30.09.2008 г., 7:07 ч.

Един ден ще почукаш 

  Проза
895 0 7
1 мин за четене
Един ден ще почукаш!
Казвали ли са ти, че мечтите са преходни и все някога стават реалност?!
Аз не го вярвах!
Всеки път, когато се молех за помощ, виждах редица от гърбове на „приятели"!
Научих се да не вярвам в надежди!
Научих се да не изричам голямата дума „Обичам" и понякога действаше!
В сънищата си усещах морския бриз и знаех, че накрая на небето ме чака нещо истинско!
А когато вървях боса по плажа и вълните нежно рисуваха прекрасни морски пейзажи под краката ми... не бях себе си...
Бях някоя друга! Знаеща и вярваща в оптимистичното бъдеще...
Бях нечия половинка от мидичка и перла в зениците на някой самотен облак...
Вълните къпеха едно голямо огнено кълбо, от което се стапяше морската пяна по устните ми...
Следи нямаше! Никой не можеше да ме намери, освен теб! Знаех, че можеш!
Познаваше ме по вкуса на сълзите, по-солени и от морето край нас.
Понякога ми се иска да се сгуша в прегръдките на вятъра и да си представя, че някой ми изпраща една уморена целувка по него.
Отпуснала измъчено и призрачно болящо тяло, в моя дом ще си лежа сама на плажа и няма да положа и усилие да заговоря...
Един ден ще почукаш... А аз просто ще отворя!

© Натали Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • и модераторите (изкушавам се да го съкратя на пренебрежителното 'модери', ама ме е жал вече за тях) се държат грубо и правят язвителни забележки. е, и?

    все едно
  • не мисля, че някой е избухвал, твоята забележка прозвуча грубо, не като отговор и при положение, че това не е сътворено с тълковния речник в ръка а на базата на едно усещане... не е нужно определянето на богат или беден речник.
  • хах, просто се поинтересувах къде потребителят преди мен е видял 'богат речник' , и нямаше как просто да му задам въпроса, без да коментирам произведението.
    без много пенявене... аман от избухливи хора..
  • Аз като не обичам да ям гъби просто не ги ям. Извинявам се, че придавам такъв битов облик на нещо емоционално почувствано.
  • Не си падам по подобен тип творби, съжалявам.
    -
    v къде го тоя богат речник?
  • Много красивоси написала своето произведение.Имаш голям опит и богат речник.Но постарай се да е по-разбирателно,защото на места се обърквах докато го четох.Иначе е много интересно и завладяващо.Поздравления!
  • Много е хубаво =]
Предложения
: ??:??