6.09.2019 г., 14:14 ч.

Е=MxC на квадрат 

  Проза » Други
544 2 3

Удивително е колко много време ми е нужно, за да не свърша нищо! 
Похабявайки времето, обаче, според Айнщайн, аз похабявам и пространството, защото двете били едно и също. Демек, ако лежа достатъчно дълго време в стая от 20 квадрата, на края на лежането тя би трябвало да е станала 18 квадрата. Разбира се, с малко повече упоритост, каквато в това отношение не ми липсва, 6их могъл да сведа размерите до 10 квадрата. Така бих имал много по-малко площ за боядисване, съответно - много по-малко разходи за материали. Което означава, че не съм мързелив, а спестовен и практичен.
Благодаря ти, Алберт, само ти ме разбираш!

 

 

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интересно тълкувание на масата, скоростта и енергията. Защо не вземеш да основеш българска школа в това направление. Колегата Алберт нещо не хареса Зайков и официалния му български опонент, явно защото не са били достатъчно екстравагантни, ама ти защо не пробваш- Там от полетата на Господ Саваот и Стария Завет колегата може и да се обади... знаеш ли...
    .
  • Иване, има и друго брат.
    Когато купуваш апартамент, купувай на най-горния етаж.
    По далеч от центъра на земята се остарява се по-бавно. Времето тече различно.
  • Така като го обясни, аз пък разбрах Айнщайн. Ставам негов и твой последовател /предполагам законът действа за всякакъв вид работа/
Предложения
: ??:??