20.11.2013 г., 22:32 ч.

Демокрация 

  Проза » Други
469 0 6
1 мин за четене

ДЕМОКРАЦИЯ

 

 

- Демокрацията е важна, а другото се нарежда от само себе си – кротичко го рече Председателят, но удари по разклатената маса.

Множеството отчете разклатените крака на масата, леко прошумоля и стихна в очакване на нови указания.

Председателят мина пред масата и изрева в микрофона:

- Щом демокрацията е наша и правдата ще е наша!

Множеството изръкопляска в рамките на указанията и отново стихна в очакване на нови указания.

- Някой да има нещо срещу демокрацията – смекчи тона Председателят.

Множеството замлъкна, огледа се и като не се видя някой с вдигната ръка, изръкопляска пак.

- Тогава ще я променим тази демокрация – рече Председателят и без да думка по масата разклати мнозинството.

- Нали уж по демокрацията ще сме – току промърмори бай Вичо, но Председателят го погледна и той се сви, сви, та чак изчезна.

- За новата демокрация вий сега ще трябва да гласувате, че не сте множество – рече Председателят и изгледа мило цялото Множество.

Множеството понеже беше пре-дупе-редено  за този анонс, изръкопляска възторжено.

 - Предлагам да прекратим разискванията – рече Председателят.

Множеството този път не изръкопляска (не беше по сценарий).

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, Калли, овчедушието отдавна не е печелившо поведение!
  • Ще ти споделя, Виктор, че доста крайна сатира ползвам тук, но времето е такова.
  • Това се нарича да сложиш демокрацията в ред! Както винаги и смешно и тъжни Милорд.
  • Много си права, Снежа, точно затова сатирата ми е любимото изразно средство.
  • Голяма работа е това сатирата. Казва ти ги нещата такива каквито са и не можеш с нищо да и противостоиш.Поздрави!/ не по сценарий/.
  • Благодарност за отзива, Ели (eliboto)!
Предложения
: ??:??