2.03.2007 г., 15:46 ч.

Детска изповед - "Искам да съм голяма!" 

  Проза
2113 0 4
2 мин за четене

 Детска изповед
„Искам да съм голяма!”
 „Като деца, искаме да сме големи. Като възрастни, искаме да сме малки. Но ни е страх, защото всичко детско е жестоко, а всичко зряло е опасно!... И никога нищо не е каквото изглежда!
Омръзна ми да съм момиченцето на мама и татко. Да съм мъничка, кръгличка, пиленце, котенце, цветенце, патенце да нося къси чорапки и лачени обувки, да ми слагат фибички и да подарявам цветенца на учителката! Омръзна ми да играя с момиченцата, омръзна ми ходя на училище, омръзна ми да пиша домашно, да играя с кукли, дори ми омръзна да нося детски дрехи! Аз искам да съм голяма ! … като мама, като леля, като госпожата!...  Искам да съм висока! Много висока! Да имам гърди, големи гърди! И да ги нося в сутиен! И да се виждат под бялата ми блузка! Искам да пуша и да слушам музика! И да играя в дискотеката! И да говоря много, и да се смея! Искам да се омъжа! …С бяла рокля с воал и искам да е много дълга! Искам да се снимам! Искам много да се снимам и навсякъде! И ще показвам снимките навсякъде, защото ще имам много приятели! Много! И те ще бъдат добри, и ще се смеят заедно с мен! И ще си разказваме вицове, и ще се смеем! Много ще се смеем! Искам мъжът ми да е много красив и да е важен човек! Да ходи на работа с куфар, пълен с важни документи! И да му приготвям закуската и вечерята, и обяда! Да го питам дали ще яде, а той да ми отвръща: „След малко!” И като се наяде ще ходи на работа! Аз ще се обаждам по телефона и ще викна друг мъж! Защото ще съм красива и ще имам много гаджета! Искам един синеок мъж, с мотор и „Ферари” и да ми купува бижута и дрехи, много скъпи дрехи! Искам и да имам деца! Много деца! И да ме радват, и да ме правят щастлива! Искам да порасна още повече, да навърша много години! Искам да се мажа с крем! И да слагам много крем, защото ще имам бръчки! Много бръчки!  И ще имам проблеми! И ще ходя на лекар! Ще пия хапчета! Много хапчета! Хапчета за глава, хапчета за стомах, хапчета за кръвно, хапчета за болка, тук и тук, и тук …И ще навърша много години, и ще си слагам много кремове, и ще пия много хапчета, и ще ми увиснат гъдите, и ще стана дебела, много дебела, като баба, и ще се оперирам! И ще остарея още! Ще ми побелее косата и ще ми изпадат зъбите, и ще ми сложат чейне…! И ще ида в болница… и няма да имам приятели… и ще остана сама… самааа… Сама?! Страх ме е!
Мамооо!

 


 

© ИВО Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хахаха забавно.
  • Ели, не мисля, че си права. Всеки има какво още да учи. Пък и първо прочети някои от произведенията на човека, за когото казваш, че е в недоумение пред всичко след Вазов, и виж, че в сравнение с него много хора има какво още да учат.
  • 6 от мен
  • забавно е
Предложения
: ??:??