4.03.2010 г., 21:21 ч.

Докато има музика, пиене и приятели, любовта не бива да върти света 

  Проза » Други
1364 0 6
2 мин за четене

(посветено на мен и скъпите ми приятели)


         Любовта е това, което те кара да се чувстваш изоставен и нищожен. Тя е онова перфектно извинение за това, че ни боли и че нараняваме… Любовта е начинът да разбереш кои хора са истински до теб и са твои приятели… Любовта е онова нещо, което ти омръзва да търпиш и отново жадно желаеш… Любовта е мъката по загубената страст… Любовта е тъгата от осъзнатата загуба… Любовта твори нищожества, които лесно да унищожи… Любовта прави хората слаби… Любовта убива! Любовта поражда омраза! Любовта поражда ревност! Любовта поражда пороци… Любовта е една гнусна реалност, от която, като се събудиш, си напълно съкрушен и сам… Любовта е онази сила, целяща единствено погубване! Любовта кара хората да се чувстват изгубени, да се чувстват нежелани, неможещи и чужди… Любовта кара хората да си плащат скъпо за това, че са я изпитали. Любовта никога няма хубав край! Любовта изолира хората и потъпква техните принципи!!! Любовта е смъртоносна! Тя отнема животи! Тя използва сърцата на хората! Тя мрази щастието! Любовта е нищото, в което попадаме, когато сме без нея! Любовта е всеки край! Любов се изпитва само, когато краят е настъпил… И тогава тя е истинска! И тогава до смърт боли… Любовта е илюзия! Любовта не е вечност! Тя е преходност! Тя е период от точка А до точка Б. Тя е студ! Любовта прави хората вещи и ги кара да искат да притежават вещите! Любовта е онази загубена кауза, за която всички се борят с някакъв непосилен Сизифов труд… Любовта не щади никого! Тя ежеминутно търси жертви, нови и различни хора, които да страдат за нея, които да се влюбят и да се отрекат завинаги след това от непоносимата Любов! Тя иска да бъде презирана! Тя иска да бъде нежелана! Тя е само и единствено болка! Тъпа и проклета болка! Любовта е ужас! Тя е отрова! Тя е уличната развалена лампа, която присветва и угасва… Тя е самото непостоянство! Тя е безразличие! Тя е недоверие! Тя е ад! И докато има музика, пиене и приятели, любовта не бива да върти света!!! Тя трябва да е само допълнение!!! А не заместител на най-красивите неща в света!!! Любовта е слаба пред тях!!! Бъдете силни!

 

© Единствена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Love doesn’t make the world go round. Love is what makes the ride worthwhile.
    Franklin Jones
  • Хареса ми как е написано, на места са използвани много силни думи, но .. реално погледнато, любовта е дори в приятелството и в музиката, и във всичко .. и става един парадокс .. именно защото любовта движи целия ни свят, тя не е само злото. От нея се пораждат най-прекрасните неща в този свят
  • Само сще споделя мнението си без ,разбира се, да го натрапвам.Мисля че любовта е желанието да даваш повече отколкото получаваш.А ако това желание е взаимно,какво по-хубаво от това!Човек не може да изживее нещо във физическия свят ако преди това не го е "видял" в духовния.Не можем да срещнем това,в което не вярваме...
  • заглавието....верно провокативно...

    и после, първо изречение: " Любовта е чувството, което те кара да се чувстваш изоставен и нищожен."..... чувство, което ме кара да се чувствам...

    какво да очаквам нататък?

    скролвам до коментарите, прочитам този на Мъгла и спирам

    благодаря, End
  • Благодаря!
  • Еее,браво,най-накрая някой истината да напишеЛюбовта съвсем не е най-важното нещо,по-важни са приятелството и разбирателството.
    "Тя е самото непостоянство! Тя е безразличие! Тя е недоверие! Тя е ад!"Напълно съм съгласна,ПОЗДРАВИ
Предложения
: ??:??