11.06.2022 г., 10:47 ч.

Дневник 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
237 1 6

 Самотник е преживящ спомени.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вождовете са като людете, често по-лоши, рядко по-добри, но от тяхната избраност, наследственост или самозваност зависят народите. И при двата случая имаше хора, които трезво предполагаха предстоящо нищо, т. е. продължение без сътресение. Официалните религии са само обредност за пари, но свещенописанията допускат непредубедени тълкувания на мислещите.
  • Венко, виж в нашата и световната история. Кога е било без войни, при кои владетел, президент или цар е било без корупция. Илюзорни са тези представи за равноправие.
    Такива теории за свършек на света не за пръв път се появяват. Помниш ли истерията за 2000 год, или за календара на маите. Не е по-различно, разликата е в тази война, която се вихри толкова близо до нас и е опасност за България.
  • Жалко, но светът е по-силен от човека, човешкото все по-рядко е човечно, материализмът превишава идеализма, набожните поне могат да се успокояват с "последните времена" преди предстоящ ремонт на системата...
  • Много неща не бива да са така, но са. Факт.
  • И според Библията, и по Дарвин не бива да е така...
  • Много точно. В днешния ден всички сме самотници...
Предложения
: ??:??