24.02.2021 г., 10:18 ч.

Докторка по мъжка психиатрия 

  Проза » Хумористична
493 4 23
3 мин за четене

Добре дошли, момичета! Започваме нашия курс по мъжка психиатрия, ще го водя аз. Да се представя – Ирина. Понякога ми викат Иринакис, нещо като титла.

С тази специалност се заех в началото на следването. Моя братовчедка завърши микробиология и направо се вживя в съществуванет на вредните организми. От нея го прихванах – тя цял ден висеше над микроскопа да изучава бацили и вируси, аз увеличих интереса си с изучаването на мъжете…

Уроците са простички и сложни. Например – никога не смятайте децата за по-важни от мъжа. Тях можете да оставите на младата съседка да ги гледа, ама него… Не рискувайте!

Важно е поведението ви с него. Винаги, ама винаги трябва да сте мила и любезна – не знаете кога ще му искате пари. Аз, например, съм постоянно мила и любезна с моя…

Но и с любезностите не прекалявайте. Миналата седмица поправих гардероба, дето вратичката му скърцаше от месец, а сега не мога да убедя моя, че нямам любовник, комуто правя убежище.

Ще имаме специални часове по скандалджийство. Зная, зная, че то си е генетично заложено у нас, но трябва усъвършенстване. И, разбира се – опиране на мъжката психиатрия. Миналата седмица се скарахме с мъжа ми. Тоя, новия – петия официален. Навиках се, тъкмо се успокоявам и той допусна грешка. Рече: „Успокой се!“…

От всеки мъж се научава нещо ново. Макар обикновено да е вариант на познатото. Даже скандалите им минават по класически сценарий – толкова са глупави, че наблягат на несъщественото и несъществуващото. Например, на нашата логика. Или на добрата женска душа. Или на стандарта…

Един се оказа тарикат – взе да ме изпреварва. Пръв ревваше и печелеше кавгата. Но постепенно се наложих. Докато се предаде. Казвам му: „Дебела ли съм?“, а той на колене: „Не си! Но разбирам, че скандалът няма да ме отмине…“

След това го пратих да ми купи за кухнята голям тиган. Два часа по-късно го зърнах през витрината – подмята тигани, мери ги на ръка, явно пресмята кое е по-добре – да се храни хубаво или да се държи правилно с мен…

Друг пък избра пасивната конфронтация. Скарваше се с мен и по три дни не си говорехме. Ама усетих, че прекалява с ваканциите и набързо взех да се сдобрявам. Така е – един скандал разтоварва семейството и женската душа…

Първият ми мъж – типичен наивник, още не ме подозираше и ми подари пет чифта красиви бикини. Викам му: „Защо еднакви? Какво ще кажат хората – че цяла седмица ходя с едни само?“, а той се развика: „Какви хора, ма?!“…

Е, как да живееш с подобен ретрограден тип?

Запомнете – красотата иска жертви. Красотата е жената, жертвата – мъжът й. Макар понякога да се налага да го поглезите. Аз, например, го правя като мълча. Стигала съм до цял час тишина…

И винаги го контролирайте. Добрата жена има трениран слух – от километри чува шума от падащи банкноти в картата му. Тя никога не го оставя да харчи пари напразно – независимо дали в магазина или под дулото на грабителя, портфейлът му трябва да е вече празен…

Най-важното е – жената желае винаги да става, както тя иска… Какво иска ли? Още никой не знае…

До следващата лекция, скъпи колежки!

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Скитнице, Елке, Силвия, Стойчо!
    Правилно - мои виждания за жените, представени уж като женски.
    И продължавам..
    Ирина е само красивата примамка в капана..
  • Горе-долу опознах Иринка и бих казала, че тя щеше да проведе по-задълбочена лекция. Стрелял си в тъмното, забавно е, но... 🙂 . Това са си твои разбирания. И мисля, че пак си говорил повече за женската психиатрия, отколкото за мъжката. Ще излезе, че вие сте по-трудни за разбиране. 😉 Поздрави.
  • Генек е сладък, Стойчо. Пък аз съм една шугава коза, дето не отбира от комплименти. Ноооо, купон да става 🥳 нямам против.
  • Много се забавлявах, Георги И с коментарите също
  • Георги, първо, но не последно:коя жена няма необходимост от подобни комплименти?
    Ирина,не се ласкай толкова, защото знаеш ли колко жени ще ти блазосват,че си обект на внимание от такъв душеприказчик като Георги.
    Забавно е, но внимавайте с цвета на долното бельо...
  • Браво! Хубаво ръководство се е получило! Очаквам следващата лекция!
  • На нея, ако й сбъркаш умствените показатели и душевните характеристики, просто не мога да те мисля. Дано да не се разпознае. Аз съм слаба ракия
  • Миналата седмица те предупредих, че ми даваш идея. И - те ти я...
    Утре ще има друго, ама не за Ирина, а за мощна женщина.
  • Аз пък не видях никъв мъжки проблем, с който може да се справи това бедно, дребнаво и непълноценно женско създание, което си нарекъл ирина. Не знам каква точно е целта, но ако си искал да пародираш мен....как да ти кажа, можеше да стане много по-лесно, без да търсиш да ме наподобиш на онзи модел жена, която си пада по мъже мишки, върши мъжката работа вкъщи и крие гаджетата си по гардеробите, но ти си знаеш.
  • Колко подтекст и непознаване на жените има в последната ти бележка...
  • Пиши тук, в коментарите, утре ще го добавя.
    Суперспецът доктор по мъжка психиатрия и фелдшер по женска логика Иринакис не е герой на утрешното, но за нейния контингент ще става дума.
  • Благодаря, Ирина, Деа, Надя, Пепи, Валентине, адаш, Ивайло!
    Не знам ще има ли втора лекция или героинята ще ги изнася в лириката си.
    Ще видим, както казал Рей Чарлз.
    А утре - своеобразно продължение по темата.
  • "психиатрия" си е диагноза, толкова ли са зле тия мъже! 😅

    Нещо екзорсизъм, това-онова? или "нежно" ще ги лекуваме?
  • Точно това дрънкане привлича момите 😋😂😋
  • Е, Вале, той моят се моли да го изям, ама тц - на диета съм - само го глозгам, че то и друг да търсиш си е разправия.
  • Няма проблем. Ще се поучим. Белким и моят гъз порасне толкова
  • Рекох аз, рекох: Старата школа, (с ударение на школа).
  • Не знам, Наде. За да извади такова инфо, човек трябва да има гъз. И топки също. Евала на Георги. Неговите са златни, направо.

    А за харема, колкото толкова. Берекет версин
  • Тъй, тъй, нужно си беше. А то само един шеф - аз на женската. Ау, Целувчице, ти харем имаш, бе жена!
  • Отщя ми се да съм мъж направо 😋
    Поздравявам те.
  • Чакам следващата лекция
  • Никой не е застрахован от падане, Гедеон. А аз си падам да играя наедро, макар и да не си личи от разказа.
  • О, направо не знам какво да кажа. Всъщност, мога да ти помогна с една малка корекция: петима любовници и един съпруг👍
Предложения
: ??:??