се чудя, дали тази участ имат всички семейства? Дали с всички женени мъже е така? Дали всички жени са толкова самотни и отчаяни, че са с мъжа, който обичат, но нямат време и възможност да го видят буден??? Оставям на теб, мили читателю, правото - да си/ми отговориш на тези въпроси!!!

© ГАЛИНА ДАНКОВА Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви,Георги и Вили!
    Прави сте и двамата!
    Наистина на първо място,всичко зависи от нас самите.
    Но наистина поне според мен,не е важно точно "разнообразието",а метод да се успокоят нещата навреме-в случая!!!
    Благодаря ви много и на двамата!!!
  • Тук рецепти няма!
    Но ако не сте всеки ден различни поне с едно единствено нещо - жест, реакция, усмивка, или с дребно нещо в облеклото си - резултатът е един и същ! Защото интересът се поддържа от разнообразието, колкото и грубо да прозвучи това.
    А после ще ви успокояват, че с възрастта любовта се заменяла от уважението!
  • Галина,може и да не е така,всичко зависи от нас.
  • Всяко нещо с времето си ...


    Поздрав и усмивка.
  • Това беше едно интересно мнение!И аз така си мислех,докато писах разказа си,но тайно ми се иска да не е така!!!
    Страшно много ти благодаря за коментара,Георги!
  • С всички женени мъже и с всички омъжени жени - това е бракът...
  • Благодаря!!!
  • Мила,нямам думи!Много добър разказвач си!Браво!Дано по-малко женени мъже са така...Ужасно е...Поздрави,Галка!
  • Доказваш твърдението ми за теб относно разказите ти!Продължавай,Гале!
    Благодаря!!!
  • Много поучителен виц!Много ти благодаря за него и за куража,мила!
    Незаменима си!
    Благодаря ти,че разбираш....
    Прегръщам те!!!
  • Знаеш ли мила,знам един виц,може би ще ти прозвучи малко груб,но аз се промених откакто ми го разказаха.Животът ми също се промени.
    Имало едно време две жени.Едната по цял ден обръщала внимание на външния си вид,а другата нямала време за това,защото непрекъснато чистела и готвела.
    Прибира се мъжът на първата от работа:
    -Какво има за ядене?-пита той ,леко смутен от бъркотията наоколо.
    -Ми,нищо.Не успях да сготвя-усмихва му се тя.
    -Мммм,ама каква си ми хубава.Ще идем да хапнем навън,да видят хората каква хубава жена си имам.
    Прибира се мъжът на втората:
    -Мммм,как вкусно мирише.Сипи ми да хапна.
    Сипва му тя.Нахранва се той стабилно.Пали цигара.Започва да се оглежда,а тя го гледа в очите.
    -Много е чисто-казва той-Чудя се къде да плювна....Я да се изплюя на тебе.
    Знам,че е малко пресилено,но фактите са си факти.
    Накарай го да те желае.Знам че ти е трудно с този малък пакостник,но опитай.Нищо не губиш.
    Прегръщам те!!!
  • Мила,май до този период,за който говориш е доста,доста напред във времето...Дано Геновева го дочака!
    Хиляди благодарности за коментара!!!
    Прегръщам те!
  • Гале, даваш отново повод за размисъл. При младите хора всичко е наред и рецепти не са нужни, а другите с годините трябва да поддържат взаимно интерес един към друг.Например моят мъж не знае никой път на мене какво ще ми дойде в главата , а аз добре го познавам и ми е интересно да го шашкам.Но ще дойде и оня момент в който на нея не и се иска , а на него не му става и ще живеят в мир и разбирателство.
  • Благодаря ти много,мила Светле!Твоят съвет/имайки впредвид колко добре разказваш и как отлично се справяш в тази област/разказите/,СТРШНО МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА КОМЕНТАРА!
  • Ще спи, докато му нарежда. Като спре, той ще се събуди, сигурна съм! За семейно щастие няма рецепти, но трябва да се експериментира. Така намираш твоята рецепта, а после само я разнообразяваш, защото навика и рутината убиват любовта. Всяко семейство е различно. Но трябва да се полагат много усилия, за да се получи истинско семейство, много!!! А всяка жена иска да е единственото цвете в мъжкото сърце!!! Браво, Галка!!!
  • Да ти кажа,Ицо,при Геновева се случва точно обратното-мъжа й го боли глава и той вечно заспива.Много точно си ме разбрал.И аз си мислех,че е така,както ти си ми написал,че жените правят така,но се опасявам,че в този случай е точно обратното.
    Радвам се много,Вероника,мила!
    Прегръщам ви и двамата!!!
  • Дали е така с всички не зная. Дали всички жени не ги боли вечно глава?
    Та трябва да търсим чуждите, които не ги боли глава и не заспиват.
    Хубав разказ, Галя!!! Поздрави!!!
Предложения
: ??:??