28.09.2008 г., 21:36 ч.

Дамите в черно... 

  Проза » Други
1437 0 3
1 мин за четене

  Дамите в черно с белите чувства, носят високи обувки, парфюм в чантата и тъжно сърце! Те винаги са устремени, знаят какво искат и как да го постигнат!Дамите в черно с белите чувства, не винаги се смеят, но усмивката им носи искреността на детски смях. Дамите в черно искат отношение, силен характер и рамо за плач. Те не правят впечатление с капризност, префърцуненост, педантичност и излишна суета. Те са магнит за интригите, макар че... няма какво да обяснявам за тях! Дамите в черно посрещат деня с реалната болка и сладкия споделен успех. Тях не ги пречупват грешките, а раните ги правят по-силни, вместо уязвими. Не мисля, че дамите в черно с белите чувства, обичат да са в центъра на света. Около тях се „въртят" хората, които са малко,но които са заслужили тази привилегия. На дамите винаги им липсва някой... Не винаги оправят настроението си с шоколад, но все пак той никога не е излишен!!! Дамите с тъжни сърца са сами! Понякога намират идеала... но по-добре да не го опознават!!! Те не са точно себе си, но пък интересно е, че никой в днешно време не го забелязва. Хората просто минават, минават... А дамите... Тях понякога ги заговарят, но някак неестествено и някак не се получава. Дамите в черно с белите чувства вечер разрошват косите си и заспиват с чиста съвест, че на никой не са завидели, наранили, измамили или подценили. Периодично слагат грим върху лицата си, за да се покажат в най-големия си блясък. Защото когато Той, господинът в черно, до болка романтичен, леко настоятелен и единственият нормален, с чиста душа и опитно сърце ги чака на една случайна гара, със старомодното - цвете в ръка или черен чадър, за да ги предпази от дъжда. В десния си джоб той може би има подарък. Бижу?! Нов парфюм?! Или може би ключ към сърцето ни...

© Натали Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много стилно,подбрано,различно и интересно.Не бях чела досега нещо подобно!Поздрави!
  • Приятно ми е да те чета.Интересен стил.
  • Блестящо! Поздравления от сърце - стегнато, смислено, аналитично и много красиво написано!
Предложения
: ??:??