12.08.2018 г., 10:07 ч.

До светлината в края... 

  Проза » Писма, Други
810 7 6
2 мин за четене

Мой дълг е да застана до теб. Да бъда до твоята същност. Не се страхувам да чуя тайните ти. Нито пък въпросите, които те вълнуват. Чета те с разбиране и приемане. Чета те с дълбочина. Думите ти са моето изпитание. Да чувам истината в тях. Да се боря за извадките от душата ти. Мой дълг е да бъда до теб. Един път врекъл се, сигурността на сърцето ми е в ръцете ти. Да бъда до твоята личност. Да докосвам косите ти и да целувам челото ти след дългия работен ден.
Свързването е духовно. Съзнанието едно. Полюсите два. Обединението
– в центъра на Силата. Аз съм тук. Аз съм с теб. Думите ми са твои. Душата ми пази нашия дом. И когато застанеш пред огледало, искам да усещаш спокойствие и опора. Когато се запътиш към твоите деца рано сутрин... желая да си уверена, че можеш да разкажеш информацията, с която разполагаш, и да оставиш на тях възприятието. Нека, когато се изправиш там, пред себе си, да бъдеш щастлива от живота и възможността му да те тласка напред. И нагоре. Към върховете, определени за теб. Защото ти самата си пътник. Не просто турист, бродещ по известната карта. А аз ще си бъда вкъщи и тихо ще те наблюдавам със своите очи. Ще слушам как четеш и как разказваш. Ще разсъждавам заедно с теб за подареното ти в делника. И ще се смея на малките ти ежедневни терзания. Защото животът е кратък. И е това, което прегръщаш. Защото Той е провокатор, а ти си действие. Защото нищо друго не струва толкова, колкото личното здраве и благодарността към секундите от вкусването им. И нито веднъж не бих се засрамил от твоите постъпки. Всички спомени са изградени с най-правилните ходове и решения за момента. Защото именно те отвеждат до най-доброто за нас. С което да продължим към новия избор...
И в старостта си ще те разглеждам със сълзи. Че не мога да те вдигна на ръце и понеса по поляните, както правех като млад. Че не мога да се изправя тъй бързо, за да те посрещна на прага и да те погледна ясно. Ще побелявам с примирение и обич към оставащите ми дни. Към теб. И нашето създадено. Ще те обичам дори по-искрено от преди. Безмълвно ще се разкайвам на неможенето ми да оставам с теб до края на нощта. На безсилието си да скоча и да ти кажа просто „Спри!“. Да ти припомня, че нищо не зависи от това. Но ще бъда див и луд в любовта си към теб. По-притихнал видимо, но все така развълнуван в кръвта. А в последните си минути ще се помоля да те срещна и в следващия си път...
Защото с теб е хубаво, моя любов!
С теб е хубаво...

 

 

Попивам сълзите си в момент на емоционалност,
после... после те поглеждам и ти се усмихвам с благодарност!


 

© А.Д. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Попивам сълзите си в момент на емоционалност,
    после... после те поглеждам и ти се усмихвам с благодарност!"

    Напълно достатъчно и събрало всичко, което човек би искал да каже.
    Благодаря
  • Поздрави и усмивки и от мен!
  • Без думи... Поздрави!!!
  • Светле - взаимно е. Благодаря ти!

    Марианка, радвам се, че си тук!

    Таня, много благодаря за думите!

    Бриджит, поздрави и усмивки в деня Ви!


    Благодаря и на всички прочели! Желая Ви ползотворен ден!
  • Много сърдечно, точно така се обича! Пишеш прекрасно!
  • "А аз ще си бъда вкъщи и тихо ще те наблюдавам със своите очи. Ще слушам как четеш и как разказваш. Ще разсъждавам заедно с теб за подареното ти в делника. И ще се смея на малките ти ежедневни терзания. Защото животът е кратък. И е това, което прегръщаш."
    Аз също, Ади! Аз също... С Теб е хубаво!
Предложения
: ??:??