15.11.2007 г., 9:18 ч.

Деца 

  Проза » Хумористична
1349 0 26
2 мин за четене
 

 

Малката се връща от почивка на море и ми разказва колко хубаво е било и иска пак да ходи. И ми казава:

- Една леличка всеки ден идваше на плажа и ми повтаряше името.

- Какво казваше?

- Монички и гевреци, монички и гевреци. Тя от къде ме познава?

 

 

  Записах двете си деца да тренират футбол, за да не се шляят по улиците и да изразходват енергията си, та да ми е по-спокойно у дома. Горките ми улични деца! Като ме пратят някога в старчески дом да не се чудя защо.

  Живеем в единия край на София, а те тренират на другия край. Един ден след тренировка малкия ми син, заедно с едно приятелче, се качили в рейса и седнали заедно на една седалка, за да не заемат още едно място.

- Мамо, знам че трябва да отстъпвам мястото си на по-възрастните, но ние тичахме час и половина и бях много изморен. Тъкмо седнахме и се качва една баба.

- Момченца, може ли да ми отстъпите мястото да седна, че ме боли ябълката!

- Отстъпихме й! Тъкмо тя слезе и ние отново седнахме, те ти на другата спирка, друго бабе.

- Момченца, може ли да станете?

- Вас да не ви болят черешките? Целият рейс избухна в луд смях, ама мамо...

- Знам маме, знам, че после тичаш на училище. Знам, че излизаш в седем и се прибираш в седем вечерта изморен, но бабките не знаят.

- Нали съм възпитано дете?

- Най-доброто на мама!!!

 

 

  Неделя е. Ставам по-рано и решавам да изненадам мъжете със специален обяд. Изваждам пържолите и вместо, както винаги да ги готвя на манджичка, решавам да си ги похапнем като бели хора. Режа салата, пържа картофи, правя и кекс. Сервирам и каня мъжете на обед.

- Пак ли пържоли?

  Имаше един период в който децата бяха станали вегетарианци, защо ли не продължи по-дълго този им каприз?

- Как съжалявам, че нямаме гости та да си помислят, че сме заможни. Всичко да се изяде! Чухте ли ме, деца, аз защо толкова се старах, а?

- Остави децата, не им се карай!

- Как остави децата аз толкова исках да ви угодя?!

- Мамо, нека поне днес татко да е командир!

  Е, след това изречение ми се наложи да сервирам и ракийка, и... И да се замисля... Големи шегаджии са и беладжии. Така понякога стават и скандали.  Деца!!! После защо готви само татко им?! Ами защото майка им е много чувствителна, те за това! Нали искат  да командва. Еми да готви тогава!

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви Стами, Криси и Етчи за милите думи!!!
  • Ох ще ме умориш ти мен.
    Като душевен близнак си ми.

    Както написах преди малко в един друг коментар - Каквото дървото, такъв и плода, че и плода на плода.

    Поздрав и усмивка
  • Смях се от сърце, Светле, невероятен дух имаш!!!
  • Ех,децада са живи и здрави!!!
    Поздравче, Светле за усмивките които ни даряваш ,чрез топлите ти и весели разказчета!!!
  • Елица, щом си се посмяла е добре, значи и ти си страхотна, няма как!!! Тук не приемаме други, само най-сладките! Танче, Нел, Вилдан, Нели за вас също се отнася - страхотни сте!!! Анна, знаеш как е!!! Анетче, еле па готините баби!!! Мариолче, на мен тилкова митрябва и няма да се спра да пиша. Недей така, щото ще ви омръзна! Джейни, от толкова мили думи ще взема да се разглезя накрая. Предупредих!!! Галка, не съм, но ще стана!!! Нинче, не искам да съм възрастна. Повечето са намръщени, а на мен не ми отива, сбръчквам се.Наталия, наистина са най-хубавото чудо на света нашите деца!!! Пенко, стара се!!! Радвам се, че си го усетил!
  • Деси, сладки са докато са малки. После стават с леко сладко - кисел сос, но се ядва!!! Иванова, аз съм закъснял пубертет, не е лесна мойта!!! Прегръдка и от мен за теб, сладка ми Гери!!! Танче, мен от мойте сладури всичко ме боли. Но по-добре да боли от смях!!! Знаеш какво да ги правиш майките, нали Ице? Ако нещо...питай, ще помагам, нали си приятелче!!! Люси, взимай Петинка да не ти е скучно и идвайте, маме!!!
  • Виждам аз тука кулинарното си влияние...
  • Децата, те са най- хубавото нещо. Страхотна си
  • Много са сладки...
    А и ти си едно прекрасно,
    голямо дете...

  • Чудо си!!!
  • Ти разведряваш и осветляваш Светле!
    Благодаря ти за усмивките!
  • Ще чакаме още истории от съкровищницата,
    наречена, Светлана!!!
    Поздравления!!!

  • Сладурка!
  • Отново ме усмихна!Поздравче!

  • Да са живи и здрави и децата и бабите!
    Благодаря ти за усмивките, Светланке!
  • Няма угодия,това е положението
  • Поздравления, Светле!!!

  • Светлина!!!
    Усмихната Светлина!
  • БЛАГОДАРЯ ти слънчице!
    Посмях се отново!
  • Светле,страхотна си Посмях се рано,рано сутринта...Благодаря за настроението
  • Светланчик, и аз се мятам с Люска на бусчето или влакчето и... ще помагаме - кой с кактото може! Щото и мен много ме бива в това...
  • Искам у вааас! Ще слушам много, обещавам! И ще помагам за ракията, и за виното ще помагам!
  • Развесели ме, Светле!!!
    Какво да ги правиш - деца. Че и майките, и татковците...
    Поздравления!!!
  • Вас да не ви болят черешките? хахахахах
    Мен чак яйчниците ме заболяха от смях след това изречение!
    Светле, ти си емоция!Страхотна си!
  • Сладуранка-Светланка, гуш* от мен!
  • Деца!
    Така си е Светле! А, ти добре умееш да четеш в детските сърчица, след което да ни " преведеш " емоцията...!
    Вълшебница си ти!!!
Предложения
: ??:??