9.03.2024 г., 20:44 ч.  

Джошуа блестящо развенча Нганоу 

  Проза
148 5 4

Снощи, в Рияд, Антъни Джошуа (Великобритания) нокаутира още във втория рунд французина от Камерунски произход Франсис Нганоу. Нганоу беше шампион в ММА, напомнящ повече на уличен побойник, отколкото на боксьор. Но влюбилият се в него Майк Тайсън му уреди среща с Тайсън Фюри. Фюри го подцени и бе свален от удар на Нганоу на пода в нокдаун. Въпреки това Фюри спечели по точки. Това вдигна силно акциите на Франсис и му бе уговорена среща с Джошуа. Джошуа нито за миг не подцени Нганоу и още в първия рунд го свали в нокдаун, а във втория го довърши с нокаут. Разликата в класите на двамата е огромна. Нганоу изглеждаше напълно трагичен на фона на Джошуа - едно истински безпомощно чучело. С това се сложи окончателен край на мита за силата и непобедимостта на Нганоу. Това е и естественият край на кратката му кариера в бокса.

 

https://www.youtube.com/watch?v=h7KVYmXfvCw

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво е, че се учите... но трябва да положите повече усилия....
  • Благодаря ти за прекрасния коментар и за Любими, Стойчо! Истинските мъже винаги се интерисуват от бокс и ММА. Меките китки никога.
    Благодаря също за Любими на Асенчо, Латинка Златна и Елка Тодорова.

    П.П...От Анани Аниниев се уча на литература. Той е геният на сайта!!!
  • Твърде много си е повярвал Франсис Нганоу!
    Разликата в класите си пролича още в първият рунд. Антъни Джошуа още е сред първите пет претендента за възвръщане на титлата.Но нали и Тайсън Фюри ще играе със световния шампион Александър Усик?
    "Циганския Крал" не е за пренебрегване, пък камо ли за подценяване!На всичко отгоре е и "голям артист и тънък психолог" и търси въздействие върху противника преди мача:стреми се да копира Мохамед Али(Касиус Клей)!И по-често успява да постигне ефект.Но това е част от процеса преди мача.
    Поздравления за написаното от теб, Младен!
  • Eто какво в нашето окаяно време наричаме "проза"... а може би дори и "литература"... Още по-забавно е, че съм призован да оценя това "нещо" по съвест...
Предложения
: ??:??