29.06.2010 г., 9:08 ч.

* * * 

  Проза » Други
563 0 0
1 мин за четене

Потърсих усмивка сред хората, които имат всичко, но те изглеждаха толкова празни.
Потърсих нежност в ръцете на майка си, но те бяха толкова съсипани от труд.
Потърсих щастие сред хората, които пиеха и се веселяха, но разбрах, че там има много сълзи.
Потърсих приятели сред хора като мен, но те имаха твърде много грижи.
Потърсих любов от моето семейство, но то беше разбито.
Потърсих утеха от близките ми хора, но те имаха нужда да бъдат утешени повече, отколкото аз.
Потърсих мир в самотата, но от нея ме заболя още повече.
Потърсих лекар, който да превърже раните в сърцето ми, но никой не знаеше как.
Потърсих красота в картините, но ми изглеждаха мъртви.
Потърсих свобода сред прашните улици, но там беше пълно с роби.
Потърсих добра дума, но всички ме обиждаха и ругаеха.
Потърсих вярност, но всички ме предадоха.
Потърсих някого, на когото да мога да се доверя, но не намерих.
Потърсих учител, който да ме научи да живея, но никой не ми каза нищо полезно и ценно.
Потърсих искреност, но срещнах само лицемерие.
Потърсих истина в книгите, но там имаше само празни надежди.
Потърсих сигурност в парите, но те се стопяваха много бързо.
Потърсих увереност в суетата, но вътрешно се чувствах слаба и нищожна.
Потърсих милост от приятелите си, но те ме презряха заради грешките ми и ме изоставиха.
Потърсих вода, за да утоля жаждата си, но всъщност жадувах за нещо повече.
Потърсих подкрепа от баща си, но той все нямаше време за мен.
Потърсих съвет от старите, но се оказа, че те бяха правили много повече грешни избори в живота си.
Потърсих тръпка в греха и удоволствията, но те изсмукаха живота в мен.
Накрая реших да потърся почивка в смъртта, но се изплаших от нея и след всичко това аз се изморих да търся. Тогава Ти дойде в живота ми и намери мен. Тогава разбрах, Исусе, че всичко, което съм търсила, е било на кръста, но просто никой досега не ми го беше казвал. Как не съм знаела досега колко много ме обичаш, колко съм ценна за Теб. Защо това кара хората да ме мислят за луда? Не ги разбирам... Защо никой не Те иска? Защо никой не вярва в Теб?

© Стейси Сайман Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??