30.12.2010 г., 13:24 ч.

Един ден на Поли и Коко 

  Проза » Разкази
510 0 0
2 мин за четене

Един ден на Поли и Коко

 
   Здравейте, читатели! Аз съм Ралица Костова, момиче на 10 години. Сега ще ви разкажа как протича един ден на моите папагали Поли и Коко и как изглеждат те. :)

   Реших първо да ви разкажа как изглеждат сладурите ми. Поли е женска. Същинска принцеска! На цвят е синя. Има малко бели пера по коремчето и крилата си. Малка човчица се издава от главицата ù. Доста е плашлива. Обича повече да пие вода, отколкото да яде просо. Е, явно я опознахте. Нека сега ви разкрия тайните и на моя принц - Коко. Той е мъжки. На цвят е шарен. Зеленият цвят е повечко. Коко има лилави точици по личицето. Сините перца, пък са си намерили място по лявото му крило. Също като Поли, и той има малка човчица. Обича повече да похапва. И Коко, и Поли са на ръст 5 см. и 37 мм.

    Е, добре... Ето как протича един ден на моите любимци: първо се събуждат горе-долу в 6:45 ч. сутринта и започват да писукат. Аз ставам и им давам храна. Те си похапват и си пийват водица. След закуската дълго време се чистят и си играят. Когато огладнеят (тъй като вече съм им напълнила купичките) те просто си хапват. :) Когато водата им свърши, отново писукат, за да им напълня. Минава време в папагалски игри и ето, че вечерят. След това заспиват към 22:30 ч., което съм забелязала отдавна. Забелязала съм също, че пъхат главичките под крилата си и така заспиват.

    Обичам ги!
                                          Ралица Костова

© Ралица Костова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??