1.04.2022 г., 9:57 ч.

Дано успееш 

  Проза » Разкази
324 0 1
1 мин за четене

Как ще ме убедиш, че си този, който ще ме обича такава - луда и на моменти досадна? Как ще ме убедиш, че ще чуеш всяка моя дума, която ти кажа и нещата, които не ти казвам? Как ще ме убедиш, че ти си този, който ще остане спокоен при поредната ми женска "драма"? Как ще ме убедиш, че ще ме подкрепяш в победите и загубите ми? Как ще ме убедиш, че ти си този, който ще ми носи любимия шоколад, без дори да съм те карала? Как ще ме убедиш, че ти си този, който ще ме направи истински щастлива? Как ще ме убедиш, че с теб ще е различно? 
Вярвай ми ще ти бъде трудно да ме убедиш. Аз ще измислям безброй причини поради, които да НЕ бъдеш с мен и тайничко ще се надявам да ме опровергаеш.  Пътя към мен е като трасе за Of Road и трябва да го изминеш съвсем сам - надявам се обичаш високите скорости. Нямам намерение да ти улеснявам задачата, но все пак ако ме убедиш, ти обещавам, че ще вървя заедно с теб ръка за ръка по пътя наречен живот. Успех!

 

от Елена Михайлова

© Елена Михайлова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Женска изповед за женски желания.
Предложения
: ??:??