26.02.2019 г., 9:51 ч.

Демокрацията влезе през вратата без да я отваря 

  Проза
849 1 1
1 мин за четене

Демокрацията стигна днес до в къщи! Лекичко потропа и зачака! После тишината щом завърши, силничко потропа и заблъска по вратата! Демокрацията леко се ядоса, после побесня и вратата с пантите отнесе! Там във къщата приплакваща , демокрацията взломно влезе, и разплиска, и разнесе, гнилият пълнеж държавен и въведе правда! 
Първо лидерите тя измете, а децата им за себе си запази! 
После неграмотните поведе,с борчески бригади ред и икономика да прави! Махна книги, икономика, наука, няма кво да бъркат с мисли тука! Не, не всички са излишни на екрана! Славещите този ред и тази демокрация, трябва да останат. Бързичко парички им раздаде, който фане той и ще остане! Песни пеят за прослава, истината вредна стана! Демокрацията твърдо ред въведе! Туй което казва туй е правда, друго е безвремие!Господ да го вземе! Никакво различно мислене, то я дразни веч, до втрисане! Има линия една, тя е нейната, тя е правата! И визия друга ничия не прокламираш, щото революция е и е неуместна! Демокрацията стана най-чудесна, блесна светна и главите тресна! Туй което беше вътре тежък сън, стана ежедневие на тез отвън! А вратата с пантите лежи, вятър пълни нашите души, вятър и мъгла днес главите омотава да не видим демокрацията как се забавлява! Как от хора мислещи грамотни, сътворихме избиратели полуграмотни нито виждат нито чуват, само неговото име си хортуват, него славят, него искат, и за него са готови инаквите да убиват! Демокрацията влезе през вратата,без да я отваря!

Максим Велков

© Максим Велков Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Монолог »

24 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??