26.01.2012 г., 19:31 ч.

Дирята в живота ни 

  Проза » Други
852 0 2
2 мин за четене
Всички ние сравнихме живота с какво ли не. С филми, с циркови представления и театър, но, всъщност, истината е, че той е такъв, какъвто е. Защо трябва винаги да се стремим да го разбираме, вместо да имаме за цел просто да го живеем ?
Понякога те връхлитат чувства, които никога няма да бъдат забравени. Понякога ни се изпращат много трудности, които променят мисленето ни изцяло. Понякога в ежедневието ни навлизат хора и след тях вече не сме същите. Една мила дума, може да топли сърцето ти с години. Една прегръдка може да извая най-истинската усмивка на лицето ти. Една личност може за дълго да промени същността ти. Всеки един, когото пускаш в живота си, може да те нарани, да те предаде, може да ти дари и най-голямото щастие, най-силната любов, най-мечтаната топлина. Затова много внимавай на кого даваш правото да те унищожи и на кого - да те възроди. Защото след всяка пречка, след всяко препятствие на живота, след всяка рана, предателство и измама ти се променяш. Частички от теб се изгубват завинаги.
Истинските чувства не избледняват с годините. Истинските хора не се забравят за няколко дни. Най-трудните събития и най-радостните ни мигове ни белязват за цял живот. Остават парченца сила, надежда и вяра, които си усетил. Парченца от болката, която си изпитал някога, от волята, която си придобил по време на пътите, в които си се изправял. От разбитите и сбъднати мечти.
Ти решаваш дали ще направиш живота си да прилича на филм или на сапунен сериал, дали ще бъде цирк или театър, или ще наподобява на маскарад.
Да! Ти си главният актьор. Ти вземаш решение дали ще играеш като себе си или ще носиш още стотици маски.
Животът е такъв, различни личности влизат и излизат. Някои оставят диря в сърцето ти и след тях вече не си същият. Хората и събитията ти нанасят белези, които ще останат до края на живота ти. Някои от тях ще бъдат забравени, други винаги ще ти напомнят за себе си. Някои моменти ще ти носят болка и радост до края на съществуването ти, а за другисамият ти ще се опитваш да си припомниш чувството, което си изпитвал тогава.
Затова живей сега - така, както ти искаш и смяташ за правилно. Бъди внимателен с хората, които пускаш и изритваш от живота си и не се страхувай от промени. В крайна сметка, всяко чувство, всяка личност, всяко събитие те променят за някакъв период от време. Защото накрая в живота ти оставя една единствена диря - дирята на твоите спомени.

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??