25.02.2022 г., 11:12 ч.

Дресирането на домашния любимец 

  Проза » Разкази, Хумористична
270 3 12
1 мин за четене

Пискливият женски глас с тенекиени отзвуци се носеше от последния етаж, та чак до партера:

  • Тихо, тихо! Казах – тихо! Бе, ти какво искаш? Тъкмо разчистих, а след мен… Тук гледай! Кому говоря?

Никакъв звук в отговор. Ни човешки, ни някакъв подобен. Просто тишина като на градския площад след екзекуция…

Отговор нямаше, но на жената явно не й трябваше. Шлюзовете бяха вдигнати и гневът й се лееше като водата за Големия потоп…

  • Гледай ме като ти говоря! Гледай!!! Мълчиш! Тъкмо измих плочките – и отгоре им следи. Подредих мебелите в кухнята, а все едно пиян след мен се блъскал във всеки стол. На масата имаше чаша с вода – обърната…

Явно новите съседи уточняваха проблемите си. Забравили, че с всичките му изолации блокът е като радиостудио – всичко се чува. А някъде и вижда…

Слезлият от асансьора комшия поклати глава. И неговата беше люта, ама тая направо арнаутска чушка. Дижонската горчица е балсам пред езика й…

Звънна. Отвори му висок, слаб мъж. Изглежда новият комшия.

- Да попитам… - плахо започна дошлият.

- А, за шума ли? – оня се обърна към кучето, застанало пред голямото огледало – Направи някои бели и жената му се кара… Ама иначе е послушно, рядко се случва така…

Отвътре се чу женският глас:

- Кой звъни по това време? Отпращай го и ела, че има и друго да ти кажа…

Мъжът се обърна към кучето и образа си в огледалото:

- Вече да слушаш! Щото иначе… Не знам дали разбираш…

Кучето помаха опашка. И дошлият, и то разбираха…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пепи, то е много умно / за ралика от мен / носи ми чехлите,.. и когато каже бау-бау, знам, че и жена ми е доволна...
  • В женската класация - пред цветето.
  • Цвете?
  • Благодаря, Петре!
    Пепи, има само едно нещо, което не съм забравял, когато отивах на среща с мацка...
  • PetarStoyanov (Petar stoyanov) - щом тръгваш на разходка с кучето, а не си забравил кучето, добре си!
  • А моето куче е по-окумуш...
    Тръгваме на разходка, поспирам се и му говоря
    -Все се чудя какво ли съм забравил..
    а то, приседне на задни лапи, с предна се почеше зад ухо,питащо се
    -Какво ли може да е забравил моят стопанин
  • Благодаря, Ивита, Пепи!
  • Домашните любимци са си за това: да има пред кой да се правим на шеф диригенти😄
  • Благодаря ти за усмивката, Генек!
  • Благодаря, Надя, Таня!
    Тя за будалата си мисли - щото сама си знае. Имам едно с близкомислеща героиня, за другата седмица.
  • Ехааа, че непослушно куче...
  • Разсмя ме, сенсей. Нещо подобно преживях и аз сутринта. Към 6 ходих до магазина. Съседът отсреща (дели ни една тясна уличка) мете двора. Поздравих го, влязох и започнах да се карам на кучето:
    — Будало, рошава, защо си си изсипал гранулите?
    От съседния двор се провикна съседката:
    — "Будала, не, ами... от пет часа размахва метлата"!
    Е, съседът има тук-там някой косъм, но рошав...
    Превита от смях едва влязох у нас.
Предложения
: ??:??