28.01.2022 г., 13:33 ч.

Детски бисери 9 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
408 1 7
1 мин за четене

Мисли на дъщеря ми, когато е била на 11 години.

 

1. Директорката на Училището издала заповед. Тя да не е царица, че ще издава заповеди?!...

2. Аз емоционирам!

3. Чекмеджетата на дядо ми са портал към хаоса.

4. Това е абсурдно като минимум.

5. С какви хора бачкам!?

6. Яко е да знаеш, тъпо е да си тъп!

7. Каква наслада за очите - майка наблюдава как детето й си почиства и подрежда стаята САМО!...

8. Тоалетната е единственото място, където човек може да остане насаме със задните си части.

9. Когато уча стабилно изкарвам петици и шестици. А когато уча нестабилно, изкарвам тройки и четворки.

10. Предметът история в училище е нещо като турски сериал, само че много по-интересен.

11. Дядо ми също го причислявам към своите възпитатели, макар че той не участва много активно в тази дейност.

12. Баба ми и дядо ми не стига, че са правили сватба, ами и годишнини празнуват!

13. Това е една голяма хапка за мен и много малка хапка за тези, които са гладни.

14. Баба ми подари много яки и полезни подаръци! Които бяха придружени от нейните усмивки - най-добрите допълнения към подаръците!

15. Днешното утро в училище нямаше да е толкова интересно без мене.

16. Моят стил е стил " Последен момент!"

17. Сравнително рано пристигнахме като се има предвид, че сравнително късно тръгнахме.

18. Спи ми се, ама сериозно ми се спи!

19. Приличам на чувал с картофи, облечен с елек.

20. Аз съм си отделна личност! Не съм родена, за да ме командват!

21. Не можем да направим толкова много неща, колкото ни се иска, защото имаме дефицит на време.

22. С тези бонбони си осигурихме няколко потенциални кариеса.

23. Баба ми ще ни свáри по бели гащи и черни чорапогащници.

24. Светата троица - свети свободен час, свето междучасие и света ваканция!

25. Смятам да прекарам ваканцията в спане и творчество.

26. Когато остарея след време искам да стана модерна и социална дърта старица.

27. Баба ми е антично мъдра. Тя знае всичко на Света!...

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??